Yine güneşli bir sabaha uyandım. Bugün çok yorulacağımı biliyordum. Niye diye sorarsanız, bugün mahalleler arası maraton günü. Bende kiraz mahallesinin bir yarışmacısı olarak o yarışmaya katılacağım.
Her sene düzenlenen maratonda ben ve Aras seçilirdik. Ama artık Aras bizim mahalleden gittiği için onların yerine taşınan çocuk gelecekti. Dediklerine göre çok güçlüymüş. Hıh! Papucumun güçlüsü!
Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üzerime bugün maratonda giyineceğim Adidas eşofmanımı ve spor ayakkabımı giyindim. Daha sonra balkona çıktım. Hava çok sıcaktı. Bu yüzden altıma sportif olan şortumu giydim.
Her sabah annem beni uyandırırdı. Ama bu sabah öyle olmadı.
Meraklanmıştım. Annem acaba nereye gitmişti? Odamdan çıkıp mutfağa gittim. Masanın üstünde bir not gördüm. Notu okuduğumda annemin çarşıya gittiğini anladım. Kendime kahvaltı hazırladım.Telefonumla vakit geçirmeye başladım. Aniden zil çaldı. Kapıyı açtığımda içeriye bir hışımla giren Elif ve Berfini gördüm. İkiz olmalarına rağmen çok zıt yönleri vardı. Acep yine neden kavga etmişlerdi? Ayrıca ben onlara Edi ile Büdü derdim.
Elif beni süzerek " Oooo! Hande hanım. Ne bu şıklık? Hiçbir maratonda böyle yapmazdın." Berfin " Edicim belkide şu mahalleye yeni gelen çocuk için böyle yapıyordur. Ha! Ne dersin?" " Ya saçmalamayın kızlar. Hava çok sıcak diye böyle giyindim. Onunla bir alakası yok." Elif " Ya! Benim duyduğuma göre çocuğun ismi Tolgaymış. Ve buda bizim askeri üniversitede okuyacakmış. Hedefi asker olmakmış. İnşallah tanışırız." Berfin
" Ayh! Keşke banada böyle asker sevgili nasip olsa. Hiç kaçırmam vallahi. Hey aklıma birşey geldi. Zaten bizde askeri üniversiteye gitmeyecekmiyiz. Belki kendimize sevgili buluruz." Elif " İnşallah ya! Vallahi bende isterim asker sevgili." "Kızlar kafayı yemeyin. Biz oraya okumaya gidiyoruz. Sevgili bulmayı değil.Hadi gidelim de geç kalmayalım maratona. En azından sizin dırdırınızı dinlemem." dedim. Ve yola koyulduk. Allahım sen bana güç ver. Çok yorulacağım galiba...Merhaba. Bu benim ikinci kitabım ama beyeneceğinizi düşünüyorum. Vote atmayı unutmayın...