*Clay*
Yine mi alarm çalıyor lan yeter sıkıldım artık her sabah her sabah.
Sonunda kalkabildin.
"Sen çok konuşma!"
Hey ben senin iç sesinim ve istediğimi yaparım.
"Görücez bakalım."
Aşağı kata kahvaltı masasına inmeden önce her gün yaptığım gibi doğum lekeme baktım.
Kocaman bir S harfi yan bir biçimde bileğimde olması bana çok garip geliyor.
Evet 17 yıldır hala garip.
Kahvaltı yaptıktan sonra kafamı dağıtmak için dışarıya çıktım. Dışarısı bugün her zamankinden garipti ama aldırmadım ve yoluma devam ettim. Yanımdan siyah kapüşonlu iki kişi geçti. İlk başta aldırmadım fakat sonradan beni takip etmeye başladılar.
Kardeş takip ediliyorsun rahatlığa bak, sanırsın her gün düzenli olarak takip ediliyor.
Onlara çaktırmamam gerek ama tırsmadım da değil hani. Ve nedendir bilmem köşe sokağa girip markete doğru yöneldim. Bizimkiler de durur mu yapıştılar yakama ondan sonrası bulanık zaten.
Uyandığımda hastane gibi bir yerdeydim. Neresi lan burası neredeyim ben evime aileme ne oldu, aklımda bir sürü soru ile boğuşurken içeri takım elbiseli bir abimiz girdi.
"Kim olduğumuzu biliyor musun?"
"Hayır"
"Kısaca anlatmak gerekirse biz S Factor bir tür element kontrolcülerinin toplandığı bir okul."
"Element mi?"-Lan adam element dedi dur bakayım daha neler çıkacak çok şüpheli olsam da meraklandım-
"Evet doğru duydun element, ben sana daha fazlasını anlatmak isterdim fakat artık odana yerleşmen gerekiyor al bu kartta nereye gideceğin yazıyor zaten orada seni bilgilendirirler. Ve unutmadan yarın element testi için odama gel."
Oda 182, güzel. Şaka maka kaç oda var lan bu okulda? Vay be nerelere geldik ama şu an ailem neler yapıyordur çok merak ediyorum. Hangi akla hizmet dışarı çıkarken telefonumu almadıysam onları şimdi arayamam da. Neyse ben ufaktan odama geçiyim.
Tam odam nerde acaba nereye gideceğim diye düşünürken karşıma bir kız çıktı pardon afet!
"Selam sen yeni çocuk olmalısın"
Benden önce şanım okula gelmiş vay be.
"Büyük ihtimalle ben olmalıyım."
Ne oldu kardeş güzel kız görünce ağzın burnun yer değiştirdi.
"Güzel elindeki kartı ver de odana götüreyim seni."
Kartı verdim ve ufaktan güldü ama ne gülüş!
Hoşuna gitti bakıyorum.
Ne var gayet güzel kız.
Yalnız bu kız sana bakmaz haberin olsun.
Lan bi sus!
"Bu arada ben Amelia senin adın ne?"
"Clay, tanıştığımıza memnun oldum fakat önce bana burada neler olduğunu anlatman gerekiyor."
"Bende memnun oldum Clay. Tamam sana hepsini anlatacağım ama ilk önce odana doğru gidelim."
Koluma girdi, bende bozmadım sonuçta güzel kız böyle fırsatlar pek bulunmaz.
Ehem Ehem.
Az bir yerinde dur be kafamı dinliyim.
Tamam tamam sustum.
"Evet şimdi öncelikle sana neden burada olduğunu anlatayım."
"Burası S Factor kurucumuz S seviyesi olduğu için o şekilde isimlendirilmiş pek takma yani. Sen element kontrolcüsüsün genel olarak buradaki insanların tek elementi olur ve onun üzerinde profesyonelleşmeye çalışırlar."
"Bi dakika ben neyi kontrol ediyorum."
"Onu yarın öğrenirsin" dedi ve güldü tekrar o gülüş.
"Şu element testi denilen şey ile mi?"
"Evet ama bunun için sabırlı olman lazım şimdi izninle anlatmaya devam ediyorum."
Ne izini benim izin almam gerek sana anlattırmak için.
"Dünyaya ilk gelen ırk insanlardı onlardan sonra element kontrolcüleri geldi. Belli başlı elementler ve alt kategorileri var bu kategoriler sınırsız sayılır yani çok fazla alt kategori var.
Ateş, Su, Toprak, Hava, Psikoloji.
Bi kaç tane de çok nadir elementler var. En nadirleri Ruh, Madde, Elektrik.
Element kontrolcülerinin de ilk dünyaya geleni S sınıfı. Bu arada elementlerin sınıfları var S, 0, A, B, C, D, E. S ve 0 dışındakiler sonradan elementleri kontrol etme gücüne bağlı olarak oluştu.
S sınıfları birden fazla elementi kontrol edebilir. Ama en fazla iki. Buda bi durum dışında geçerli oda 0 sınıfı. Bir 0 ve S yan yana gelirlerse ve bütünleşirlerse S sınıfı bütün elementlere erişimi sağlar. 0 sınıfı da aynı şekilde S sınıfı gibi birden fazla elementi kontrol ederler fakat S sınıfının tersi olması gerekli.
5000 yılda bir, bir tane 0 sınıfı ve onun zıttı olan S sınıfı gelir.
S sınıfı 0 sınıfından kat kat güçlüdür. Şimdilik bilmen gerekenler bunlar."
"Senin elementin ne?"
"A+ sınıfı Psikoloji."
"Bi dakika hangi kategori?"-Evet filmlerdeki gibi zihnimi okuyabilecek olmasından korktum ne var.-
"Hepsi ben A+ olduğum için psikolojinin nerdeyse her alt dalına hakimim ama az az. Normalde zihin de okuyabiliyorum ama seninkine gelince bulanık."
Oh be rahatladım cidden korkmuştum içimden söylediklerimi duyacak diye ama neden bende bulanık ki neyse sorgulamak yok. Ama cidden güzel kız.
İşler iyice kötüye gidiyor.
Lan iç ses iç sessin dedik bağrımıza bastık yeter az rahat bırak beni ya.
Sen ölene kadar seninleyim ve rahat bırakmayacağım zuhahaha.
Bak bak iç sese bak iyice kafayı yedi.
~Göz deviren emoji ~
"Ve odana geldik."
Evet odama gelmiştik zaman ne çabuk geçmişti buraya gelene kadar ama aklıma takılan bir şey vardı bu okul neden hareket ediyor lan!
"Bir şey sormak istiyorum bu okul neden hareket ediyor?"
"Aa evet o konu ilk geldiğimde bende çok şaşırmıştım zaten kim şaşırmaz ki? Olay şu okul zamanında ilk inşası tamamlandıktan sonra çok eski bir psikoloji kontrolcüsü tarafından mühürlenmiş bu merdivenler modern olmayan asansör gibi düşün. Ve evet Hogwarts bizden ilham aldı."
"Vay be!"
"Benim odam senin odanın hemen yanında bir şey lazım olursa ya da yardıma ihtiyacın olursa duvara üç kere tıkla kapındayım."
"Tamamdır her şey için teşekkürler ve iyi geceler benim biraz uyuyup kafamı dinlemem gerekiyor uzun bir gündü."
"Rica ederim, iyi geceler." Tekrar güldü ve yavaşça uzaklaştı. Bende odama girdim. Oda tahmin ettiğimden büyüktü çoğu eşya yeniydi ve lüks duruyordu sevdim. Oda zaten onun dışında normal bir öğrenci odası gibi sağ duvarda yatak sol tarafta minik bir mutfak ve dolap karşı tarafta balkon tarzı minik bir yer vardı.
Hemen yatağa gömüldüm ne gündü ama burada öğrendiğim tek kural sorgulamamak. Artık biraz uyuyayım ya.
İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S Factor
FantasyKlasik bir Element hikayesinden yola çıkıp S Factor'e ulaşmaya hazır mısın?