Sposoby na odnalezienie pasji

35 10 6
                                    

Siemaneczko wszystkim! 😇😆

Tak jak wspominałem w poprzednim rozdziale, podam wam kilka sposób na odnalezienie swojej pasji.
Mam nadzieję, że was to zainteresuje...

#1 Eksperymentuj z nieznanym

Każda moja pasja zrodziła się w momencie, w którym robiłem coś całkowicie innego, niż dotychczas. Często działo się to, przy powiększaniu mojej strefy komfortu.
Szukaj nowych wyzwań i przekraczaj swoją strefę komfortu! To za nią znajduje się Twoja pasja!

#2 Nigdy nie dorastaj

Ciekawość dziecka, która w nas jest pomaga nam odnajdywać nowe rzeczy. Będąc ciągle "częściowo dzieckiem" odkrywamy nowe horyzonty za, którymi może być coś ci nas zaciekawi i zostanie twoją pasją.

#3 Nie zapominaj o marzeniach

Wieczny marzyciel. Ciągle pochłonięty własnymi myślami i chodzący z głową w chmurach. Marzenia można i trzeba realizować! Wystarczy przekształcić je  w realne i możliwe do osiągnięcia cele i przystąpić do działania!

#4 Posłuchaj o pasmach innych

Rozmawiaj z innymi ludźmi o tym, co jest ich pasją. Pytaj bez czego nie wyobrażają sobie życia. Możesz być zaskoczony ich odpowiedziami.

Jeżeli ich pasja Cię zainteresuje, to będziesz miał ułatwione zadanie. Powiedzą Ci oni o tym jak zacząć, na co zwracać uwagę i dadzą rady, które pomogą Ci tę pasję rozwinąć.

#5 Nie poddawaj się

Twoja pasja gdzieś tam jest. Czasami nie zdajesz sobie z tego nawet sprawy, że może być tak blisko. Bądź cierpliwy i nie ustępuj w jej poszukiwaniach. Nie czekaj aż pasja pewnego dnia przyjdzie do Ciebie i kopnie Cię w Twój tłusty tyłek! Sam jej poszukaj!
(Przepraszam za to wyrażenie. To ma być taki bodziec, który was zmotywuje)

Jak Ci się spodobały sposoby na znalezienie pasji? Mam nadzieję, że któryś z nich pozwoli Ci ją odnaleźć.

Pozdrawiam i hejo! 😇❤

My world | Mój świat Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz