Książki

66 14 4
                                    

Hejo wszystkim! ❤😇

Dzisiaj poruszę temat książek. Ci co mnie znają wiedzą, że miłośnikiem książek to ja nie jestem. Moje serce skradł filmy. Dobre filmy. Jednak czasem zajrzę do książki.

Postaram się wam tutaj przekazać dlaczego książki są tak ważne w naszym życiu.
Bez przedłużania, zaczynajmy...

~*~

Ksiażka zazwyczaj odgrywa bardzo dużą role w życiu człowieka. Uczy zasad ortografii. Nawet nieświadomie, gdy czytamy książkę, zapamiętujemy jak zapisane były dane wyrazy. Jest to bardzo przydatne w nauce jezyka polskiego.
Książka pomaga nam też znaleźć różne wyjścia z wybranych sytuacji. Kiedy mamy problem - przypominamy sobie scenę z książki i rozważamy jak wtedy postąpił bohater. Możemy wziąść z niego przykład i postąpić tak jak on.
Czytanie książki jest bardzo ciekwym zajęciem na nudę czy 'oderwanie się od rzeczywistości'. Bierzemy ją do ręki i zanurzamy się w innym świecie. Czy to magicznym czy normalnych, takim jak nasz, jednak całkiem innym. Poznajemy bohaterów, utożsamiamy się z nimi. Przeżywamy ich problemy.
Dzięki książkom potrafimy lepiej się wysławiać, układać zdania. Czytając je, poznajme różne synonimy, które napewno będą nam potrzebne w życiu.
Można by wymieniać dużo powodów, jakie rolę ogrywa książka w życiu człowieka. Wezmę jeszcze np., to, że czujemy się dzięki niej odprężeni, wzruszamy się, umiemy opisywać sytuacje, uczucia. Stajemy się bogatsi o wiedzę zawartą w książkach.
Dodatkowo warto dodać, że książki pobudzają naszą wyobraźnię.
Naprawdę - warto je czytać.

~*~

Przyznam, że sam nie jestem jakimś wielkim fanem czytania książek lecz gdy jakaś bardzo mnie zaciekawi nie potrafię się powstrzymać od czytania. Rzadko zdarza mi się znaleźć taką książkę, która powali mnie na kolana lecz czasem jakaś się znajdzie.

Pozdrawiam cieplutko ❤😇

My world | Mój świat Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz