1.rész-Az új osztálytárs...

3K 120 10
                                    


2017.5.12-Hétfő
~Jimin szemszöge~

Reggelt fél hétkor már csörgött az ébresztő.
-Ō, basszus fogd már be.-álmosam és ingerülten csaptam le a vekkert, majd átfordult a másik oldalára.
-Jimin,kicsim ébresztő elfogsz késni.-  kiabált anya a konyhából, ahonnan már éreztem a rántotta illatát,ahogy beszűrődött a szobám ajtaján.
Fél kómásan kikecmeregtem az akkor még meleg ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt, ahol megmosakodtam s mikor felpillantottam a tükörből egy táskás szemű fiú nézett vissza rám.
Elkezdtem igazíttani a hajam, hogy nézzek ki már valahogy, mikor pittyent a telefonom..TaeTae írt.-gondoltam majd a kezembe véve a kis szerkentyűt, oldottam fel, s néztem meg barátom üzenetét.

TaeTae: Jimin siess itt vagyok a házatok előtt.
Jimin: Jó,egy perc és ott vagyok.

Tettem vissza a szekrényre a telefonom, s rekord sebességgel kezdtem készülődni.

Taehyung a legjobb barátom már általános óta.Mindig én vedtem meg azoktól akik bántani akarták.
Amúgy nagyon aranyos srac, de néha úgy érzem ő többet akar,  mint barátság.

De ezt nem tudom biztosan...

Kitártam a szekrényem ajtaját és kihalásztam egy fekete szaggatot nadrágot, meg egy fehér Adidas felsőt.
Leszaladtam a lépcsőn és befordultam a konyhába, ahol anya épp a kajám csinálta, mint minden reggel.

-Jó reggelt,álomszuszék.-nyomott egy puszit a homlokomra anya.

-Neked is.-mosolyogtam rá majd a kajám elpakolása után, gyorsan felvettem az Vans cipőmet majd hátamra véve a táskát szaladtam ki Tae-hez.

-Hellóóó!-ugrott a nyakamba és ölelgetni kezdett, amit mindig szívesen fogadtam.

-Szia Tae!-viszonoztam az ölelést, majd elindultunk.
Az úton én nem igen beszéltem, csak hallgattam Tae semmit mondó hülyeségeit, valami rajzfilmről, amit tegnal este nézett, viszont ezért is szeretem a bolond fejét, mindig megtud nevettetni.
Mikor beértünk az osztályba levágtam magam az ablak felöli utolsó padba s elő véve a fülest pihenni próbaltam.

~Tae szemszöge~

Jimin leült egy hátsó padba az ablak mellé, s mint mindig próbaltam egy hozzá közeli helyet keresni így ezért leültem az előtte lévő padba.
Csukott szemmel feküdt a padon közbe a zene bömbölt a fülébe, amit így is lehetett hallani.

Csukott szemmel feküdt a padon közbe a zene bömbölt a fülébe, amit így is lehetett hallani

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


Olyan aranyos ilyenkor az arca.-gondoltam s amint rájöttem, hogy megint rajta legeltetem a szemeim, egy lemondö sóhaj után elkezdtem kifelé bámulni az ablaknon.
Igen már régóta tetszik Jimin,de nem fogom neki elmondani mert látszólag ő teljesen hetero, és mégis ő a legjobb barátom de azért jó lenne tisztázni a dolgokat.

Tehát csak én lennek ennyire ferdehajlamú...-gondolataimat a matek tanár Mr.Lee hangja zavarta meg ezér, előre fordultam és elkezdtem pötyögni a telefonomon.

~Jimin szemszöge~

Mikor Mr.Lee megérkezett kivettem a fülest a fülemből és láttam, hogy egy új srác állt mellete.

-Jó reggelt osztály!Ma egy új tanuló érkezett hozzánk.
Ő itt Jeon Jungkook.

Végig mértem őt az utolsó padból,amit biztos ki is szúrt mert elfordította fejét és halvány mosoly jelent meg az arcán.
Sötét barna haja kicsit takarta a feketén csillogó szemeit miközben elég vérpezsdítően harapdálta alsó ajkát...
Miért járnak ilyen gondolatok a fejemben és miért tetszik amit csinál.-elpirultam,de közben kétségbe is estem.

-Foglalj helyet, Jimin mellett ott hátul

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

-Foglalj helyet, Jimin mellett ott hátul.-mutatott a melletem lévő üres helyre a matektanár, így gondolataimba vágva.

-Köszönöm-mondta Jungkook és ezzel leült mellem.

Olyan helyes.-mondtam magamba, és a szemem sarkából figyeltem...

Miről beszélesz Jimin nem vagy meleg.-szidtam le magam, de gondolataim így is csak tovább cikáztak Jungkookon.

KÖSZI HOGY,ELOLVASTAD ^-^ HA TETSZETT KOMI ÉS NYOMJ EGY VOTE-OT ♥ REMÉLEM NEM LETT NAGYON BÉNA KEZDÉSNEK...

[BEFEJEZETT]~Légy az ényem~Место, где живут истории. Откройте их для себя