Şu hayatta hep kendi arzularımızı yenilemek için yaşadık. Sevindik, ağladık , yıprandık , öldük belki bir çok kez... Ama bunlara rağmen hala ayaktaysak bunun bir sebebi olmalı her şeyi ile bizi ayakta tutan biri , bir bağ , bir ilişki , bir yaşama sebebi...
KAREKTERLER:
MELİS KILIÇLARMelis , güzel asi ve deli bir kız . Derslerinde başarılı fakat bunu dışarı yansıtmıyor . Aile konusunda derinden yaralı bir kız . Deli dolu ve asi ...
YAĞIZ IŞIK
Karizmatik, yakışıklı bir egoist yığını ... Tüm hün aynanın karşısına geçip kendini öven tiplerden . Okulunda başarılı ve resim konusunda çok yetenekli . Ayrıca sırlarla dolu bir psikopat!
DUYGU KARAMEL
Gördüğünüz gibi fizik konuşuyor... Çok çalışkan olmasada yinede derslerinde başarılı . Arkadaşlarına da çok bağlı bir kız . Çok sevdiğicanı dediği erkek arkadaşı ondan ayrılınca 1 yıl psikiyatriye gitmekzorunda kaldı . Sevecen ve deli dolu bir kızımız Duygu ...
ARAS ULUPINAR
Bayby face arkadaşlar mskxks. Aras ULUPINAR ' ın kalbini fet etmediği kız yok . Zengin ve burnu havada bir ailenin çocuğu olmasına rağmen çok alçak gönüllü bir çocuk ...
HANDE YILDIRIM
Kötü karakterimiz. Her filmde , kitapta olduğu gibi sonradan ortaya çıkan kötü kızımız . Hande ailesinden gelen parayı hunharca harcayıp okulda herkesi ezikleyen bir kızımız...
RÜZGAR KILIÇLAR
Melis' in abisi . Melis küçükken abisi ile çok yakındı . Her şeylerini beraber yaparlardı. Bakalım zamaan neler değiştirmiş ...
CENK
Karizmatik kötü çocuğumuz . Melis 'in tatlı belası . Derslerine özen vermeyen fakat tarzına önem veren bir karekter...Arkadaşlar bugün karekterleri paylaşmak istedim. Yarın sınavım var ama elimden geldiğince yazıcam ... Umarım beğenirsiniz 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki sen
Teen FictionYaşamak için mi ölmek ? Ölmek için mi yaşamak ? diye sordu kadın. adam ise sigarasından bir nefes çekti ve cevap verdi Ölü gibi yaşamak...