Siemaneczko wszystkim! 😇❤
Oto zaczęło się Q&A.
Będzie one bardzo ubogie gdyż tylko jedna osoba, która zawsze daje o sobie znać w komentarzach pod rozdziałami zadała mi pytania (cichadziewczyna)
Może jest to spowodowane tym, że mam mało czytelników. Sam niewiem. Ale przechodząc do tematu tego rozdziału.Zaczynajmy!
1. Na wattpad trafiłem dzięki mojim koleżankom z klasy. W pewnym czasie miały "faze" na czytanie fanfiction. Myślałem, że ta strona jest tylko o takich ff, więc dałem sobie spokój, lecz później moja ciekawość kazała mi spytać. Spytałem się o co z tym chodzi i mi opowiedziały, że tu są różne książki, przeróżnego gatunku itd... Spodobało mi się to, więc postanowiłem tu zajrzeć i tak mnie ten wattpad wciągnął, że jestem tu aż do dzisiaj.2. Fotografia. Jest ona całym moim życiem. Wierzę z nią plany na moją przyszłość. Była kiedyś moim zwykłym hobby lecz teraz przerodziła się w moją pasję. Kocham ją!
Jescze jednym z moich hobby jest muzyka bez, której nie mógł bym żyć (Uwielbiam słuchać muzyki. Myślę, że można to zaliczyć do hobby) . Jest dla mnie bardzo ważnym elementem mojego życia.3. Ciężko określić. To zależy też od dnia i mojego nastroju. Czasem myślę optymistycznie, czasem pesymistyczne, a czasem po prostu relnie. Ale ogólnie określam siebie jako "marzyciel". Jestem po prostu marzycielem. Ciągle śnie na jawie. Chodzę z głową w chmurach... Ale lubię tą moją cechę.
4. Lubię dostawać jak większość ludzi na tym świecie. Miło jest dostać jakiś upominek, prezent od kogoś. Każdy na pewno by się z czegoś takiego ucieszył, lecz dawanie jest przyjemne. Te uczucie jest wspaniałe gdy komuś dajesz jakiś prezent i widzisz uśmiech na jego twarzy. To miłe uczucie widząc, że sprawiasz komuś przyjemność.
Podsumowując nie umiem wybrać. To i to jest jak dla mnie miłe i fajne na swoje sposoby.5. Lubię słuchać ludzi. Uwielbiam gdy ktoś odpowiada mi jakieś cieszę historie ze swojego życia, takie które usłyszał i inne. To takie fajne. Lubię także wsłuchać rad i opinii innych ludzi. Jest to bardzo ciekawe.
Sam rzadko kiedy "mówię do ludzi" . Jestem raczej typem szarej myszki, która nie wychodzi przed szereg. Wolę siedzieć cicho i nie wyrażać swojej opinii na forum innych. Często mam coś do prorodzinna, lecz trzymam to dla siebie, ponieważ boję się relacji, krytki skierowanej w moją stronę. Lecz gdy mam coś na prawdę ciekawego, ważnego do powodzenia, wartego podzielenia się z ludźmi to wtedy lubię mówić.
Uwielbiam też postać tutaj. Wyrażać swoje zdania, opinie i dzielić się przemyśleniami. Myślę, że można to zaliczyć jako "mowa do ludzi".Mam nadzieję, że udało mi się odpowiedzieć dokładnie na twoje pytania. Tak jak tego oczekiwałaś😇
Tak to już koniec... To tyle pytań jak na to Q&A.
Mam nadzieję, że inni też się trochę o mnie dowiedzieli dzięki temu rozdziałowi...Dobranoc i pozdrawiam! ❤😇😴
Psssst... Tak sobie pomyślałem, że może na 500 wyświetleń lub 1000 wyświetleń zrobię kolejne Q&A.
Myślę, że to dobry pomysł na taką okazję. Będę miał wtedy więcej czytelników i może będzie więcej pytań.
Będziecie na bieżąco informowani o wszystkim jeśli się na to zdecyduję...To taka krótka informacja.
Jescze raz dobranoc i pozdrawiam!❤😇😴
CZYTASZ
My world | Mój świat
SpirituellesWitajcie w moim świecie myśli, uczuć, poglądów. Będę tu pisał moje przemyślenia, zdania na przeróżne tematy. Będą cytaty, które mi się spodobały lecz także będą moje autorskie. Zapraszam... Najwyższe notowania: #10 w duchowe 24.07.2017r. #8 w ducho...