Przemoc na zwierzętach

47 11 2
                                    

Siemaneczko wszystkim! ❤


Chciałbym rozwinąć wątek o przemocy na zwierzętach, która w naszych czasach zdarza się coraz częściej. Myślę, że nie jeden z nas widział, bezdomnego psa, który jest okaleczony, ponieważ grupka młodzieńców chciała się zabawić, np. rzucając w niego kamieniami. Oni mieli nezły ubaw, a pies? Właśnie. I tutaj się zaczyna. Przecież zwierzęta także mają swoje uczucia. Potrafią bardzo pokochać swojego pana, ale my także musimy im okazywać swoją miłość, wtedy czują, że są napradę potrzebne. Z każdym dniem, błąkających się psów i kotów jest coraz więcej. Widząc je na ulicy, mijamy je, bo niestety prawda jest taka, że nie możemy ich wszystich zabrać do siebie. Ale możemy im pomóc - nakarmić je chociaż kawałkiem bułki. 
 Myślę, że większość z Was także widziała zwierzęta które zostały wywiezione, w odludnione miejsce. Jak tak można, przecież te zwierzaki nas kochają. To tak jak z najlepszym przyjacielem - przyjaźnicie się, kochacie i nagle zostawiacie ? To chyba nie jest dobre rozwiązanie.Przyjacielowi można powiedzieć, że to koniec znajomości, bo macie jakieś powody. Tak samo z kotem czy psem - nie chcecie go ? Skoro tak, to nie porzycajcie ich. Jest wiele rodzin, które potrzebują ich. Można także oddać je do schroniska, tam także będą miały dobrze, bynajmiej lepiej niż na ulicy. Przemoc na zwierzętach jest karalna, to tak samo jakbyście pobili człowieka. Grozi za to do kilku lat więzienia.

Mam nadzieję, że choć trochę pomyślicie nad swoim zachowaniem i widząc bezdomnego zwierzaka, w obojętny sposób jakoś mu pomożecie. 

Myślę, że tyle starczy... Choć można by było pisać więcej na ten temat.

Chcecie abym poruszył temat przemocy między ludźmi; w szkole, w domu, na ulicy itp...? Jeśli tak to dajcie mi znać.

Pozdrawiam i udanego dnia w szkole! ❤😇

My world | Mój świat Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz