4

20 5 0
                                    

"Mutlumusun senin hep iyiliğini istedim. Sense beni polislik ettin. Senin çocuklarında sana aynısını yapsın inşallah." Adi herif "git şimdi defol git sen katilsin. Benim iyiliğimi isteyemezsin. Bu sözlerimde sana eskileri hatırlatacağım. Bir annem vardı bir babam birde hiç bozulmasını istemediğim ailem vardı. Annem senin kahrından öldü. Sen ise neyse baba baba dediğime bakma sen hiç babam olmadın. Git şimdi hadi git." Yüzüme bakmadan "gidelim" dedi. Bende tekerlekli sandalyeyi çekip oturdum.

***

SENE 2015 gece 02:17

Kapıyı açtı yine zil zurna sarhoştu. "Ebraaaaaaar" diye bağırdı Salih. Sabahlığını giyip geldi Ebrar. "Ne var niye bağırıyorsun." "Nerde lan Sarp ?" "Gelmedi daha " dedi Ebrar ve boynunu büktü. "Senin suçun bir kızımız olsaydı böyle dışarıda gezemezdi. Niye kız doğurmadın ? Erva nerde sen onu dünyaya getirmeye korktun." Dedi. "Salih Allah böyle istemiş yapacak birşey yokmuş Biz böyle mutluyuz" "Sen mutlu olabilirsin ama ben değilim Ebrar ben bu çocuğu istemiyorum. Çocuk Esirgeme Kurumına versek Ervamız olsa mutlu olacağız zaten." "Saçma saçma konuşma Salih o bizim çocuğumuz ve onu böyle seveceksin" dedi. Salih nefretle soludu ve Ebrara tokat attı. Salih Sarp'ı dövecekti. Ebrar ağlıyordu. Çok ağlıyordu.

"Kes sesini , sakın kendini acındırma" dedi Salih. Ebrar ağlıyordu. "YETER LAAAAAAAAN" diye bağırdı Salih dinlemedi Ebrar. Salih mutfağa gitti çekmeceleri karıştırıp ekmek bıçağı aldı ve karısının yanına gitti. "İster misin karnına saplayım" "Sapla be sapla umrumda değil artık bıktım şu alkol kokundan ver hatta ben yaparım" dedi ve bıçağı Salihten aldı. "Affet beni oğlum , affet " dedi ve bıçağı karnına sapladı.

"Ebraaaaaaaaaaar" diye bağırdı. Yere oturdu başını dizine koydu. "Ebrar sensiz yapamam tamam bak çok seviyorum Sarp'ı canım oğlum o benim"

Sarp eve girdi. Ebrar ve Salih salondaydı ağlıyordu Salih. Sarp ağlama seslerini duyunca salona geldi. Geldiği gibi annesinin yanına oturdu. Ağlıyordu. "Anne gitme. Beni bırakamazsın! Gitme anne gitme. Ben özlerim seni. Gel anne gel geceleri korkarım.

***

Wattys2017 ACILAR SON BULUR MU ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin