"Nereye gidiyoruz Sarp Bey"Çisil'e döndüm. "Anneni alalım kıyafetlerini toplarsınız yarım saat sonra mezarlığa geçeriz" dedim.
Başını salladı. "Okula sür Seyhan abi" "peki" dedi.
Seyhan abi radyoyu açtı SENİ UNUTMAYA ÖMRÜM YETER Mİ ? Çalıyordu.
Aynadan Çisil'e baktım telefonuna bakıyordu. Önüme döndüm acaba neye bakıyordu. Biraz sonra okula geldik.
"Çisil nerden gidiyoruz ?" Gözlerime baktı sonra Seyhan abiye döndü.
"Seyhan abi düz devam et sola dön ilk ev"
"Tamam Çisil hanım."
Çisil tekrardan telefonunda döndü beni sinir ediyor neye baktığınıda göremiyorum.
Eve geldik. Hala telefona bakıyor."GELDİK" diye bağırdım arabanın içinde üzerine basa basa anında başını kaldırdı bana baktı.
"Ne bağırıyorsun be korktum"
"hanımefendi pardon çok dikkatli bakıyordunuz bölmek istemedim ama geldik bilmeni isterim."
Dil çıkardı arabadan indi. Bende indim. Mahalleli bizi izliyordu. Küçük çocuklar Çisil'e koştu sarıldılar. Çisil gülümsedi ve
"çocuklar benim biraz işim var tekrar gelicem söz veriyorum"
"Tamam" diye bağırıp gülüşmeye başladılar sonrada gidip oynadılar ama en küçükleri sanırım 1-2 yaşlarında üzüldü gözlerini devirdi.
Çisil ileride bizi izleyen kadın topluluğuna bağırarak "Ayfer abla Halimeyi alıyorum çıkarken bırakırım."
"Tamam kızım" diye bağırdı.
Çisil Halimeyi kucağına aldı Sarışın mavi gözlü bir çocuktu çokta güzeldi. Çisil saksının kenarından anahtarı aldı. Kapıyı açtı. İçeri girdi.
Bana baktı. "Gir hadi" dedi ayakkabıları çıkarmadan girecektim ki
"hoop annem kafanı kırsın istiyorsun galiba çıkar ayakkabılarını" dedi.
Bende çıkardım ayakkabılarımı ayakkabılıktan terlik çıkardı bana verdi. "Feyza Hatun ben geldim." Dedi mutlu bir sesle "hoşgeldin annecim ellerini yıka mutfağa gel" dedi.
Çisil lavaboya girdi kapı açıktı önce Halimenin ellerini sonrada kendi ellerini yıkadı. kuruladılar ellerini çıktılar Çisil bana dönüp "hadi ellerini yıka zamanımız yok biliyorsun" dedi.
Başımı salladım ellerimi yıkadım ve aynada saçıma baktım dağılmıştı. ellerime su tuttum ve ellerimi saçlarıma geçirdim. Lavabodan çıktım. Çisil bana baktı sonra yürümeye başladı. Bende onu takip ettim Halimeyi kucağından indirmemişti.
Mutfağa girdik Çisil'in annesi masayı hazırlamıştı. Beni gördü Çisil'e "bu oğlan kim" dedi.
güzelliğinden esin kaybetmemişti"Anne Salih amcayı hatırlıyor musun babamın ortağıydı hani." "Evet"
"hah işte onun oğlu Sarp bu." Feyza teyze bana baktı yaklaştı sanki hatırlayamamış gibiydi ellerini yanaklarıma koydu."Sarp annem sen misin ?" Kafamı salladım.
"Oy benim oğlum nasılda büyümüş böyle ya" dedi göğsüne yasladı beni sarıldı.
"Paşa olmuş paşa" Çisil yalandan öksürmüş gibi yaptı. "Anne şimdi esas konuya gelelim on yıl önce babam öldüğünde beni suçlamıştınız ben Salih amca yaptı dedim inanmadınız Salih amcanın babamı öldürdüğü ispatlanana kadar Sarpların evinde kalacağız."
"Annem saçmalama öyle şey olmaz Salih Bey yapmaz"
"Yaptı Feyza teyze biz sana olayları detaylı şekilde anlatacağız. yaklaşık 45 dakikamız var yanınızda götürmek istediğiniz eşyaları alın 30 dakikada işinizi bitirmeye çalışın olur mu ?"
"Tamam canım biz toplayalım hemen"
"ben bi telefon görüşmesi yapacağım sonra bende yardım ederim"
"yemek yeseydiniz"
"Anne 30 dakikamız var ne yemeği hadi gidelim eşyalarımızı toplamaya"
gülümsedim ve salona geçtim son aramalardan Seyhan abiyi aradım.
"Alo Seyhan abi bak şimdi eve çilingirci çağır bütün kapıların kilitini değiştirsin."
"Tamam Sarp bey" dedi kapattık.
Rehberime girip Serap ablayı buldum ve aradım.
"Serap abla dört kişilik mükemmel bir sofra istiyorum 45 dakikaya evdeyiz""Tamam Sarp Bey başlıyoruz"dedi kapattık Halime odadan çıktı koşuyordu.
Tuttum ve beni bir kere öpmesini öpmezse bırakmayacağımı söyledim. İki yanağımıda öptü bende onu öptüm hala kucağımdaydı ve inmek istemedi. Bende Feyza teyze yanlış anlamasın diye Halimeye "Feyza teyze nerde" dedim eliyle tam arkamdaki odayı işaret etti"
öptüm yanağından ve arkamı döndüm kapıyı tıkladım "gel" dedi girdim "Feyza teyzecim ben ne yapayım"
"oğlum sana zahmet şu deli kızın valizini götürsen o belini kırar"
güldüm ve "tabiki indiririm ama Seyhan abi geliyo o alıcak valizleri"
"Seyhan abi kim ?"
"Şöför" dedim.
"Haa tamam" dedi.
Odadan çıktım. Seyhan abiyi tekrardan aradım.
"Seyhan abi valizleri gelip alır mısın ?"
"tabiki Sarp bey geliyorum" dedi kapattım.Tekrardan odanın kapısını tıkladım.
"Gel" dedi Feyza teyze.
"Feyza teyzecim senin valizlerini alayım."
Kapının önüne koymuş iki tane "Canım bak ordalar" tamam" dedim ve valizleri almak için eğildim halimeyi yere bıraktım bıraktığım gibi Feyza teyzenin sırtına atladı ve gülmeye başladılar bende güldüm ve valizleri aldım. Kapının önüne götürdüm Seyhan abi valizleri aldı ve arabanın arkasına koydu. İki oda kalmıştı bir oturma odası biride Çisil'in odası ilk odanın kapısını tıkladım "gel" dedi Çisil.İçeri girdim Çisil'e "valizlerini almaya geldim ufaklık" dedim.
Bir tanesini kapının önüne koymuş birinide hala yerleştiriyordu.
"Ufaklık mı ?" Dedi ve bir kaşını kaldırdı.
Güldüm ve "seni bekliyoruz" dedim oda dolabından baş örtülerini alıp valizine yerleştirdi. Masasına yönelip makyaj malzemelerini yuvarlak bir kutuya yerleştirdi. Ve kutuyu valizin kenarına koydu. Parfümlerini topladı valize koydu ve parfümlerin üstünede makyaj malzemelerini koydu. Sonrada valizini kapattı. Diğer valizin yanına götürdü.
"Şimdi çık üzerimi değiştireceğim"
"valizleri almak için gelmiştim zaten alıp çıkacağım" dedim gözlerimi devirdim
valizleri aldım çıktım. Onlarıda kapının önüne götürdüm. Seyhan abi onlarıda aldı.
Salona geçtim Feyza abla çıktı elinde küçük bir çanta vardı.
Herhalde unuttuğu eşyaları ona koymuştur. "Çok şık olmuşsun Feyza teyze" dedim ve yanaklarını öptüm. Gülümsedi. "Neyi bekliyoruz" dedi.
"Çisil'i" dedim. O hazırlanamaz bir saat bekle ben gideyim bakayım bu çantayıda alır mısın Sarpçım"
"tabiki" dedim ve çantayı aldım. İki dakika geçmeden çıktılar.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattys2017 ACILAR SON BULUR MU ?
Teen FictionSarp 16 yaşında ve hayatın zorluklarına katlanmaya çalışıyor