Chapter 6

133 27 1
                                    

בין עולמות רבים, נמצא עולם אחד, מלא בגופות. אנחנו לא קוראים לו בשם, אנחנו מפחדים ממנו מדי.

עוד מעט זה יקרה, עוד מעט אני אלך אל הקבר שלה, אני מרגיש בזה. עוד מעט אהיה חזק מספיק בשביל ללכת אליה ולדבר. עוד מעט אהיה מסוגל להתוודות בפניה על אהבתי.
עוד מעט.

טיילור בראון

טיילור בראון, צלקת קטנה מעטרת את לחיו אשר נעשתה על ידי ריין באלטר. הקבר שלה גרם ללב של טיילור לעצור. הוא שנא את המקום הזה, אבל אמו מסתכלת עליו מרחוק, והוא יכל להרגיש את המבט שלה.

תבקש סליחה או שלא תחזור.

״ריין, אני מצטער.״ הוא נאנח, זה היה קשה מדי. הוא לא ידע בדיוק על מה הוא מצטער. הוא ידע שהוא עשה טעות גדול מדי, אבל הוא לא ידע כמה צער הוא אמור להביע וחרטה. היא הייתה רק גופה, אז למה הוא עוד פה?

״ריין, אני מצטער, אני באמת מצטער. אני מצטער שאיימתי עלייך, אבל את לא רצית לעזור לי. הייתי צריך את העזרה שלך, הייתי צריך שתעזרי לי לצאת מהבור שנפלתי אליו. אני סיפקתי לך הכל! סמים, סיגריות, אלכוהול, רגעים שקטים. אז למה את הופכת את הכל לכל כך קשה ומסובך?

תמיד היית כזאת? אני לא אוהב את התכונה הזאת בך אם כך. היא מעצבנת אותי. לא יכולת לחכות מעט זמן, הבטחתי לך שאביא לך את המנה שלך בחצי מחיר, אני הבטחתי!

באמת התכוונתי... באמת התכוונתי להביא לך את המנה שלך, שתגרום לך להרגיש בעננים ולשכוח מהבעיות שלך.

בגללך אצטרך להסתובב עם הרגשה כל כך רעה.

הייתי הדילר שלך, אבל למה את מתייחסת ככה אליי? אני נתתי לך את כל מה שרק רצית, ואת, עזרה לא רצית להגיש לבנאדם מסכן כמותי.״ הוא הביט בפרחים שאמו קנתה בשבילו והניח אותם על הקבר של ריין.

״אני צריך שתחזרי, שתעזרי לי, שתקבלי את המנה הרגילה שלך ושדברים יחזרו להיות כמו שהיו. אוקיי? בשבילי?

אני מבטיח להיות הדילר שלך עד סוף החיים, אהיה הכל רק אל תמותי באמת. אני מרגיש כאילו אני מחזיק את המוות שלך על כתפיי.

רבנו, צולקתי, עכשיו תחזרי. למדתי את הלקח.

תחזרי, אוקיי? רק תחזרי. דברים כבר לא אותו הדבר.״

הוא חזר לאמא שלו.

The Last Flower (Straight line)Where stories live. Discover now