Джимин:Кофти ми беше че бях попаднал в такава ситуация с Йонги .
Все още си мисля че ми прави някакви номера , и че ни е заключил тук за да ме дразни с празните си приказки ..
Взех чантата си от пода и отидох в единият ъгъл на стаята , седнах на земята и се загледах в бялата стена срещу мен ..
След минути Йонги пусна бавна и доста секси музика и *Джимине , какви ги дрънкаш , явно имаш нужда от сън!*
започна да танцува своя танц които трябва да призная че бе доста добър .
Музиката ме приспиване все повече и повече , след секунди осетих че клепачите ми се затварят и просто се отпуснах ..На сутринта се сабудих от някакъв шум . Бавно отворих очите си и започнах да ги търкам сънено . Шумът идваше отвън и можеше скоро да ни намерят което за мен щеше да е голямо облекчение . Преди да стана забелязах един черен суичър който беше много топъл . Той бе поставен върху гърдите ми и стигаше чак до колената ми . Тогава си го спомних , същият суичър сваляше Йонги снощи .Защо сега е върху мен ?
Изправих се и видях Йонги да спи в другия край на стаята и то с тениска . А във стаята изобщо не можеше да се каже че е топло . Отидох тихо до него за да не го събудя . Наведох се над него и поставих суичърът му под главата му за да му служи като възглавница . Но уви той се събуди . Помръдна се но не отвори очи , само изръмжа . Аз се ококорих насреща му .
Той проговори с плътен и дрезгав глас .-Какво правиш ?
-Нося ти суичара , незнам как но е попаднал при мен снощи ...
-Аз те завих с него ...
-Какво ?
-Нощта беше студена ...
-А на теб ..
-Не ...
Дори не ме остави да довърша , но явно беше разбрал това което щях да го питам .....защо го е направил ? Мило .....но това не променя нещата между нас ...
След малко се чу как вратата се отключва и през нея влезе чистача.
Той направи странна физиономия и продължи да чисти , бе да казва нищо .
Йонги събра нещата си и си тръгна а аз продължавах да се мотая все повече и повече ...
Точно когато си тръгвах , чистача ме спря и ми подаде телефон .-Момче , забрави си телефона !
Бръкнах в задният джоб на дънките си и осетих се моят телефон е там . Значи тази трябваше да е на Йонги .
Ще се опитам да го настигна , но се замислих .
Защо да не му разгледам чатовете , исках да знам какво прави .... Не че не интересуваше де .....но....
За жалост имаше парола . Единственото нещо което успях да видя е че има някакво съобщение от но че на име Таехьонг , което гласи *Ако не ми отговориш къса ме Йонги!!!*
Нима си има приятел ....защо се почувствах толкова зле ....
След минути пух стъпки след себе си и се и ърнсх . Видях Йонги и тръгнах към него .-Това ли търсиш ?
-Да ...
Взе си телефона и отново си тръгна без дори да казва нещо .
Излязох от сградата и го видях как отпраши с мотора си , но онова което прочетох все още не ми излизаше от ума ....
YOU ARE READING
Blood Sweat &Tears
FanfictionДжимин се завръща в родината си , и за голямо нещастие се среща с един човек от миналото. Един човек които можеше да опише само с две думи , "враг и любов " . ∆×∆×∆×∆×∆× Какво ще се случи с техните отношения ? И ще има ли щастлив край ? Научете по...