Kehanet

45 14 1
                                    

Yine neredeyim ben ya!

Revire hoş geldin seni baygın.

Cidden orada bana ne oldu en son hatırladığım ellerimi masaya koyduğumdu.

Akıllı şey sen bayıldığında ben de bayıldım haliyle.

Doğru, kafa mı kaldı şu iki günde her şey üst üste geliyor ya.

Dışarıya baktığımda Amelia'yı gördüm. Galiba sonucu söylemesi için onu görevlendirmişlerdi. Yoksa beni neden beklesin.

Uyandığımı görünce içeriye koştu.

"Clay iyi misin bir şeyin var mı?" Çok heyecanlı konuşuyordu bense çok sakin bir şekilde:

"İyiyim sağ ol, ama bana orada ne oldu?"

"Sen herkes gibi ilk defa onu yaptığın için bedenin gücü kaldıramamış çünkü sende iki element aynı anda var ve bu çok sık rastlanan bir şey değil."

Vay be iki element ha, kendimden şüphelenmeye başladım.

"Peki hangi elementler?"

"Ateş ve Hava."

Ateş ve Hava, bir anda neler yapabileceklerim gözümde canlandı izlediğim filmlerden sahneler filan çok havalı olabilirdim, evet hayatımda ilk defa bir şeyler güzel gidiyordu ve bu beni iyi hissettirdi.

"Bana şu ana kadar bu güçlere sahip olup kullanamamak çok koyuyor, yani şimdiden bunları kullanabilseydim harika olurdu."

"Her şeyin bir zamanı var Clay, sabredeceksin ve bir gün ikisini bile kullanmayı öğrenirsin belki de."

Bunlar cidden hoşuma gitmişti. Yani bu güçler bu kadar şey kimin hoşuna gitmez ki?

"Hadi daha geç olmadan dersine yetiş ders 9 da başlıyor."

Bir dakika benim bayılmamın üzerinden bir gün mü geçmişti?

O kadar gücü senin gibi birinin kaldıramaması normal.

"Tamam sen de dersine git ben birazdan kalkar giderim."

"Tamam ama geç kalma Ateş elementinin hocası çok sinirli bir adamdır ona göre."

Amelia odadan çıkıp dersliğine doğru gitti. Ben de yataktan kalkıp odama gittim. Saat 8.30'du. Daha yarım saat var ben bi yemek yiyip geçerim derse.

İlk defa odamdaki dolabı açtım. İçerisi bana göre bile fazlaydı. Bir sürü kıyafet vardı ve hepsi çok güzeldi. Hemen mavi olanları alıp giydim sonuçta favori rengim.

Yemekhane her zamanki gibi çok güzel kokuyordu çok fazla uzatmadan yemeğimi aldım ve hemencecik o açlıkla bitirdim.

"Hey, sen yeni çocuk musun?"

Nedir bu yeni çocuk olayı bir adım var benim. Bunu soran da Amelia'nın aksine erkekti.

"Evet benim, ne var?"

Sence de biraz kaba değil miydi?

Olabilir.

"Sadece merak etmiştim bu ne şiddet bu celal."

"Tamam anladım bu arada adın neydi?"

"Peter, senin?"

"Clay, memnun oldum."

"Bende memnun oldum Clay. Benim elementim Ateş ve senin de Ateş olduğun hakkında söylentiler duydum doğru mudur?"

"Evet doğru duymuşsun fakat ateşin yanında Hava da var."

S FactorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin