ITT EGY ÚJABB RÉSZ♥
JÓ OLVASÁST ●_●
~Jimin szemszöge~
Az apja betört a zárt ajtón és üvöltözni kezdett Kookival.
Szegény egyre hevesebben kezdte venni a levegőt és a víz is leverte.
Amit elmondott nekem azok után szinte tudtam mi fog következni.-ENGEM OCSMÁROLSZ TE?-kiabált szegény fiú képébe majd a nyakánál megfogva vágta a szoba egyik hátsó szegletébe.-VÂLOGASD MEG A SZAVAID!-mondta de egyszer csak egy alattomos mosoly került az arcára.-Vagy a kis barátod bánja meg késöbb.
Ezzel mégegyszer belerúgva a sarokban fájdalmaitől zokogó srácba,majd rám nézett és egy apró mosollyal (amit már tekinthetük vicsorgásnak)kiviharzott a szobából.Senkisem szólalt meg jó hosszú ideg csak Kook szipogását lehett olykor olykor hallani.Behúztam a lábaim és ráhajtottam a fejem.Pár perc után mocorgásra leszek figyelmes,szép óvatosan emelem fel a buksim és látom hogy az előbb említett fiú a szekrény aljából túrja ki a sporttáskájsát majd mindent ami a keze ügyébe kerül belevág abba.
Felém közeledik és ellök az útból.
Valamit nagy ellánal keres azt látom.Egyszer csak megpillantok egy köteg pénzt eltátott szájjal figyelem tovább minden mozdulatát.
Oda sétál az ablakhoz és kinyitja azt.-Gyere!-böki oda nekem
Se szó se beszéd nélkül ugrom utána.
-Mássz ki és majd kapd el a táskát.-bólintottam
Erre megfogtam magam és elkezdtem volna kimászni ha a lábam megnem csúszik és nem estem volna bele az ablak alatt lévő bokrokban.
Hála égnek nem fájt annyira mert a nyövények felfogták az esésem.
Kook utánam dobta a tásák rögtön ahogy kikecmeregtem a bokrokból,majd egy hirtelen ugrással ért földet mellettem.
Megragadta a kezem és elkezdett húzni isten tudja merre.-K-kook-kookie.-dadogtam.-Hová megyünk?-kérdeztem.
-Egy hotelbe nem messze innen...
~Jungkook szemszöge~
Apâm bejötte és a nyakamnál fogva basz*tt oda a falhoz.
Összekupurodva próbáltam szorítani fájó sebeim kisebb nagyobb sikerrel.
Majd a monológja végén mégegyszer belém fúrta a lábám amire csak összerezzentem.
Mielőtt elhagyta volna a szobát még Chimre nézett gonoszan vicsorogva ès megfenyegetett.
Hosszú ideg nem beszéltünk az apám távozása után.
De egyszer vettem magamat és sietősen fel álltam a szekrény ajtóhoz lépkedve.
Elővettem az sporttákát és minden ruhám bele öntöttem,majd Chimchim felé vettem az irányt és arréb lökve szegényt az ágyon nyúltam be a fekvőhelyem résébe ahonnan elő kaptam egy nagy köteg pénzt(már régóta gyűjtöm őket erre a pillantra azt hiszem úgy 6000 wonnom lehet.).
Megkértem Mochit hogy menjen kiaz ablakon de a szerencsétlenje elbotlott és anyám gondozott bokraiba esett.
Nagyon szeretem őt de néha megtudnán folytani.
Amint megpillantottam őt már kidobtam a táskát és egy nagy sunggal ugrottam ki az emeltről.(van már gyakorlatom benne).
Elkezdtem magam után vonszolni.-K-kook-kookie.-dadogta.-Hová megyünk?-kérdezte lihegve.
-Egy hotelbe nem messze innen.-válaszoltam hátra se nézve rá.
Mikor elértük a hotelt gyorsan bejelentkeztem.-Jó napot!Kiszeretnék venni egy szobát kettőnknek.-hadartam el idegesen.
-Sajnálom uram de ma estére már nincs szabad szobánk.-mondta.
-Szuper!-vágok rá a recepciós asztalra így felkeltve mindenki figylelmét.
Megfogtam a párom csuklóját és toltam kifelé a szálloda ajtaján.
Kint az úton tovább mèrgelőddtem.