4.rész

111 9 0
                                    


Taehyung szemszöge:
Amikor a menedzser bejelentette hogy Iseulnak és Emmának itt kell maradniuk, láttam hogy Iseul bepánikol. Összegömbölyödött a kanapén és maga elé bámult, oda sétáltam, majd leguggoltam elé és átöleltem, a szavaimmal és az ölelésemmel próbáltam megnyugtatni, ami látszólag hatott. A többiek csendben néztek. Amint Iseul megnyugodott kicsit eltávolodott tőlem, majd kedvesen mosolyogva a szemembe nézett.
-Köszönöm.-visszamosolyogtam rá, majd leültem mellé. Egy ideig mindenki csendben volt, majd  Rap Monster Hyung megszólalt.
-Lányok. Most hogy itt kell maradnotok, jó lesz nektek úgy az alvás ahogy most volt?-kérdőn ránézett a Emmára és Iseulra. Emma bólintott egyet, míg Iseul félénken rám vezette tekintetét, rá mosolyogtam ő pedig Rap Monsterre nézett és mosolyogva bólintott. Megbeszéltünk mindent a lányokkal és utána Emma beszállt Jimin és J-Hope videójáték csatájába, Iseul pedig Jin-nel ment a konyhába hogy segítsen neki az ebéd elkészítésében. Én néztem ahogy a 2 idióta és Emma játszanak, de fél óra után meguntam és a konyhába mentem hogy sunyiban egyek valamit. Belopakodtam a konyhába, de Jin nem volt sehol, így kapva az alkalmon, a hűtőszekrényhez mentem. Már vettem volna ki a kiszemelt sütit, de Jin a hátam mögött termett és megcsapta a kezem. Nyüszítve távolodtam el a finomság mellől, majd Hyungomra néztem kérlelően.
-Nem Taehyung, az ebéd nem sokára kész lesz, addig nem ehetsz édességet.
-Na de Hyung, kérleeeeek.-húztam el az e betűt, és kiskutya szemekkel néztem.
-Nem. Inkább menj és teríts meg.-mondta ellentmondást nem tűrően.
-Oké, oké. Értettem, már megyek is.-kimentem a konyhába és az étkező felé vettem az irányt, ahol megláttam Iseult tevékenykedni.
-Hello, hello.-pattantam mellé majd vigyorogni kezdtem míg Ő rémülten hátra fordult.
-Ahj Oppa, a frászt hoztad rám.-sóhajtott, majd halványan mosolyogni kezdett.-Mit csinálsz? Nem az őrűlt hármast nézted ahogy játszanak?
-De, csak fél óra után már elég unalmas volt őket bámulni. Őrűlt hármas? Nem rossz név.-nevettem el magam.-Amúgy Jin Hyung száműzőtt megteríteni, mert észre vette hogy egy finom kis sütivel szemezem.
-Ebéd előtt ne egyél édességet.-mosolygott rám.-Megterítened már nem kell, megcsináltam én, menj játsz a többiekkel vagy valami de Jin Oppa közelébe most ne nagyon menj mert még egy fakanállal fog elkergetni a közeléből.-el nevette magát, és ahogy őt néztem és a mondatán és is nevetni kezdtem. Még beszélgettünk egy kicsit, majd felmentem a szobámba pihenni egy kicsit.

Iseul szemszöge: 
Miután a srácokkal megbeszéltünk mindent Jin Oppa után mentem segíteni neki az ebéddel, de ő csak azt mondta hogy inkább csak terítsek meg. Meg kerestem az étkezőt és megterítettem, majd egyszer csak V ugrott mellém. Beszélgettem vele egy kis ideig majd felment a szobájába mert fáradt volt. Jin szólt hogy szóljak a többieknek mert elkészült az ebéddel és én már mentem is. A nappaliba volt Jimin, J-Hope, és Emma, szóltam nekik majd ők mindent ott hagyva ugrottak fel és futottak ki. Felmentem a szobákhoz hogy szóljak az alvó társaságnak is. Előszőr Rap Monsterhez kopogtam be majd be is nyitottam és ő az ágyán ülve írkált egy füzetbe.
-Rap Monster Oppa, kész az ebéd. Siess le vagy a videójátékos társaság nem hagy semmit.-mosolyogtam rá. Amióta itt vagyok túl sokat mosolygom.
-Rendben, megyek is. Köszönöm hogy szóltál.-én csak bólintottam egyet majd mentem is Yoongihoz. Bekopogtam hozzá is majd mikor csak egy morgást kaptam válaszul benyitottam, Suga az ágyán feküdt takarójával a fején.
-Öhm..Kész az ebéd..-mondtam kicsit félősen, mert nem tudom mégis hogy kéne vele viselkednem.
-Oké.-mondta majd el fordult és tovább szunyokált. Jobbnak láttam gyorsan eliszkolni, és már mentem is Taehyunghoz. Hozzá is bekopogtam majd beléptem a szobába. V aludt, méghozzá valami nagyon aranyosan. Amilyen csendben csak tudtam mellé sétáltam és leültem az ágy szélére. Kicsit elbambulhattam miközben őt néztem, mert már csak azt vettem észre hogy pontosan a szemébe nézek. Zavarodottan elfordítottam a fejem amin Ő csak mosolygott.
-Öhm..izéé..kész..kész az ebéd.-dadogtam.
-Okéé. Mi, várjunk...kaja!!!-felcsillant a szeme majd kipattant az ágyból és futott is le. Fejcsóválva mentem utána. Mikor leértem már csak V mellett volt hely, amit nem is bántam. Ebéd közben J-Hope mondogatta nekem hogy,  ha végeztünk az evéssel játszanom kell egyet vele, nehezen de beleegyeztem. Miközben megebédeltünk mindenki beszélgetett egymással, míg én csendben maradtam. Mikor befejeztük, segítettem Jinnek és elmosogattam. Amint végeztem a mosogatással siettem is J-Hopehoz, aki a kapanén ugrált unalmában. Hope elmagyarázta mit kell meg nyomnom meg ilyenek, majd elkezdtünk játszani. Először valami verekedős játékkal játszottunk amiben kétszer nyertem is. A nappaliban rajtunk kivűl csak JungKook volt aki a telefonját nyomkodta, de amikor elkezdtünk Fifázni akkor Taehyung is felbukkant és felült mögénk a kanapéra mert mi a földön ülve játszottunk. Egy és fél óra után már a föld kissé kényelmetlennek bizonyult, ezért elkezdtem mozgolódni. Ezt Taehyung észrevette, mert éreztem hogy karjait összefonja derekamnál, majd felemel, és az ölébe ültet. Amikor tudatosult bennem hogy mit is csinál a fejem egy paradicsomra hasonlíthatott. J-Hope észrevette hogy eltűntem mellőlle ezért felnézett, és látta hogy V ölében vagyok. Elősször csak döbbenten nézett, majd mindent tudóan a kis Alienre. Folytattuk a játékot, de én mindig veszítettem ezért Taehyung megfogta a kezem, és úgy segített nekem a játékban. Egészen estéig játszottunk, és csak akkor vettük észre hogy mennyi is az idő, amikor a többiek kijöttek szobáikból. Én még mindig V ölében ültem ezért a fiúk ugyan úgy néztek Taehyungra mint nem rég Hope. Emma csak vigyorgott rám, majd Jin is kijött a kedvenc helyéről, vagyis a konyháról, hogy szóljón nekünk hogy menjünk enni, de amint meglátta hol is tartózkódom, mosolyogva nézett majd intett hogy menjünk. J-Hope már rohant is enni, de én még feltápászkodtam Tae öléből, aki mellesleg nem nagyon akart elengedni, és kikapcsoltam a játékot. Már mentem is volna az étkezőbe de V hátulról átölelt, és így kellett elcsoszognom vele enni. Amint beértünk a többiek azonnal észre is vették a rajtam csimpaszkodó kis Alient, aki nem akart elengedni.
-Öhm..srácok..Ő mindig ilyen?-kérdeztem miközben próbáltam kiküzdeni magam a finoman ölelő karok közül. A többiek nem nagyon akartak választ adni, ezért inkább hagytam. Már le akartam ülni mikor Tae leült a helyemre.
-Ülj az ölembe.-nézett rám kiskutya szemekkel.
-N..nem..-próbáltam nem a szemébe nézni de nem sikerült.
-Naa kérleeek. Olyan jó ölelgteni téged.-nemet mondtam most is. Még vagy 5  percen keresztül vitatkoztam vele ezen, amikor Jimin szólt hogy nézzük meg a telóját, amin egy kép volt. Oké, egy kép, semmi gáz, de amikor megláttam mivan rajta...A képen én voltam ahogy Taehyung az ölébe ültett, miközben játszom J-Hope-al. V kihasználta hogy most nem figyelek rá, ezért az ölébe húzott, majd Ő is ránézett a képre. Mikor már mindenki látta, csendben voltunk. De a nagy csendet egy telefon csörgése zavarta meg. Jin-t hívta a .... a menedzser...
Érdekes beszélgetésnek nézünk elébe...

Hello^^ 
Holnap rakom fel a következő részt, de utána várni kell 1-2 napot a következő részekre, mert a gépemen 5rész van meg és nem nagyon szerettem volna felrakni ezt a sztorit mert nem találom valami jónak, de a IBFF-em meggyőzőtt róla hogy fel kellene raknom. Szóval annyi a lényeg hogy holnap jön az 5.rész de a következőkre várni kell. Helyesírási hibákért (és az elírásokért is) bocsánat^-^

Dream Came True /Befejezett/Where stories live. Discover now