"-Sajnálom Iseul..-ölelt még szorosabban.
-Semmi baj.-viszonoztam ölelését.
-Szeretlek..."
-Ho..hogy mi?-lefagytam. Hirtelen olyan nagy erővel lökött el magától hogy a földre estem.
-Se..semmi. Úgy értettem hogy sajnálom de utállak..khm..-mondta majd kifutott a házból becsapva maga után az ajtót. J-Hope felállt az asztaltól, és odarohant hozzám.
-Iseul! Jól vagy? Nem esett bajod?-guggolt le mellém.
-Ühm..semmi bajom.-Hope felsegített a földről. Leültünk az asztalhoz és mindenki csendben evett. Hobival felmentünk a szobájába. Mint számomra kiderült, Jin és Rap Monster egy szobába költöztek, ezért Emma megkapta Rap Mon szobáját, ugyan is Jin nem akarta elhagyni rózsaszín birodalmát. J-Hope-al nagyon jól el voltunk. Felvidított. Felajánlotta hogy aludjak a szobájában vele, én pedig beleegyeztem.
Hope már rég aludt amikor én elaludtam. Éreztem hogy valaki felelmel majd sétálni kezd velem a karjában, majd egy perc múlva valami puhára tesz le. A szemeimet sem bírtam kinyitni, hogy megnézzem mi történt körülöttem, ezért inkább visszaaludtam.
Reggel mikor felnyitottam szemeim Taehyung íriszeivel találtam szembe magam. Elfordultam a másik oldalamra. Tae átkarolta a derekam, és közelebb kúszott hozzám s arcát a nyakhajlatomba fúrta.
-Sajnálom Iseul. Nem gondoltam komolyan a tegnapit. Nem utállak..
-Semmi baj, de ha legközelebb ellöksz akkor azt finomabban tedd, kérlek.
-Sajnálom..
-... Ha nem gondoltad komolyan akkor miért mondtad?..-halkult el a hangom a végére.
-Mert megijedtem.
-Ugyan mitől?
-Az érzéseimtől, de főleg..féltem a reakciódtól.
-Értem..-láttam rajta hogy még mondani akar valamit, de amint szóra nyitotta a száját az ajtó kivágodott. J-Hope rontott be rajta.
-Tae nem láttad Iseult mert nem talál-ekkor észre vette hogy ott vagyok.-tam...ISEUL! Te lány, halálra aggódtam magam miattad.
-Bocsii.
-Bocs Hobi de este én hoztam át mert nem tudtam nélküle aludni.
-Ahha.-Hope gyanússan méregetni kezdte Tae-t.-Tae..gyere ki egy kicsit. Beszélni szeretnék veled.
-Oké.
-Öhm fiúk..maradjatok itt nyugodtan, én lemegyek, talán tudok valamiben segíteni Jinnek.-erre csak bólintottak én pedig leszáguldottam a lépcsőn. Egyenesen a konyhába mentem, de láttam hogy Emma már besegített Jinnek, ezért inkább visszavonulót fújtam és a nappaliba mentem ahol Jimin játszott a kutyusommal. Leültem mellé és én is elkezdtem szórakozni a kutyával aki végül a fiúk ötletére a Bella nevet kapta.Taehyung szemszöge:
Mikor a kirohanásom után este haza jöttem, gyorsan elmentem zuhanyozni és visszamentem a szobába. Azt hittem hogy Iseul a szobában fog aludni, de a nem volt bent senki. Eszembe jutott, hogy amikor Nikit kirakták a fiúk, J-Hope mondta Iseulnak hogy aludhat az ő szobájában. Bementem Hobi szobájába, és Iseul ott feküdt mellette. Kicsit elszomorodtam. Felkaptam a kezembe a lányt, és visszavittem magamhoz a szobába. Óvatossan fektettem bele az ágyamba és én is befeküdtem mellé.
Reggel előbb keltem fel mint Iseul. Nem akartam még semmit sem csinálni, így a lányt kezdtem bámulni. Hirtelen kinyitotta szemeit, de mikor észrevette hogy bámulom, elfordult. Átkaroltam a derekát. Bocsánatot kértem, és elmondtam hogy miért mondtam azt amit. Még mondani akartam valamit, de az ajtón J-Hope csörtetett be. Elmondtam neki hogy azért hoztam át magamhoz Iseult mert nem tudtam aludni, erre vigyorogva kezdett bámulni.
-Tae..gyere ki egy kicsit. Beszélni szeretnék veled.
-Oké.
-Öhm fiúk..maradjatok itt nyugodtan, én lemegyek, talán tudok valamiben segíteni Jinnek.-bólintottunk, Ő pedig lement. Ketten maradtunk a pszichopatán vigyorgó J-Hope-al...
-Tae..Te szerelmes vagy Iseulba, igaz?
-Lehet..-néztem félre.
-Szóval igen. Akkor ez a Nikis dolog is miatta volt?
-Igen...-sóhajtottam.
-Miért nem vallod be neki??
-Mert..mert félek. Nem akarom hogy visszautasítson.
-Nem fog visszautasítani, én tudom. Tudod mit?
-Na mit?-néztem rá kíváncsian.
-Öltözz fel, és irány valami bolt. Vegyél neki egy csokor rózsát, és valld be neki az érzéseid. Nem fog visszautasítani, sőt én biztos vagyok benne hogy összejöttök. Na futás, vegyél fel valami szépet, vagy mit tudom én. Csak menj már. Rossz nézni ahogy szenvedtek.-fejezte be a kis "lelkesítést" és kiment a szobából. Megfogadtam a tanácsát. Felöltöztem, és észrevétlenül kisétáltam a házból. A virágos boltba a legszebb csokrot választottam s már siettem is haza.Iseul szemszöge:
J-Hope vigyorogva jött le Tae szobájából. Megkérdeztem volna hogy miért vigyorog ennyire, de inkább nem tettem.
Suga-val versenyeztünk hogy melyikünk tud több olyan helyet felsorolni, ahol akadály nélkül elalszunk. JungKook nevetett rajtunk, míg Rap Mon úgy nézett ránk mintha azt mondták volna neki hogy Jimin a legmagassabb a csapatban. Versenyzésünket egy ajtócsapódás szakította félbe.
-Iseul!-hallottam meg a nevem Jintől. Kimentem hozzá, Ő pedig az udvar felé mutatott. A többiek már az ajtóban álltak és kíváncsian nézték az udvaron álló személyt. Az udvar közepén Tae ácsorgott, egy óriási virág csokorral a kezében. Rám nézett és mutatta hogy menjek oda hozzá. Oda sétáltam, Ő pedig megfogta a kezem s belekezdett mondandójába...Sziasztok.
Remélem tetszik ez a rész is. (Már ha az előzőek tetszettek egyáltalán xD)UI.: A fiúkra nagyon büszke vagyok. Hihetetlen hogy ennyi mindent elértek, nagyon de nagyon büszke vagyok rájuk.❤
ESTÁS LEYENDO
Dream Came True /Befejezett/
FanficIseul depressziós és demofóbiás, mind ezek ellenére a legnagyobb álma hogy eljusson a BTS koncertjére. A lány álma valóra válik, de mi történik ha beleszeret az egyik tagba? Milyen bonyodalmak adódnak még az életében?..