Z E V E N

751 43 3
                                    

Ik weet niet hoe lang Harm en ik zo op het bed zitten, maar we worden onderbroken door geklop op de deur. Ik schiet bijna een meter omhoog en schuif snel een eindje van Harm vandaan.

Jeremy staat in de deuropening en hij kijkt verbaasd naar Harm, en dan naar mij en dan weer naar Harm. "Komen jullie naar beneden? We gaan eten." en weg is hij weer. Ik kijk Harm aan, "En nu?" Harm haalt zijn schouders op, "Eten." En weg is hij. Ik kijk hem verbaasd aan. Lekker dit. Deed hij dit om het zoenen? Of vond hij mij echt leuk. Ik zucht. Natuutlijk moet mijn eerste zoen zijn met iemand die mij niet leuk vind. Alhoewel...?

Mijn gedachtes worden onderbroken door Jeremy die in de deuropening staat. wat een boel mensen in die deuropening... "Kom je?" vraagt hij. "Jer," zeg ik, inplaats van meekomen, "volgens mij heb ik iets stoms gedaan." En ik kijk naar m'n handen. Ik voel dat Jeremy naast mij komt zitten. "Wat is er gebeurt? Heeft Harm wat gedaan." Ik schud mijn hoofd. "Nee, het is mijn schuld" "Maar wat is er nou gebeurd?" Ik haal diep adem, "Ik heb met Harm gezoend. M'n eerste zoen. En jah, toen liep ie weg en nu heb ik geen idee wat ik met mezelf aan moet." zeg ik dan zachtjes. Jeremy grinnikt zachtjes. Ik kijk hem aan en zucht, "For real?" Jeremy schudt zijn hoofd. "Sorry, maar het klinkt precies als iets wat Harm zou doen." "Ja maar, wat moet ík nu doen?"  Jeremy haalt zijn schouders op, "Ik ben niet een liefdesexpert, ik zou zeggen: ga eerst eten en blijf voorlopig uit de buurt van Harm." Ik zucht. "Bedankt, ik denk dat dat voorlopig de enige mogelijlheid is."

Jeremy staat op. "Kom, we gaan eten. Ik heb honger." Ik knik instemmend en we lopen naar beneden.

Als we de keuken in lopen zijn drie paar ogen op mij gericht. Joost kijkt Jeremy veelbetekend aan. Jeremy kijkt onschuldig terug en zegt hardop: "Er is niks gebeurt," waarnaar hij veelbetekenend naar Harm kijkt, maar Harm vermijdt zijn blik. Dan gaan Jeremy en ik aan tafel zitten.

Sorrysorrysorry voor het korte deel,  maar ik had zo'n einde in mijn hoofd. Als goedmakertje wordt het volgende deel extra lang.
En omg: DIT BOEK STAAT stond OP #525 IN FANFICTION, ik sprong helemaal op en neer toen ik het zag. Ik zit wel een beetje in de knoei met m'n uitloadschema, ik wil wel elke dag uploaden, maar dan zit ik op een gegeven moment zonder deeltjes. Reken er in ieder geval maar op dat er om de dag een deeltje komt, en als ik in een goede bui zit een extra deel ofzo.
Thanks for reading <3
X

Lekker dit... || de SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu