Git...me...

27 6 2
                                    

Melisin ağzından devam :

Odayı hakim bir sessizlik yönetiyordu . Herkes susmuş dediklerimi birer birer beyinlerine yazıyorlar , bu anı kaydediyorlardı . Zaten hastaneden çıkışımı gerçekleştirecektim bugün . Komidinimin üstündeki telefonumu alıp sinirle odadan çıktım . Sert bir şekilde kapıyı kapadım .  Şu an çok havalıydım ne olur bozulmasın . Genelde havalı olduğum zamanlar herhangi bir şey olur ve o an ki havam tamamen sönerdi . Nedense artık ... Merdivenlere yaklaştığımda tahmin edin ne oldu . Yerler yeni silinmişti ve bunu hızlı yürüdüğümden fark edememiştim .Ve BAM!!! . Tahmin edin hadi bakalım . Ayağım kaydı . Tam düşecektim ki belimden birinin tuttuğunu hissettim . Beni tutan kişiye baktığımda Cenk olduğunu fark ettim . Meraklı ve gerizekalıca bir ifade ile yüzüme bakıyordu . O an ittirmek istedim onu . Ama neden yapamadım ? Salağım hemde organik ... Sonra arkadan ağabeyim , Duygu ve Yağız'ın bana geldiğini gördüm . Hemen ittirdim Cenk 'i . O an bir şeyi bir kez daha fark ettim . AKLIMA TÜKÜREYİM BEN . Merdiven kenarında beni tutan kişiyi ittirirsem ne olur ? Benimle beraber düşer hem banane onun düşmesinden . Benim için önemli olan benim mükemmel vücudumun önemi mükemmel fiziğim zarar görür diye yoksa bu mendaburu neden umursayayım . İşte beraber aşağı yuvarlandık . Lanet olsun ya rezil olmuştum . İşte o an yerin dibine girmek istedim . Bir hışımla aşağı inen Yağız ve duyguyu gördüm .Ağabeyim o an galiba şok olmuştu .Yağız beni kolumdan tutup ayağı kaldırdı . Çok utanmıştım . Konuşmak istemiyordum . ÖLMEK İSTİYORUM YAA. 

Cenk 'in ağzından ;

Neler olduğunu anlamamıştım . Merdivenin yanında ki su konteyner 'ın yanındaydım . Soğuk suyu her şartta içerdim . Kendisini seviyordum . En son odadan çıktığımda içeri uzun bir adam girdi . Melisle yalnız kalmışlardı . Kimdi ki acaba ? Tam suyu içecekken kapının çarpma sesini duydum . Melis'in atarlı çıkışını gördüm . Ne oldu da bu kadar sinirliydi acaba .Sonra yerlerin kaygan olduğunu fark ettim . Meliste hızlı geliyordu . Birden ayağı kaydı . Bende merdivenin dibindeydim . Belinden tuttum . Çok güzel bir şeker kokusu geldi . Saçlarından geliyordu ne kullanıyordu ki adsaffg -hacı şakir ffgf- sonra beni ittirdi ve beraber aşağıya yuvarlandık zarar görmesin diye kafası elimi kafasının altına koydum . Bana sinirli sinirli bakıyordu . Galiba öldürecekti beni . Ama gözleri çok güzeldi. Yeşil yeşil bakıyordu bana .Ama şu an bir şeyler tersti . O benim üstümdeydi . Ben onun değil . Komik kız gerçekten . Ama onunla bir hesabım vardı . Onu uzun süredir takip ediyordum . Ama o bunu bilmiyordu . Aile meselelerimden dolayı canım sıkkındı bu aralar. Sonra birden bir hışımla Yağız onu üzerimden çekti . Melisin gözleri kocaman olmuştu. Bende hemen yerden kalktım. Hadi ama onu kurtarırken bile suçlu olmak mı ? Bunu nasıl başarıyordum ki ben ? Melis kızarmıştı .  O anki yüz ifadesini görmeniz lazımdı . Üstünede yırtık pantolon tişört ve ceketi vardı.

 Üstünede yırtık pantolon tişört ve ceketi vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok yakışmıştı doğrusu. Ben bu düşüncelere dalmışken birden Melisin odasına esrarengiz  şekilde giriş yapan adam geldi bir hışımla . Yakamdan tutup duvara yasladı . '' Ne yapmaya çalışıyorsun lan sen ?! Ulan hastanedesin dua sen yoksa öldürmüştüm seni '' Bunları söylerken bir yandan etraftaki insanlar hem bizi ayıplıyor hemde film çevirirmişçesine bizi izliyorlardı . Melis ve Duygu bağırış çağırış içinde yakamı tutan şahsa engel olmaya çalışıyorlardı.  Melis ağlıyordu . Yağız ise bir köşede seninle burada değil daha sonra görüşeceğiz dercesine bakıyordu. Bu gizemli kişi yakamı bıraktığı gibi Melisin elinden tutup hastanenin dışına çıkardı . Arkasından Duygu ve Yağızda onlarla çıktı . Bende kendimi toparlayıp arka kapıdan dışarı çıktım . Yorulmuştum. Eve doğru yol aldım . Gerçi pek evimde sayılmaz ama.Derin bir iç çekip cebimden bir sigara çıkarıp dudaklarımı araladım . Ve dudaklarımın arasına sigarayı yerleştirdim . Diğer cebimden de çakmağı çıkardım ve sigaramı yaktım . Yavaşça yürüyordum . Evdekiler umrumda değildi .  Annem ile babam beni sevmezlerdi . Yani yaptığım hareketler pek hoşlarına gitmezdi . Takıldığım kişiler , yaptığım davranışlar , gezdiğim , takıldığım yerler derken onların gözünde işe yaramayan bir çöp parçasına dönmüştüm . Babamdan nefret ederdim . Çünkü ben çok küçükken babam annemi hep döverdi . Daha sonrada aldatmıştı zaten . Annemde yıllar sonra dönen babamı salak gibi affetmişti . Bu arada lafın gelişi baba makamını onun üzerine sürüyorum . Yoksa benim gözümde o benim babam değil .Onun gözünde de ben onun oğlu değilim . Birbirimizden ölesiye nefret ederdik resmen .Bu düşüncelerden beni alan evin görüş açıma girmesiydi sigaramı yere atıp ayağımla ezdim ve ellerimi cebime sokup hızlı adımlarla yürümeye başladım. Eve ulaştığımda kapıyı çaldım . Fakat açan olmadı . Bir daha çaldım kapıyı yine açan olmadı . Bu sefer içimi bir korku kapladı . Çünkü eve babamın alacaklıları geldiyse annemi ve babamı yaşatmazlardı . Hızlıca cebimden anahtarı çıkarıp kapının deliğine soktum . Kapıyı açtığımda her şey normal gözüküyordu . ''Anne ?!'' diye seslendim . Hızlı adımlarla merdivenlerden çıktım . Sonra tekrar seslendim ''Anne neredesin ?! '' Bakmadığım tek bir oda vardı . Benim odam . Kapısı kapalıydı . Hızlı fakat korkarak açtım kapıyı . Açtığımda annem kanlar içinde yerde yatıyordu öylece . Gözüme annemle geçirdiğimiz güzel anılar geldi nedense . Anıların gelmesi ile gözümden bir damla yaşın düşmesi bir oldu ...

Evet arkadaşlar uzun bir bölüm oldu ama çokta güzel oldu sanki yavaş yavaş büyüyoruz . Takipte kalın . Sizleri çok seviyorum ... 

İçimdeki senHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin