Yerin Taehyung

537 21 9
                                    

"Mianhaeyo" hanya itu sahaja yang yerin dapat katakan pada V bila Yerin tak sempat menyiapkan kerja sekolah V ..

"Saya minta maaf saya lupa siapkannya" kata yerin minta simpati dari pada V iaitu pembuli tegar pada murid murid yang berwajah hodoh..

"lupa... lupa... lupa... otak kau ni sama je dengan badan kau yang gemuk.." kata V menolak kepala yerin yang selalu diejek oleh murid murid yang lain kerana kegemukannya..

"Mianhaeyo" kata yerin sekali lagi dan menahan air mata daripada jatuh ..
"Aku tak kira aku nak kau siapkan juga waktu rehat ni sebelum masa mr Jong kook nanti faham!" jerit V pada yerin lalu V membuang bukunya di atas lantai simen sekolahnya..

Banyak mata memandang dan mengetawakan yerin namun itu sudah biasa bagi yerin..dibuli diejek dimalukan dipukul semua tu bagaikan kacang bagi yerin..

Yerin mengutip buku V dan berjalan masuk ke kelas..bila buka pintu kelas je yerin terjatuh kerana disandung oleh murid murid jahat kelasnya..
Semua murid dalam kelas tu ketawa..

Yerin berdiri lalu berjalan dan duduk di kerusinya .."jung yerin" kata satu suara yerin berpaling dan

Bushhh..

Murid murid yang duduk di belakang kelas membaling tepung tepat di muka yerin...
"Hahaha " murid murid dalam kelas tu ketawa dan terus ketawakan yerin...

Kringggg..

V masuk ke dalam kelas yerin lalu mengetuk meja yerin dengan kuat...
Yerin yang sedang makan terperanjat dan terus berpaling ke arah V..

"Mana buku aku" kata V dingin..
"lepas saya makan ni baru saya siapk- " kata yerin dipotong V
"Aku taknak tunggu kau makan aku nak buku aku sekarang kau dah siapkan ke tak ni!" Jerit V..

Yerin tunduk dan berkata "saya minta maaf saya belum siapkannya" kata Yerin dengan sayu..lalu meletakkan buku V di atas meja.

"Tak siap tak siap kau ni kan memang tak guna !" Jerit V lalu mengambil buku nya di atas meja yerin kemudian dengan sengaja tangan V menolak bekal yerin lalu keluar dari kelas..

Yerin hanya mampu mengalirkan air mata melihat bekalnya yang bertaburan di atas lantai kelas..

Keesokannya seperti biasa V menunggu yerin di hadapan pintu pagar sekolah untuk memberi buku buku yang banyak kerja rumah pada yerin pada tamat waktu persekolahan..

"Ish dah setengah jam aku tunggu, mana si gemuk tak guna ni" bisik hati V
"Kalau aku dapat dia esok habis dia ni" tambah kata hati V lagi

V pun pergi jumpa dengan salah seorang rakan sekelas yerin  namun kawan sekelas yerin kata
"Dia dah pindah sekolah pagi tadi"

Selepas je yerin pindah sekolah hidup dan perangai V mula berubah...
Jika dulu sebelum yerin pindah sekolah V sangat kejam,tak tahu malu,pemalas,pembuli namun sekarang V menjadi baik tak tahu kenapa takkan dia rindu kat budak gemuk tu kot.

Hidup V menjadi kosong dan sesekali V berasa sangat bersalah
Nak minta maaf tapi dah tak sempat..so tak tahu nak buat apa

.........................................................

6 tahun kemudian

"Jam 2 petang nanti kita ada perbincang dengan pemilik syarikat monsta enterprise jam 2 petang nanti ok" so jangan lewat.kata boss yerin mengingatkan Yerin

"Nae boss " kata yerin..

Yerin bangun kemudian jalan menuju ke kantin..
banyak pekerja lelaki yang lain memandang ke arah yerin kerana terpesona dengan kecantikannya..

BTS GFRIEND IMAGINE (MALAY)Where stories live. Discover now