"Darren?"
Gözlerimi kırpıştırarak bana seslenmekte olan Luke'a baktım. O adam ile ilgili düşünüyordum. O gün ile ilgili...
"Evet?"
"Mark bizi çağırıyor. Geliyor musun?"
"Tabiki de."
Bu diyalogdan sonra üstümü giyinip dişimi fırçaladım. Daha sonra evden çıkıp Mark'ın evine doğru yürümeye başladık.
"Orada ne görmeyi düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum..." deyip düşünmeye başladım.
Eve geldiğimizde kapıyı çalarak Mark'ı çağırdık.
"Burada mı konuşmak istersiniz yoks-"
"Dışarıda. " dedim hemen.
"Peki..."---------
"Neden bizi çağırdın?" dedi Luke.
"Birşeyler araştırıp hakkında bilgi edinmemiz lazım... Tımarhane hakkında yani." dedi Mark.
"Tamam nerden başlayalım?"
"Yaşlılara sorular sorarak başlayabiliriz mesela."
"Tanıdığın birisi varmı Darren?"
"Annem ile babam ne olduğunu biliyorlar, ama bana nedense söylemiyorlar. Korkunç bir şey olmuş olmalı. Yoksa söylerlerdi."
"Hmmm."
"Tamam o zaman tanımadıklarımiza da sorarız, ne olacak zaten?"
"Peki. Hadi başlayalım!"----------
Bundan sonra çevremizdeki yaşlılarda edindiğimiz bilgilere göre tımarhane deki bir deliyi sinirlendirmişler. O da onu sinirlendiren kişinin yüzünü parçalayıp gözlerini çıkarmış. Vücudunu keserek organlarını dışarı çıkarıp odasının önüne koymuş. Yüzüne kanlarını sürüp bir canavara dönüşmüş. Diğerleri de ondan korktukları için odasının kapısını açmalarını emretmiş ve 10 kişiyi öldürerek katliam yapmış. Tüm cesetleri bir odada toplayarak her tarafa semboller ve işaretler çizmiş.
Daha sonra askerlerin yardımı ile deli etkisiz hale getirilmiş.
Bu olaydan sonra tımarhane kapatılmış. Burayı yıkamamışlar çünkü burayı yıkmak isteyen şirketin patronu delirmiş. Patronun delirdiğini gören diğer şirketler de burayı yıkmak istememiş. O gün bugündür burası yıkılmamiş.
"Bilgiyi de edindiğimize göre şimdi ne yapıyoruz beyler?" diye sordu Luke.
"Tımarhaneye gireceğiz."EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK VOLE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN BUNLAR ÇOK ÖNEMLİ ;D !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ TIMARHANE
Mistério / SuspenseMerhaba, ben Darren ve size evimin arkasındaki tımarhanedeki maceralarımı ve yaşadığım korku dolu anları anlatacağım. Bu günlüğü okurken evdeki ışıkları kapatın, yatağınıza girip örtünüzü yüzünüze kadar çekip korkuyu yaşamaya hazır olun!