Eunha Suga

300 22 3
                                    

"Oppa saya mengandung!"

Jerit Eunha teruja

"Nae?"

Kata suga yang tengah buat kerja pejabat yang berlambak..

Eunha buat muka annoying

"I'm pregnant you will be father soon"

"Jin-jinjja?!!"

Jerit suga gembira pastu peluk Eunha dengan erat..

Tapi tu semua sementara je..suga berubah selepas lima bulan kemudian..suga yang dulu sangat menyayangi eunha selalu ceria,sweet,baik hati

Kini berubah ..suga kini selalu memarahi eunha,kini menjadi dingin dan sering kali balik lewat malam..

Yerin kawan baik eunha pernah kata suga digoda oleh umji dan yerin selalu melihat suga dan umji makan kat kedai stick mewah..

Pastu yerin kata lagi umji dan suga terlihat sangat lah mesra hingga kalau orang tak tahu suga dah kahwin dengan eunha mesti diorang fikir si umji tu isteri suga.

Namun semua tu eunha tak kisah dan tak ambil peduli eunha anggap semua tu tak benar walaupun eunha dah nampak dengan jelas semuanya..

Drushh

Gambar perkahwinan eunha dan suga jatuh dan cermin kaca yang digunakan untuk lapisan atas foto pecah..

Eunha terkejut lalu mengutip serpihan kaca ..
Tak tahu kenapa.sejak pagi tadi eunha rasa tak sedap hati macam ade sesuatu buruk yang berlaku..

Pumm!!!

Pintu depan terbuka dan terhempas dengan kuat..lalu suga dan seorang perempuan masuk ke dalam rumah sambil berpelukan dalam keadaan mabuk...

Tiga butang baju suga yang paling atas tak terbutang dan perempuan tu memakai pakaian yang sangat sangat lah ketat dan singkat..

Eunha menekup mulut..air mata Eunha mengalir perlahan di pipi putih eunha..
Suga dan perempuan tu terus menaiki anak tangga seolah olah eunha tak wujud.

Tanpa membuang masa dan berfikir panjang..eunha terus mendail nombor yerin meminta untuk mengambil nya....

Eunha membuka rantai dan cincin kahwin lalu diletak atas meja dan terus berlari keluar dari rumah..
Eunha tak kisah apa jadi lepas ni..jadilah..
Yang penting eunha taknak jumpa suga lagi...

(5 Tahun kemudian..)

Eunha duduk di atas bangku taman menunggu yura anak kesayangannya dengan suga..
Pulang dari pra sekolah

Dari jauh eunha terlihat yura berlari ke arah eunha lalu memeluk eunha erat..

"Yura..waeyo?"

Kata eunha pada yura yang tengah menangis..

"Ka-kawan kawan yu-yura kata yura tak-takde appa..yu-yura anak ha-ram.."

Eunha tersentak bila yura kata camtu ..

"Yura..look at me...."

Kata eunha melap air mata yura yang mengalir di pipi..

"Siapa kata yura takde appa..yura ada appa lah. "

Kata eunha dengan senyuman..

"Nae? Jinjja?.. Mana appa yura..yura nak jumpa"

Kata yura dengan teruja..

BTS GFRIEND IMAGINE (MALAY)Where stories live. Discover now