MEDYA: HANDE
Eve geldiğimde Elif ve Berfin de benimle geldi. Birlikte oturup korku filmi izledik. 2 gün sonra üniversite açılıyordu. Bu yüzden formalarımızı almamız lazımdı. Okuyacağımız asker okulunun forması asker yeşili pantolon ve asker yeşili bluz idi. Erkeklerinde aynıydı. İsteyenlere şortta veriyorlardı.
Resmen asker olacaktım. Asker olmayı küçükken izlediğim dizilerden istemiştim. Ve şimdi hayallerimi gerçekleştirmek için sonuncu adımda idim.
Kızlar eve gittiğinde bende yatağa girdim. Sırt üstü yatağa uzandığımda soğukluk tüm vücudumu ele geçirdi. Sabah sıcak olmasına rağmen hava soğumuştu.
Neden bilmiyorum ama göz önüme Tolga geldi. Ne oluyor bana? Hep o Elif ve Berfin yüzünden tüm bunlar. Ama o gözler ve o saçlar... Allah'ım ne diyorum ben ya? İç sesime küfürler yağdırırken uyumuşum meğersem.
Sabahleyin Hello Kittyli pijamalarımla ve Sünger Boblu terliklerimle markete gidip ekmek aldım. Bide ne olsun. Tolga beni bu halimle görmüştü. Kendi kendime bir daha asla böyle dışarı çıkmayacağım diye bir söz verdim. Tabi ne kadar sözümde dururum (!) orası muamma.
Tolga ile dün birbirimizi tebrik etmeyi unutmuştuk. O sarılmadan sonra bir zahmet unutalım yani! Birbirimizi tebrik ederken el sıkıştık. Nedendir bilmem alini tutarken çok tuhaf hissettim. Ne de güzel bir duyguydu bu. Sonra işte okulla alakalı konuştuk. Nede olsa yarın okul vakti !!! Çok heyecanlıydım ve çok mutluydum.
Kahvaltı hazırdı. Dört dörtlük olmuştu. Yine annem beni uyandırmamıştı. Arkadaşım Eliflere gitmişti onları göndermek için. Bende dün bize geldiklerinde vedalaşmıştım. Bir arkadaşım daha vardı ve ne tesadüf ki onun da adı Elifti. 2 dk. sonra zil çaldı. Tamda tahmin ettiğim gibi Elif gelmişti. Her sırrımı hiç çekinmeden veririm. O günkü maratona gelmemişti çünkü çok hastaydı. Şuan iyi maşallah.
Elif çok güzel ve bakımlı bir kız ama boyu benden 3-4 cm. kısa. Çok güzel dümdüz saçları var. Gözleri ve dudakları da çok güzel. Buğday tenli bir kız oda benim gibi.
"Kız Hande bu Tolga çok yakışıklı demi tam senlik.." dedi. " Kız sus ne diyon sen? üfff sinirlendirme beni." dedim. "Ay öyle deme be hem şimdi bunun çok yakışıklı esmer kaslı uzun boylu bir arkadaşı da vardır" dedi. Bu Elif var ya beni çıldırtıyor. Telefonuma "Çapkın Kız" diye kaydettim resmen. "Sus da bir şeyler yiyelim." dedim. "Aman be seninle de hiçbir şey konuşulmuyor." dedi. "Of Elif Tolganın yakışıklı arkadaşı varsa konuş kendine ayarla ya yeter ki tavır yapma bana"dedim. Sabahtan beri o çocuğun arkadaşı varsa aramızı yap diyor. Tamam bende biraz Zuhal Topal (!) havası var ama yani. Birden iç sesim bana " sen Tolgayı hallet de gerisi önemli değil" diye mırıldandı. Ben kim Tolga kim Allah aşkına ya!
Elif ile konuşa konuşa akşam olmuştu. Bu akşam bizde kalacaktı. Babam yarın bizi asker okuluna kendi bırakacaktı ve o okulda yatılıydı.
VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN! BU KİTAPTA BANA YARDIM EDEN ÇOK SEVGİLİ ELİF ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SEVİLİYORSUNUZ. ( TABİİ SENDE ELİFİM ) :)