~~ 4 ~~

314 50 7
                                    


Време беше да започна да тренирам ......Джимине какви ги дрънкаш , теб те мързи да отидеш до тоалетната !

Другото по-важно ! Как ще продължа живота си ? Защо отново трябваше да срещам Мин Йонги ? Нима Господ ме мрази толкова много ?

~~~

След като се поооравих , тръгнах към училище . Поглеждайки към часовникът на лявата ми ръка забелязах че е 7:48 , което означаваше че има голям шанс да закъснея . За това колкото и да не ми се искаше , просто започнах да бягам със все сили към училище .

Бягайки , вече просто не си осещах краката но не спирай , трябваше да стигна на време .
Почти бях стигнал , щях да успея .......но се спънах .
Докато бягах се блъснах в някакво момче , нямах време да го оглеждам . Паднах върху него , изправих се по най-бързия начин продължавайки да тичам и в далечината изкрещях - Съжаляваам!

Продължих по пътя си , замисляйки се над това че това момче не направи никаква реакция когато паднах върху него . Дали не беше пиян ? Едва ли , изглеждаше съвсем трезво ....

Вече пред портите на голямата сграда , успях да забия спирачки преди да се блъсна отново във някой . Изправих се и видях Джин да идва към мен . Беше весел както винаги , мяташе се насам натам и най-накрая дойде при мен.

-Хей какво ти е ?

-Тичах , д-до ...тук !

-Не си по спорта а ?

-Не , изобщо! Ами ......аз не съм тичал толкова през целият си живот. !!

-Забавно ми е да те гледам как се гърчиш Джимин , но ще закъснеем за първият час .

-Да , да тръгваме ...

Вече малко по-добре , с Джин бяхме в класната стая . Часът започна ,и учителят  ни приветства много добре като ни каза че ще имаме нов ученик !

-Ученици добре дошли в новият семестър ! Преди да ви се представя , нека ви запозная с племенникът ми които ще учи заедно с вас ! Влез ...

Плавно обърнах погледът си към вратата а от там влезе .......О не ! Защо подяволите !?

Здравейте , казвам се Йонги ....
-Поклоних се той в знак на уважение , макар и да не показа голям интерес към съучениците си и студеният му поглед да играе важна роля в драмата му .

Йонги , можеш да седнеш зад Джимин .

-Това шега ли е ? Дано е шега !!!
Защо трябваше да го срещам , защо трябваше да ми е съученик отново , защо трябваше да седи зад мен !?

И така ученици името ми е Сухо и ще ви преподавам по Литература !

Господинът продължи да говори и да разказва за урока , всички го следяха внимателно , освен мен което щеше да ми изиграе лоша шега. ! Но просто не можех да преглътна мисълта че той е зад мен и сигурно ме гледа и ...

Blood Sweat &TearsWhere stories live. Discover now