6. BÖLÜM - YARIŞMA GÜNÜ

124 9 5
                                    


Eliften Devam

Sınıfa göz gezdirdim. Kızların yanı doluydu. Ve hiç ikili boş sıra yoktu. Tam bir erkeğin yanına oturacakken Emir bir hareket yaptıve çocuk boş olan yere çantasını koydu. Gıcık işte.

Benim olayın aynısını Hande de yaşadı. Üff! Çıldırıcam. Emir ve Tolganın yanı tek boştu.

"Hande sen git Emirin yanına otur. Sen olayı biliyorsun zaten." dedim. "Tamam olur." dedi.

Tam Tolganın yanına oturacakken bileğimde bir el hissettim. Dönüp baktığımda bileğimi tutan elin sahibi Emirdi.

"Bıraksana be!" dedim. "Tamam lan cırlama!" deyip ellerini kulağına götürdüğünde fırsattan istifade tam Tolganın yanına oturucakken biri beni sırtına attı. "Ya Allah belanı vermesin. Allahın cezası. İndir beni!" dediğim an beni sıraya oturttu. Ve beni kenara itip kendi yanıma oturdu.

"Ya malmısın? Git be. Pis sapık. Ben senin yanında oturmuycam. Piç." dedim. Çarpık bir şekilde gülümsemiş ve beni etkilemişti. (Yazarcıklarınız da çarpık gülümseyebiliyor.)

Bana yaklaşırken ağzına bir tane yapıştırdım. O anda  elimi tutup avucumu öptüğünde içim ürpermişti.

Elim titrerken piç smile yapıp "Ne o! Çok mu hoşuna gitti?" dedi. Piç işte ne olacak.

Oooh! Onlarda ( Hande ve Tolga ) anca gülüşsünler. O değilde yarışma 1 ay sonraydı.

Umarım yarışmadan sonra yanyana oturmayız. Hatta aynı sınıfta bile olmayalım.

1 AY SONRA

Ben bir ay içerisinde 50 tane rahat erkek bulmuştum. Ama o piç Emir yüzünden hiçbiriyle sevgili olamamıştım.

Bugün öyle birini buldum ki Emirden korkmayan. Bugün Emirin önünde beni öpecek ve bende ondan intikam alacaktım.

Iyk! Düşüncesi bile iğrençken nasıl yapacağımı bilmiyordum. Ama şimdi intikam zamanıydı.

Adı Buğraydı. Oda yakışıklı ve kaslıydı. Ama Emire yetişemezdi. Birde bu çocuk beyaz tenliydi.

Emiri gördüğüm an Buğranın yanına gittim. Onunla işi kaynattık. Eğilip tam beni öpecekken "zınk" diye bir ses geldi. Ammanınnnn! Buğra yerde Emir de üstündeydi. Buğrayı ölesiye vuruyordu.

Emiri oradan uzaklaştırırken Emir Buğraya "Bu kızla işin yok! Bitti!" dedi. Sonra beni bileğimden turup sürüklemeye başladı.

Okulun bir köşesine çekti. "Ne yapıyorsun ya? Sen kimsin de benim hayatıma karışıyorsun?" dedim. Emir ise "Daha önce biriyle öpüştün mü?" dediğinde şoka girdim ve vücudumdaki tüm kanın yanaklarına gittiğine emindim.

"Sanane!" dediğimde histerik bir kahkaha attı. Ve aynı soruyo yeniden ama bağırarak sorunca istemsizce korkup yerimde zıpladım. Ve o benden özür diledi.

Ama soruyu tekrar sorunca "Hayır!" diye mırıldandığımda dudaklarımda bir ıslaklık hissettim. Allahım ben çıldırıyor olmalıyım.

Onu ittikçe bana daha çok sarıldı. Gücüm onu itmeye yetmiyordu. Baş parmağı bel boşluğumu okşarken vücudumdaki her bir hücre kendini serbest bırakıyordu. Ve şu anda beni ayakta tutan trk şey onun beni sıkı sıkı saran kollarıydı.

Öperken dudağımın üstünde gülüyordu. Anons sesiyle bir küfür savurarak geri çekildi. Ve piç smile yaparak "İlk öpücüğünü ben aldım ha?" dedi.

Tam diklenecektim ki 'Tüm öğrenciler yarışma salonuna beklenmektedir!' anonsu duyuldu. Hay Allah kahretmesin! Bugün yarışma vardı ve ben bunu unutmuştum. Neden acaba(!)

  EMİR'DEN

O bana hiç karşılık vermedi. Ama çok tuhaf bir histi. Ve oldukça... Iıı.. Güzel! Çoğu kişiyle öpüştüm ama ne bileyim duygularım hiç bu kadar şaha kalkmamıştı. Hay a**na koduğumun anonsu ya!

Yarışma alanına gelmiştik. Bu yarışma sınıflar arasıydı ve kategorileri belirlemek içindi. Ama nedense hiç heyecanlı değilim.

Yarışma 3 parkurdan oluşuyordu. 1. parkur suyun dibinde nefes tutmaydı. Sıra sıra herkes yaptı. Ve sıra bize geldi. Biz dediğim ben, Tolga, Hande ve Elifti. Sırasıyla hepimiz yarıştık. Ve ne tesadüfse hepimiz kazandık.

2. parkur da zeka işiydi. Beyin gücünü zorluyordu. Karşımızda 3 tane hamile kadın vardı. 2 kişi gerçek bir tanesi sahteydi. Bu sahte kadını bulmamız gerekiyordu.

Sıra bana gelmişti. Acaba kim? 3 üde aynı diyecekken yastığın ucu gözüme çarptı. "Küçücük bir şey buldum" diye bağırıp en sağdaki kadını gösterdim. Doğru bulmuştum.

Bu son turdu. Tam ne acaba diye düşürken 1 saat önceden beri nefret ettiğim anons sesi duyuldu. "Sayın öğrencilerimiz! Parkurun emniyet açısından güvenli olmaması sebebiyle son tur iptal edilmiştir. Listeleri yarın panolarda görebilirsiniz."

"Ne yani bu kadar mı?" dedim. Üçüde aynı anda başını salladı. Elif bana bakarken gülümsediğimde oda bana gülümsedi ve önüne döndü.

"Eee çocuklar bugün birşeyler yapalım mı?" dediğimde Tolga onayladı. Ama iki kızda tam bir inatçı olduğu için "Hayır." dediler. Allahım sen büyüksün.

Israr etmemize rağme bizle inatlaşınca Tolga ile aynı fikri düşünmüş olmalıyız ki birbirimize baktık. Birbirimizi onayladıktan sonra ikisinide sırtımıza atıp arabaya yürüdük.

Allahım sen bizi kız cırlamasından koru Yarabbi. (AMİN)

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTMEYİ UNUTMAYIN! 😁😁

Asker AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin