~~ 6 ~~

307 52 3
                                    


Джимин:

*Йонги , защо ти трябваше да се появяваш отново в живота ми !? Но обещам ти , този път аз ще играя мръсните ти игрички !

Часовете минаха , а аз все така вбесен от думите на Йонги не му обърнах и капчича внимание . Последният час беше към своят край , за това просто се отпуснах и изчаках да свърши . Не ми беше никак интересно да слушам за историята на древен Рим , за това погледнах през прозореца .

Отново щеше да бъде дъждовен ден , какво облекчение .....
Гледайки си през прозореца осетих как някой ме бута по рамото ..

-Джиминее! -Извика ми Джин и аз подскочих от мястото си.

-К-каво!? Уффф Джин, стресна ме !-Казах му аз и започнах да сабирам нещата си .

-Викам ти от десет минути ! За какво толкова мислиш !?

-Не питай , и без това самият аз искам да го забравя ....-Грабнах чантата си и тръгнах да излизам с Джин.

-Нещо лошо ли се е случило ?

-Да кажем , че не ....

-Няма да те разпитвам , съдейки по погледа ти , вероятно е свързано със стара връзка ...

-Чакай , какво  !? Как позна !?

-Е как !? Аз съм експерт в тези неща ! Ее кое е момичето ?-В този момент си казах "мхх експерт..."

-М-мол-ля ли ? Не Джин , не ...знаешли просто забрави последните пет минути става ли ?

-Става ....

~~~~~

За някой събота беше ден в който се излежават до 15:30 на обяд а за други като мен , беше ден да отида на нова си работа ....

Оправих се набързо и тръгнах от нан. Самото кафене не беше много далече , такаче за мен това щеше да е бонус когато карам нощни смени .

Вече пред голямото кафене , виждах доста хора . Влязох вътре и бях посрещнат от оправителя . След като ми назначи задачи ми каза че има и друг нов работник , чудех се дали ще е момиче  или момче ?

След два часа не толкова тежка работа ,  беше време за почивка . Направих си едно кафе и понеже не ми се седеше , реших да измия чашите за бира ...

Стоях с гръб към плота и чистех чашите , тогава чух гласа на шефа ми ..

-Джимини , това е другото момиче с което ще работиш запознайте си .

Обърнах се и от шефа ми следа нямаше , явно вече си беше в кабинета а момчето...

-Ти!? Какво правиш тук!?- Заговорих аз очудено .

-Същотото мога да те питам и аз !

-Шегуваш се нали , найстина ще уча с Мин Йонги и ще работя с Мин Йонги !

-Щом за карма е това ?- Каза той и грабна парцала ...

Blood Sweat &TearsWhere stories live. Discover now