Herkese merhaba benim adım Clay ,bir S sınıfı element kontrolcüsü olmak kolay değil ve S Factor'e ulaşmak hiç kolay değil.
Burada okuyacaklarınız çok eski bir efsane ve benim aramda geçen biraz mistik, biraz aşk, biraz da mizah olan bir hikaye.Dünyaya ilk gelen ırk insanlardı, onlardan sonra element kontrolcüleri geldi. Belli başlı elementler ve alt kategorileri var bu kategoriler sınırsız sayılır yani çok fazla alt kategori var.
Ateş, Su, Toprak, Hava, Psikoloji.
Bi kaç tane de çok nadir elementler var. En nadirleri Ruh, Madde, Elektrik.
Element kontrolcülerinin de ilk dünyaya geleni S sınıfı. Bu arada elementlerin sınıfları var S, 0, A, B, C, D, E. S ve 0 dışındakiler sonradan elementleri kontrol etme gücüne bağlı olarak oluştu.
S sınıfları birden fazla elementi kontrol edebilir. Ama en fazla iki. Buda bi durum dışında geçerli oda 0 sınıfı. Bir 0 ve S yan yana gelirlerse ve bütünleşirlerse S sınıfı bütün elementlere erişimi sağlar. 0 sınıfı da aynı şekilde S sınıfı gibi birden fazla elementi kontrol ederler fakat S sınıfının tersi olması gerekli.
5000 yılda bir, bir tane 0 sınıfı ve onun zıttı olan S sınıfı gelir.
S sınıfı 0 sınıfından kat kat güçlüdür. Şimdilik bilmen gerekenler bunlar.
Klasik bir Element hikayesinden yola çıkıp S Factor'e ulaşmaya hazır mısın ?
Evet bu benim ilk hikayem biraz kötü olabilir ama hemen yargılamadan düşüncelerinizi belirtip bana yardım ederseniz daha iyi gelişiriz ve hikaye ona göre şekillenir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S Factor
FantasyKlasik bir Element hikayesinden yola çıkıp S Factor'e ulaşmaya hazır mısın?