Olyan helyes.-mondtam magamba,és a szemem sarkából figyeltem...
Miről beszélesz Jimin nem vagy meleg.-szidtam magam.
De gondolataim így is csak tovább cikáztak Jungkookon.
.....Pár perc múlva egy hirtelen mozdulattal felém fordult és így megérezttem bódító, férfias illatát.
Nyugi Jimin ütöttem kicsit az arcomra.-Minden rendben?-kérdezte egy enyhe de látszólagos mosollyal.
Most biztos hülyének néz.Ez az Jimin!-I-igen.-dadogva válaszoltam.
Mit gondolhat rólam?..De várj miért is törődök én ezzel?
A gondolat menetemet Jungkook hangja zavarta meg.
-Jeon Jungkook vagyok amúgy de ezt gondolom már tudod.-mosolyodott el ismét.-Igen!-mondtam határozottan, kicsit erélyesen is lehet,mivel megrezzent.
-Én Park Jimin vagyok-mondtam egy kis idő utan.
-És hány éves is vagy?-kérdeztem.
-Hát lehet meglepő de csak 15-mondta.-És te?
-Én 17 leszek-mondtam felsőbb rendűen.
-Shhh!-szolt ránk Mr.Lee.
Az óra további részében csak egymást méregettük amitől mindketten elpirosodtunk, amit Tae észrevett egy idő után, és szúrosan nézett ránk.
Kicsengettek
Jungkook megint csak felém fordult.
-Nem megyünk le a büfébe kezdek éhes lenni?-mondta mosolyogva majd felálltunk.
-De mehetünk.
Mikor Tae ezt meghallota felpattant és ráugrott a hátamra.
-Én is megyek.-mondta és szúrósan nézett Jungkookra.~Jungkook szemszöge~
Aranyos ez a Jimin nagyon kedves srácnak tűnik de ellentétbe a haverjával azt hiszem Tae a neve egész végig szúrós szemmel nézett rám.
-Jó reggelt,mit szeretnétek-kérdezte a büfésnő amint oda értünk-Egy tejes kávét kérnék-mondta Jimin.
-Én csak egy palack hideg vizet.-mondtam.
-Tae te kérsz valamit?-kérdeztem kicsit lenéző hangon.De csak durcásan rázta meg a fejet még mindig Jimin hátán
-Hát jó...Mennyi lesz?-kérdeztem vissza tekintve a büfésnénire.
-500 won lesz
Nyújtottam az összeget,de Jimin elkapta kezem,hogy majd ő.Mivel erősseb voltam hamar kitudtam venni a kezem kezei közül...így én fizettem.
-Junkgkook had fizessem vissza!-mondta erélyesen.
-Nem-mondtam mosolyogva.
-De...-mondta volna tovább de egy lány hangja zavarta meg a beszélgetésünk.~Jimin szemszöge~
-Szia Kookie!-ezzel oda hajolt az ismeretlen lány Jungkook ajkához és megcsókolta.
Én csak néztem és elöntött a méregtelen düh,hogy,hogy meri lesmárolni a csaj...zavaros gondolataim félbe vágta Kookie azaz Jungkook.
-Ő itt a barátnőm Sara.-mondta elége erdekes hangleejtésbe mintha sajnálna,hogy ezt kellett mondania.
Taenak felcsillantak szeme.-most már biztos hogy érez irántam valamit.
-Barátnő?-kérdeztem keseredve...de miért is?
-Igen fél éve vagyunk együtt-mondta Sara boldogan.
-Ugye Kokkiem♥.
-I-igen.-dadogta és egy fél mosolyt próbált arcára csalni.
Ledobtam Tae,és leesett a földre,amitől megrémült kicsit
-Szuper!Sok boldogságot!-mondtam flegmán ezzel vissza tértem az osztályba.
Tae futott utánam,mint egy hűséges kis kutya.
A nap többi része lassan telt el mivel minden gondolatom Junkookon járt.(Még mindig...)-Jimin minden rendben tízórai óta furcsa vagy?-kérdezte aggódoan
De nem válaszoltam csak elfordítottam fejem az ablak felé ,mint egy kis óvódás.
Kicsengettek az utolsó óráról és én siettem haza,hogy véletlenül se keljem Jungkookal beszélnem vagy találkoznom.
Hála égnek csak 10 perc az út hazáig.Tae még utánnam jött de leráztam a legjobb barátomat.Csalódott volt!;(Mikor haza értem az asztalon egy papírt volt és ez állt benne:
Jimminek!
Kisfiam nekem és apádnak fontos üzleti útra kellet mennünk Japánba.Kaja a frigóban.Szombaton jövünk.Jó legy!Szeretünk.♥-Hurrá!Szoval egyedül vagyok itthon.-mondtam elkeseredve.
Felmentem a szobámba és rávatettem magam az ágyra egyre csak Jungkook járt a fejemben.
-Ajj nem lehetek meleg!Ez lehetetlen.-mondtam a plafont bámulva.Egész estéig ezen járt a fejem.És ekkor jutott eszembe,hogy enni és tanulni is kéne...de nem érdekelt.*Pityent a telefonom*
*Jeon Jungkook ismerősnek jelölt*
Habozás nélkül visszaigazoltam.*Jungkook-Szia.Mi volt a bajod ma suliba.
*Jimin-Helo.Semmise csak fáradt voltam épp most akartam lefeküdni
*Jungkook-Jaj.Bocsánata akkor hagylak is aludni^^.Jó éjt♥
*Jimin-Jó éjt neked is!
Meglepődtem hogy az üzenet végére szivecsket tett.Ettől az apró dologtól melegség járta át a testem.
Lefekudtem aludni...de nem tudtam mert egyre csak Kookien járt a fejem meg a gyönyörű alsó ajkán,amit harapdálni szokott...én is megharapnám-gondoltam...Mi?Miert mondtam ezt?
A hosszú este folyamán belekellet törődnöm,hogy a saját nememhez vonzódom,amúgy gondolhattam volna mivel sose jöttem ki jól a lányokkal de nem akartam ezt bevallani magamnak,nemhogy másnak.REMÉLEM TETSZETT ^^ HA IGEN KOMIZZ!