Mini Bölüm

23 11 3
                                    

Clay bayıldığında herkes çok telaşlandı. Herkes bayılmasının sebebini merak ediyordu. Clay bayıldıktan sonra hoca öğrencilere onu revire götürmelerini söyleyip sınıftan hızla ayrıldı.

George yaşananlardan sonra konseyi toplama kararı aldı. Konsey çok acil durumlarda toplanırdı ve okulun ileri gelenleri bulunurdu.

“Sizi buraya neden çağırdığımı merak ediyor olmalısınız.”

Hep bir ağızdan “Evet!” dediler.

“Bildiğiniz gibi S sınıfı geri döndü. Ve onunlar birlikte Kronos ilk atağını yaptı.”

“Kronos mu? O ne zaman geldi?”

“Kronos bundan bir ya da iki gün önce Clay dışarıda yürürken saldırdı. Şanslıyız ki Clay yanında 0 olmamasına rağmen onu savuşturdu.”

“Ya Kronos Gaia’yı uyandırırsa?”
“Şimdilik o olması en kötü senaryo. En iyi senaryo ise Kronos ’un bir süre buralarda gözükmemesi. Bu kadar çok insanın hafızasını silmek kolay değil ve bu gidişle öğrenecekler gibi.”

“Olymposlulardan bir haber var mı?”

“Henüz uyandıklarını zannetmiyorum, zaten onları sadece S ve 0 uyandırabilir ve henüz birleşmediler bile.”

“Peki Kronos dışında sağ kalan titan var mı?”

“Yok.”

“Clay güçlerini tam kullanamıyor, 0 da ortalıkta yok, en azından Clay gücünü toparlayana kadar ortalıkta olmaması gerekiyor.”

“Ama toparlamasa bile birleşme ayinini yaparlarsa bütün elementleri kullanabilirler.”

“Doğru, kullanabilirler fakat tecrübeleri kadar.”

“Şimdi Kronos hala dönmedi ve Olymposlulardan da haber yok. Bize de Clay’i korumak düşüyor.”

“Ona durumu ne zaman söyleyeceğiz?”

“0 döner dönmez söylemeliyiz.”

“Ama bu şekilde 0 gücünü kullanamaz.”

“Efsaneyi tam olarak hatırlamıyorsun herhalde. 0 element testinden geçtikten sonra her şeyi hatırlayacak.”

“Haklısın, unutmuşum.”

“Şu ayin tam olarak nasıl yapılıyor?”

“Şimdi öncelikle ikisi de karşı karşıya aynı hizada durmalı. İki eline de bıçakla kesik atmalılar ki kanları birbirine aktarılsın. Sonra kollarını 180 derece açıp ellerini birleştirmeliler. Bu esnada kanları birbirleri ile birleşecek ve o anda güç derecelerine bağlı olarak etraflarında renkli bir katman oluşacak. En yüksek seviye mor renk, bir düşüğü kırmızı en düşüğü ise mavi. Umarım mor olur yoksa halimiz vahim.”

“Bence de mor olmalı büyük savaşın çıkması çok olası.”

“Çok olası değil kesinlikle çıkacak, yoksa Kronos geri dönmezdi.”

“Sence yeteri gücü toplamış mıdır?”

“Sanmıyorum, bu haldeyken bile Clay’e yenildiyse yardım alması gerekebilir.”

“Gaia uyanmasın yeterli!”

“Hepimiz Gaia’nın Olymposlulardan intikam almak istediğini biliyoruz ve bu intikam aşkı henüz sönmedi.”

“Kronos ek olarak gigantlardan da yardım alabilir.”

“Gigantlar mı? Onlar yıllar önce öldü sanıyordum.”

“Nasıl olymposlular yaşıyorsa onlar da yaşıyor ve hala savaşmadılar.”

“Kesinlikle büyük günü bekliyorlar ve büyük gün geldiğinde taraflar belli olacak.”

“Ben de öyle düşünüyorum.”

“Kararımız Clay’i şimdilik beladan uzak tutmak. Konsey dağılabilirsiniz.”
--~~--
Bu bölüm maalesef bu kadar olmak zorunda, en azından hikâyenin ne yöne gideceği hakkında birkaç bilginiz olduğunu varsayıyorum. Hala açıklanmamış çok şey var ve bu da hikâyenin büyüsü zaten. Şimdilik benden bu kadar bir dahaki bölümde görüşmek üzere, esen kalın efenim.



S FactorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin