18.rész (Vége)

69 3 0
                                    

Iseul szemszöge:
Régen nem tudtam mi az a szeretet.
Fogalmam sem volt milyen érzés az amikor szeretnek, és te viszont szeretsz.
Sosem éreztem törődést, így én sem tudtam senkiről gondoskodni.
Mindenki akit szerettem egyszerűen csak lelépett, vagy én taszítottam el őket.
Kiléptek az életembe vezető ajtón, és soha vissza sem néztek.
A depresszióm felül kerekedett rajtam.
Hagytam magam legyőzni.
De ma már nem hagyom, van egy remek legjobb barátnőm, aki jóban rosszban itt van mellettem, s most itt van ez a 7 srác akiket imádok, egyikőjük pedig a barátom.
Sosem gondoltam volna, hogy valaha tényleg boldog leszek, pedig most az vagyok.
Ha valaki 3 hónappal ezelőtt azt mondja nekem hogy találkozok a BTS-el és Tae a barátom lesz s náluk fogok élni, egy acélbetétes bakanccsal rúgtam volna fejbe.

Már két hónapja lakunk a fiúknál Emmával. Joshua-val szoktunk találkozni mindketten, és múltkor bemutatta a barátnőjét is aki az eddig sokszor látott Ashley. Nagyon kedves, és életvidám lány.
J-Hope és Emma bejelentette hogy együtt vannak, aminek mi nagyon örültünk.
Rap Monstert Jin kitiltotta a konyhából, mert múltkor amikor segíteni akart neki akkor a segítségéből rombolás lett. Jimin és Tae mindig sütit lopnak a konyhából mikor Jin nem figyel, de egyszer észre vette őket, s egy nagy fejmosást kaptak mind a ketten.
Tae és én nagyon jól megvagyunk.
Az utálkozó kommenteket az elején még magamra vettem, de ma már nem nagyon érdekel. Persze, rosszul esik de a srácok mindig megnevettetnek a hülyeségeikkel.

Miközben nézegettem a friss kommenteket, üzeneteket, láttam hogy pár gratuláló és ilyen üzenetek is vannak, aminek nagyon örültem. Legalább vannak olyanak akik elfogadják a kapcsolatunk.
Elraktam telefonom, és már mentem volna ki a nappaliba, amikor az ajtó kivágódott és Jimin futott be rajta.
- Iseul~ Segíts, Emma meg akar ölni.-ugrott a hátam mögé.
- Miért akarna megölni?-fordultam hátra felvont szemöldökkel.
- Azért akarom lefejezni mert bele nyomta a fejemet a tortába.-jött be Emma tömeggyilkos fejjel.
- Ügyes vagy ChimChim.-pacsiztam le vele nevetve.
- Köszi.-röhögött velem együtt, majd mikor Emma közeledni kezdett mindketten kifutottunk a szobából.
- Álljatok meg! Mindkettőtöket kinyírlak!-futott utánunk üvöltve. Mi csak röhögve rohantunk be a konyhába. Ami nem volt túl jó ötlet.
- Megállni!-parancsolt ránk Jin. -Mit műveltetek?-kérdezte sóhajtva. Miután Jimin elmondta mit is csináltunk, Jin csak a fejét fogva küldött ki minket, hogy ha már annyira kergetőzni akarunk akkor azt az udvaron tegyük.
Kivittük a kutyát és vele kezdtünk játszani, és kergetőzni.
Mikor elfáradtunk bementünk, Jin pedig pont elkészült az ebéddel.
Ebéd után megbeszéltünk hogy megnézünk egy filmet mindannyian. A fiúk a horrorra szavaztak, míg mi Emmával inkább valami ígjátékot néztünk volna, de a többség szava nyert.
YoonGi berakott valami horrort, én pedig már az első percben Taehyunghoz húzódtam, aki készségesen vont magához. Amíg a film véget nem ért, nem eresztettem el Tae kezét, aki néha összerezzent egy-egy jelenettől.
Este Taehyungal beszélgettünk, s mikor mindketten elálmosodtunk lefeküdtünk aludni.
- Szeretlek Iseul.-ölelte át derekam.
- Én is Szeretlek Tae.-mondtam mosolyogva majd elaludtam.
Nincs is annál jobb, mint mikor tudod hogy vannak akik szeretnek, és te is szereted őket..






Sziasztok^^
Ezzel a résszel vége is a sztorinak.
Köszönöm a vote-okat, és a 200+ megtekintést.
Nem voltam/vagyok elégedett ezzel az egész sztorival, főleg ezzel az utolsó résszel.
Ez volt az első publikált sztorim, és most befejeztem, fura belegondolni xD

Ha valakinek van kedve, az megírhatja nekem a véleményét a sztoriról, Iseulról, arról hogy miben kellene javítanom, vagy mivel tehetném jobbá a sztorikat amiket írok, bármiről. ^.^

Dream Came True /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora