10.rész

87 7 0
                                    

"Megfogta a csuklóm és lehúzott magával egy szintre. Közeledni kezdett.  Ajkaink már majdnem összeértek, mikor..."
Mikor Suga benyitott..A rapper nagy szemekkel bámult minket, s miután rájött mit is csináltunk volna elvigyorodott majd kiment és becsukta az ajtót. Tae még mindig közel volt az arcomhoz. Rám nézett s gyorsan elfordította fejét.
-Öhm..izé..szerintem én ma a kanapén alszom..-felállt és rám sem nézve viharzott ki a helyiségből. Utána néztem. Sóhajtva raktam vissza a hajszárítót a helyére. Én most komolyan majdnem csókoloztam Taehyunggal...Bementem a szobába, majd elfeküdtem az ágyon és gondolataimba merültem. Gondolataim mind Tae körül forogtak. Olyan aranyos amikor mosolyog, és amikor védelmezően ölel át...Gondolat menetemből kopogás hangja zökkentett ki.
-Szabad!-szóltam, és az ajtóban Suga feje bukkant fel.
-Sziaa.-vigyorodott el perverzen.
-Hali.-néztem rá kifejezéstelenül.
-Naa~ mi volt az az előbb V-vel?-kérdezte miközben leült mellém az ágyra.
-Nem tudom..-suttogtam és felültem az ágyon.
-Mi az hogy nem tudod? Megtörtént a csók, vagy nem??-nézett kíváncsian a szemembe.
-Nem. Miután kiementél, elfordította a fejét, és közölte hogy ma a kanapén alszik.
-Oh..-ledöbbent.-Szerintem bejössz neki.-vigyorodott el újra.
-Mi? Ne..nem..az kizárt. Lehetetlen.
-Semmi sem lehetetlen.-kacsintott rám.
-Pff..
-Na és...neked tetszik?
-Hát..öhm..izé..nem tudom...-hajtottam le a fejem.
-Jó akkor most csinálunk egy tesztet.
-Heh? Milyen tesztet?-néztem fel rá értetlenül.
-Hunyd le a szemed, kérdezni fogok tőled, neked pedig csak annyi a dolgod hogy baozás nélül egyszerre választ adsz.
-Oké.-lenyuhanytam a szemem.
-Mit gondolsz Taehyungról?
-Hát...
-Csak mondd ki, ne gondolkozz.-rivallt rám.
-Aranyos, vicces. Szeretem amikor átölel, és olyan aranyossan alszik.-áradoztam róla csukott szemekkel és elmosolyodtam.

Suga szemszöge:
Vigyorogva hallgattam ahogy a lány beszél Taehyunról. Le sem tudják tagadni, bejönnek egymásnak. Még pár kérdést feltettem Iseulnak amiből számomra kiderült hogy megtetszett neki az az idióta.
-Iseul.
-Igen Suga Oppa?-nézett rám.
-Kérlek hagyd el az Oppa-t, már kicsit idegesít. A barátod vagyok, ne Oppa-zz.
-Ohh..oké, sajnálom.-mosolyodott el.
-Na szóval, ugye nem felejtetted el hogy holnap megyünk a pszichológushoz?
-Nem..-bólintottam. Ezután még kicsit beszélgettünk és visszamentem a szobámba.
Össze fogom hozni őket, még ha bele is halok..

Taehyung szemszöge:
Hihetetlen hogy Suga mindig akkor jön amikor nem kellene.  Ha ő nem nyit be akkor Iseul hagyta volna hogy megcsókoljam? Visszacsókolt volna? Miközben ezen rágodtam lépteket hallottam a lépcső felől. Majd valaki lehuppant mellém a a kanapéra.
-Na a kis Taehyungie becsajozott?-vigyorgott rám Suga Hyung.
-Nem..
-Ugyan Tae. Láttam ám. Tetszik neked Iseul?-nézett kíváncsian a szemeimbe.
-Nem csak tetszik..szerelmes lettem belé..-hajtottam hátra a fejemet, és a plafont bámultam.
-Na az jó. De én mentem aludni, fáradt vagyok.
-Oké.
-De te miért is nem mész fel hozzá?
-Most inkább nem tenném.
-Hát oké. Jó éjt Taehyung.
-Jó éjt Hyung.

Mikor reggel felkeltem, és kinyitottam szemeimet, 6 kérdő írisszel találkozott tekintetem.
-Te meg mi  fenéért nem a szobádban aludtál?-kérdezett rá Emma.
-Öhm..mert..tegnap nem tudtam elaludni, lejöttem ide hogy filmet nézzek de ezek szerint bealudtam.-találtam ki gyorsan valamit. Mindenki bevette, kivéve Jint, aki mindent tudóan vigyorgott rám, és JungKookot, aki mérgessen méregetett. Valószínűleg Suga mondta el nekik. JungKook komolyan veszi ezt az egész bátyósdit, egészen addig bámult rám mérgessen amíg Iseul be nem sétált az étkezőbe.
-Iseul. Jó reggelt.-mosolyodott el Kook.
-Jó reggelt mindenkinek.-mindenki köszöntött neki. Suga hirtelen felállt az asztaltól.
-Bocsi srácok, lenne egy elintézni valónk, szóval mi  mennénk is. Iseul, mehetünk?-a lány csak egy aprót bólintott majd ő is felállt az asztaltól.
-Hova mentek?-kérdezett rá összeszűkített szemekkel JungKook. Suga Iseulra nézett aki most is csak bólintott egyet, Hyung pedig odahajolt Kook füléhez majd halnak mondott neki valamit, amitől a maknae kikerekedett szemekkel bámult maga elé.
Elfogott a féltényekség mikor leesett hogy kettesben mennek el valahova. Iseul biztossan YoonGit szereti. Igen, biztossan így van. Miért is tetszene neki egy olyan srác int én?!..
Nem gondolkodtam..Csak cselekedtem. Át hívtam a szomszéd lányt aki egy kicsit szebb szóval mondva utca lány..

Iseul szemszöge:
Suga elkísért a pszichológushoz. A pszichódoki ki akarta küldeni Őt de én ragaszkodtam hozzá hogy maradjon. Nem zavart hogy hallani fog mindent amit elárulok a dokinak. Az pszichólogus egész kedves volt. Lebeszéltünk vele egy újjabb időpontot és már indultunk is haza. 2 órát lehettünk távol.
Mikor haza érkeztünk nem várt látvány fogadott.. Tae ölében egy igen csak alul öltözött hosszú szöke hajú, kék szemű lány foglalt helyet. A lábaim a földe gyökereztek, nem tudtam mozdulni. Csak bámultam őket. Mikor Suga észrevette hogy nagyon nézek valamit, odafordította a fejét és ő is ledöbbent. Amikor a lány ráhajolt Tae ajkaria, Suga kétségbeesetten fordította felém a fejét.
-Iseul...-nem válaszóltam. Nem tudtam. Mintha valami fojtogatott volna. A szívem összeszorult, a torkom kiszáradt, csak álltam és bámultam őket.
-Iseul gyere. Ne nézd tovább őket.-megfogta lágyan a kezem és elkezdett húzni a szobája felé. JungKook bent feküdt Suga ágyán. YoonGi elengedte a kezem és becsukta az ajtót majd Kookra nézett kérdően.
-Hát te mit csinálsz a szobáman?
-Amit látod fekszem. Öhm..mi volt az dokinál? Amíg távol voltatok Tae áthívta a szomszéd ribit, láttátok?-nem bírtam tovább, könnyeim lassan folydogáltak le arcomon. A lábaim sem bírták, összerogytam. Suga és JungKook ijedten kapták felém a fejüket.
-Iseul. Mi a baj??-guggolt le mellém JungKook.
-Kookie..Iseulnak tetszik Taehyung..-mondta ki könnyed egyszerűséggel Suga.
-Mi?!?

Fájt a szívem, fájt mindenem. Összetörtem.
Aznap este sírva aludtam el Suga ágyában.




Sziasztok. Remélem tetszik az új rész.
Nincs átolvasva, szóval helyesírási hiábák/elgépelések bőven lehetnek benne amiért bocsánat. ^.^

Dream Came True /Befejezett/Where stories live. Discover now