Güneş bana engel olmaya çalışmıştı.Fakat gücü beni durdurmaya yeterli değildi.Güneşin döktüğü tüm gözyaşlarını ona fazlasıyla iade ettikten sonra sırf Güneşin hatrına geri çekilim.Daha fazla korkmasına izin veremezdim.Zaten bu yalandan dolayı son birkaç gündür oldukça tedirgindi.Güneş ağlayarak masaya oturdu.Ellerini saçlarının arasından gezdirdi.Bende yumruklarımı sıkıp dişlerimin arasından sessizce bir küfür savurdum.Güneşin eski sevgilisi olacak adam:
-"Güneş şimdilik gidiyorum ama bu konunun kapandığı anlamına gelmez.Daha sonra seninle bir güzel konuşacağız,"dedi.Hayır!Olamaz .Bırak konuşmayı, yan yana bile durmalarına müsade edemezdim. -"Konuşacak bir şeyiniz kalmadı.Hadi yaylan,"diye çıkıştım.Karşılık vermeden kafasını hafifçe salladı ve oradan uzaklaştı.Güneş hala ağlıyordu.Otuduğu sandalyeyi fırlatıp yanıma geldi: -"Sen neden her seferinde benim hayatıma burnunu sokuyorsun?Senin amacın ne?Ama ben biliyorum senin amacını.Senin amacın sadece ama sadece insanların huzurunu bozmak,"dedi.Sabrım gittikçe taşıyordu. -"Güneş bak sabrım azalı...,"diyemeden Güneş: -"Bir kelime daha etme!,"diyerek son noktayı o koydu ve koşar adımlarla oradan uzaklaştı.Şaşırmamıştım.Her pazartesi gibi bugün de boktan bir pazartesiydi.
-"Hey Pazartesi!Bu kadar nalet olmak zorunda mısın?
Eve gittim.Olan biten her şeyi Kağan'a anlattım.Kağan bana : -"Bende bugün Ayçayla biraz tartıştım,"dedi.Ona yandan bir bakış attım sırıtarak.Sonra: -"Tamam,tamam.Biraz değil resmen kıyamet koptu be.Az daha kalsa 3. dünya savaşını biz çıkarıyorduk.Kalk oğlum!İçecek bir şeyler getir,anlatıcam",dedi. -"Bak şimdilik getiriyorum ama sonra alışma.İlk ve son.Okey?"dedim.Pis pis sırıtarak -"Tamam"dedi.Bende dolaptan iki tane gazoz çıkararak birini verdim ve yanına çöktüm.Kolumdaki kanlı sargıyı görünce elindeki gazozu koltuğa fırlatarak ayağa kalktı -"Noldu lan senin koluna?Kim yaptı?"diye bağırdı. Önemli bir şey olmadığını söyleyerek onu sakinleştirmeye çalıştım ama olmadı .Sonra olanları bir bir anlatıp Güneş'in eski sevgilisinin bıçağı ile olduğunu söyledim.Bu onu yatıştırmadı...
Evde sıkılınca dışarı çıkıp bir şeyler yemeye karar verdik.Yolda pizzacıya doğru giderken Kağan Güneş'in eski sevgilisini gördüğünde onu çok pis döveceğinden bahsediyordu.Ben sadece gülüp geçtim.Güneş'in eski sevgilisi,Caner denen adamı gördüm yolda.Neden karşıma çıkmıştı bu çaylak?Nalet olası adam.Ve ne oldu biliyor musunuz?Kağan onla gidip sohbet etti,toklaştı.Aralarında şöyle bir diyalog geçti:
-"N'aber Kardeşim.Özlettin kendini lan.Telefonumu sıfırlamıştım numaran gitti.Bir ara ver olurmu ?" -"Eyvallah Kağan da bu şerefsizin yanında ne işin var ?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YENİLGİYE UĞRAMAZ
Storie d'amore"Hayat o kadar zorken ben tek savaştım.Yağmur yağdıktan sonra bana hiç gökkuşağı açmadı,ben daima karanlıktım.Her zaman ıslaklığımla kaldım.Hiç de kurumadım.Kurumam için Güneşim olur musun?....