11.rész

81 5 1
                                    

"Aznap este sírva aludtam el Suga ágyában."
Reggel fájó fejjel, és feldagadt  szemekkel keltem. Lassan levánszorogtam a konyhába hogy keressek egy fájdalom csillapítót. Suga és JungKook már lent voltak a nappaliba. Intettem nekik és tovább mentem a konyhába, és mikor megtaláltam amit kellett bevettem. Vissza vonszoltam magam a nappaliba a két sráchoz, és ledobtam magam a kanapéra.
-Jobban vagy Iseul?-kérdezte JungKook.
-Ha az jónak számít hogy úgy érzem magam mint akin átmentek egy úthengerrel, és lehúzták a wc-n, akkor igen, jól vagyok.-motyogtam fáradtan. JungKook közelebb ült hozzám, és az ölébe húzva átölelt. -JungKook vigyázz, Suga féltékeny lesz.
-Dehogy leszek. Neked most sok ölelésre van szükséged, és ő most a "bátyád".
-Igaz..-sóhajtottam. Pár percig Kook ölelgetett majd köhögésre lettünk figyelmesek, és lerakott az öléből. Mikor felemeltem a fejemet megláttam a tegnapi szőke csajt.
-Sziasztok.-olyan hangja volt a lánynak hogy a kezeimet a füleimre tapasztottam, és elfeküdtem a kanapén, fejemet egy puha párnába fúrtam.
-Hello.
-Csá.-köszöntek neki a fiúk, de én csak egy hümmögésre méltattam.
-Te vagy az az Iseul?
-Nem. Iseul a kutyám baszdmeg.-forgattam meg szemeim.
-Ne bunkózz velem, hülye csitri.
-Adok én neked akkora csitrit..-nem tudtam befejezni mert Suga a számra tapasztotta kezeit. Mérgessen fújtattam.
-Mit akarsz tőle?-kérdezte halálossan nyugodt hangon.
-Csak azt hogy hagyja békén Tae macit, mert ha nem azt megkeserüli.-mondta nyávogva majd kilépett az ajtón. Suga elvette a kezét a szám elől.
-Remélem kitöri a lábát abban a magassarkúban.
-Nyugi Iseul.
-Én nyugodt vagyok.-felálltam majd visszabattyogtam Suga szobájába.

Délután három van. Most megyek haza a pszichológustól. Beértem a házba. Mindenki a nappaliban volt...majdnem mindenki.  Intettem nekik és felmentem a lépcsőn. Bementem a Taevel közös szobánkba, de amikor kinyitottam az ajtót vissza is akartam csapni. Tae feküdt az ágyán, felette pedig a szőke csaj volt.
-Hát te még mindig nem törted ki a lábad?-szólaltam meg hogy végre észre vegyenek.
-Jézusom, menj már ki te ribi.
-Még egy ilyen szó és személyessen én töröm ki a nyakad szöszke.
-Álljatok már le. Iseul te takarodj innen és ne fenyegesd Nikit.
-Igaza van Tae macinak. Ne fenyegess engem, mert megtéplek ribanc.
-Ohoo, és amikor reggel te fenyegettél engem, az rendben van hah?-mondtam majd megindultam felé, és karjánál fogva rántottam le a fiúról.
-Niki. Te megfenyegetted??-rivallt rá Taehyung.
-Én nem. Tae maci ne higyj neki. Csak hazudik.-ezután elkezdtek veszekedni én meg csak vigyorogva hallgattam őket. A csaj megint elkezdett engem lemínősiteni, és a szüleimet szidta. Már majdnem neki mentem a csajnak hogy jól megtépjem azt a festett szőke fejét, amikor Jin jött és lefogott. A többiek is feljöttek. Suga és JungKook megfogta a lányt és kirakták a házból. Tae felém fordult, és elkezdett felém közeledni. J-Hope elém állt.
-Hagyd őt most V.-szólt rá. Hobi megfordult és átölelt.
-Gyere Iseul. Ma aludhatsz az én szobámban.-bólintottam és hagytam hogy vezessen maga után.

Jimin szemszöge:
Emmával beszélgettem amikor meghallottuk hogy fent veszekednek. A többiekkel együtt felrohantunk. Iseul neki akart rontani Nikinek, de Jin még időben lefogta. Suga Hyung és Kook megragadták a szőke lány karját és kicipelték a házból. Tae oda akart menni Iseulhoz, de Hope a lány elé állt. Megfogta a lány kezét és a szobájába mentek. Gondolom Hope most kikérdezi hogy mi volt ez az egész. Jin és Rap Monster leszidták Tae-t, és megmondták neki hogy többet nem jöhet ide a szőke. Mikor mindenki ment vissza, csinálni a dolgukat én ott maradtam Taehyungal.
-Tae miért hívtad ide azt a lányt??
-Mert féltékeny lettem, nem gondolkoztam.
-Féltékeny? Mégis kire?
-Suga Hyungra.
-Miért?
-Mert olyan jól elvannak Iseulal. Tegnap is kettesben mentek valahova, és Jin-en és Kookie-n kivül senki sem tudta hogy hova mennek. Amikor Iseul szülinapja volt, akkor is olyan sokáig ölelkeztek.
-Tae..-vigyorodtam el.
-Igen. Meg se szólalj, tudom hogy beleszerettem Iseulba.-mondatára még jobban vigyorogtam.
-Oké. De szerintem nincs okod féltékenykedni. Suga Hyungnak ott van JungKook. Tudod, YoonKook is real.
-Oké. De szerinted most elrontottam mindent?
-Dehogy. Iseul reakciójából adódoan te sem lehetsz neki közömbös. Na de én most lelépek. Éhes vagyok.-mondtam majd ott hagytam, hadd eméssze magát egy picit.

Iseul szemszöge:
Bementünk J-Hope-al a szobájába. Leültem az ágyára, és elkezdtem neki mesélni. Ámulattal hallgatott végig.
-WoW Iseul, nem hittem hogy ilyen kemény csaj vagy.-nevette el magát. Elmosolyodtam. Sokáig beszélegettünk. Jin szólt hogy menjünk le enni.
Lementünk. Mikor megláttam hogy csak V mellett van hely, nem akartam leülni. Hátra nézett, egyenesen rám. Felállt a helyéről és elém sétált. Szorossan megölelt.
-Sajnálom Iseul..-ölelt még szorosabban.
-Semmi baj.-viszonoztam ölelését.
-Szeretlek...


Sziasztok. Remélem tetszik a rész. ^-^
Helyesírási és elgépelési hibákért bocsánat. ^.^
Köszönöm a több mint száz megtekintést *-*
^-^

Dream Came True /Befejezett/Where stories live. Discover now