4. BÖLÜM - İLK GÜN

155 15 14
                                    

Dünden bavulları hazırlamıştık. Vedalaşma faslından sonra yola koyulduk. Ve şuan okulun önündeyiz. Çok heyecanlıyım daha doğrusu çok heyecanlıyız.

Elif kalçasına inen düz saçlarını bir at kuyruğu yapmıştı. Bense hafif dalgalı olan saçlarımı salaş bir şekilde örmüştüm. Kendimi övmeyi sevmem ama (!) çok havalı gözüküyorduk. Aha! Tolga!

Tolga'dan
Handeyi gördüğümde kalp atışlarım çok hızlanmıştı. Üniversite hayatım boyunca hiç böyle birşey yaşamamıştım. Bu kızda beni kendine çeken birşey vardı. Kahverengini hiç sevmem ama onun gözlerinde ve o beni benden alan hafif dalgalı saçlarında kahverengi çok güzel duruyordu. Allahım ne diyorum ben?

Bana bakarken yanakaları kızarmıştı. Niye acaba? Tabi yaa! Dünki hali... O pijama neydi öyle? Acayip güzellerdi (!)

  Dikkatimi dağıtan bizim piç Emir oldu. Oda bayağı yakışıklıydı. Yapılı bir vücudu vardı. Boyu benden 1-2 cm uzundu.

"Ooo kanki! Kimi süzüyon ya?" dedi. "Olum bi siktir git! Sen nasıl asker olucan! En başından dön bu kararından." dedim.

Dediğim gibi hemen kaşları çatıldı. Niye diye sorarsanız onun anne ve babasını teröristler öldürdü. Hemde annesine göz önünde tecavüz ettiler. Ve o günden sonra 'Asker' olacağına ve bir daha teröristlere böyle bir şans vermeyeceğine yemin etti.

Birden bakışları Handenin yanındaki kıza kaydı. O da güzel kızdı aslında. Handeden 1-2 cm kısaydı. Onun Handeye oranla düz saçları vardı. Bu halleriyle hem o hem de Hande havalı ve çekici gözüküyorlardı.

Ben ve Emir tonlarca kızla çıkmıştık. Ama onlara karşı hissettiğimiz aşk değildi. Buna emindim.

Emirin yüz ifadesini ilk defa bu kadar değişik görüyorum. Hande ve o kız sınıflarını öğrenmeye gittiler.

Ve sınıflarda herkes kafasına göre oturmuyordu. Ayrıca şuan kalacağımız sınıflar bizim geçici sınıflarımızd8. Daha sonra bir yarışmayla kategorilere ayrılacaktık. A şubesinde G şubesine kadardı sınıflar. Bu bilgileri hocaya sınıfımı sormaya gittiğimde öğrenmiştim.

Emirden
Bu kız da kimdi böyle! Onun adını öğrenmem lazım diye düşündüm. Ama bu diğerleri gibi bir göz kırpışımda kendini benim altıma atan tiplere benzemiyordu.

Onu gördüğümde güzel kelimesinden başka duygularda hissettim. Hemen sorsam sapık olduğumu düşünecek. 'Ki öylesin!' dedi içsesim. İç sesime çenesini kapatmasını eğer kapatmazsa benim onun çenesini bir güzel kapatacağımı söyleyerek beklemeyi tercih ettim. Tarif edilemez bir histi bu içimdeki!

Umarım yarışma sırasında öğrenebilirim adını. Buda bir başlangıç olabilir bana. Hemde büyük bir başlangıç...

Vote ve yorum atmayı unutmazsanız sevinirim. Birde Elif arkadaşıma çok teşekkür ederim. Bu bölümün tamamı onun katkısıydı. Çok sağol canımın içi...

Asker AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin