Yuju Jhope

377 18 19
                                    

"You can kiss your bride"

Kata paderi tu..

Omma aku pun terus memeluk
Dan cium my papa tiri..
Bluerkkk..nak muntah aku bila tengok omma aku dah tua bangka cium lelaki tu or my papa tiri..

"And there live happily ever after~"

Cehh happily ape nye kalau siang malam gaduh je..
Si 'harap' tu pun satu yang pervert sangat pesal!! Siang malam kacau aku dengan muka pervert dia tu..

Mesti korang tertanya tanya kan siapa si 'harap'.. Hah! Kalau korang nak tau..si 'harap' tu nama dia j-hope,dia abang tiri aku..dan he's damn pervert..

Ada sekali tu hmm minggu lalu dia skodeng aku mandi...ish tak guna betul lah..dan yang paling aku tak puas hati malam semalam ..ish ..tengah seronok aku cuci pinggan dan teringat tentang my crush youngjae..tetiba dia sentuh punggung aku...

Hah aku ape lagi aku ambil kepala dia letak kat singki yang penuh dengan air dan sabun..bluerkk padan muka..
Pervert sangat kan..

"Ehem ehem"

Aku terkejut bila tukang pemberitahu untuk bila pesawat berlepas berdehem..
Yelah harini aku dan si 'harap' tu hantar omma dan my papa tiri di lapangan terbang sebab diorang ade hal kat china..

"Perhatian kepada semua penumpang pesawat..err.. satu empat err ..whatever ada ku kesah sila beratur dan cepat cepat naik kapal terbang kang nanti kapal terbang berlepas padan muka barulah nak menyesal ape bagai"

"Amboi kasar siakk bahasa tukang cakap ni .."

"Bye"

Kata omma aku dan terus tarik tangan my papa tiri dan terus jalan..i'm like "whatt bye jee?!!"

Aku menoleh ke kiri dan terlihat si 'harap' tu dengan muka pervert dia tengok bahagian dada aku..

Dan aku terus sepak dia..

"Kau tengok ape hah pervert?"

Kataku marah..

Dia senyum dan geleng..

"Takde aku just suka tengok bergoyang goyang "

Kata dia tunjuk ke arah dada aku..

Aku sepak dia lagi..

"Tak guna"

Kataku pastu jalan..

Aku ambil Telefon ku dan mencari nombor umji ishh mana pulak nombor budak perasan cantik ni.okay get it..

Aku just nak bagitahu dia yang aku nk tidur kat rumah die..sebab aku takde masa lah nak satu rumah dengan si harap tu..

Tutt tutt tutt tutt

"Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi sila cuba lagi kemudian.."

"Sila cuba sekali lagi lah bengong bukannya sila cuba lagi kemudian ..ish nak berlakon pun tak pandai.."

Kataku marah bila umji nak tiru suara yang tukang cakap di Telefon yang ..hmm ape nama dia tu tahlah lupa..forget it tak penting pun..

"Haha k lah fine ape kau nak"

"Boleh tak malam ni aku tidur kat rumah kau.."

"Err-"

"Okay thanks bye.."

Aku terus tutup Telefon taknak bagi umji ckap sebab aku thu mesti banyak dia nak bagi alasan but aku tetap akan pergi huahuahua ..

Seseorang pegang tangan aku ...
Aku menoleh ishh si 'harap' ni lagi tah ape tah dia nak..

"Ape kau nak?!"

Kataku dingin..

"K dan S"

Kata j-hope dengan muka pervert..iaitu mata luyu dan bibir yang berkata dengan gerak geri yang mengada ada..

"K dan S?  Kick dan sepak??"

Kata ku dengan gaya acah acah nak sepak dia yelah dia nak kena sepak kan...

"No ...Kiss and Seks"

"What the.."

"Omma dan appa takde so kita boleh lah buat yang err"

Kata j-hope sambil mengigit bibir bawah ..pastu tengok badan aku..what the cat...

"Err ape ?! Hah!? "

Kataku marah..

"Yang err you know yang hmm-"

Aku terus cepat cepat sepak dia.ishh tak guna punya abang tiri ..ada abang tiri pun tapi pervert..hmm..

Aku lari tahan teksi dan terus blah pergi rumah umji..

Ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong ding dong dong ding dong ding dong !!!!!

Aku tekan banyak kali sebab lama sangat dia nak buka pintu..
Pintu dibuka ...

"Yahhh!! Yuju mentang mentang lah omma aku takde kau tekan banyak kali lonceng rumah aku"

Kata umji marah but aku ape kesah ..aku terus masuk dan duduk atas sofa buat macam rumah sendiri omma dia yang cakap kat aku macamtu masa aku pergi rumah dia last week..

"Ishh kau ni yuju..tak tahu malu betul kan dahlah masuk rumah aku sesuka hati pastu duduk tanpa di suruh pastu-"

"Ehh chop chop chop..buatkan aku air pastu baru lah kau cakap ape kau nak"..

Kataku potong kata kata umji..

" hmm.."

Umji geleng..

.............................................................

Beberapa minggu kemudian..aku didapatkan satu berita yang mengejutkan ..kerana omma dan my papa tiri kemalangan pesawat semasa hendak balik ke korea..

Yang tu aku dapat terima lagi..tapi yang lagi mengejutkan aku..ialah..aku kena kahwin dengan si 'harap' tu kerana itulah wasiat yang my papa tiri aku buat bila diorang telah tiada..ishh.. Hancur harapan aku nak kahwin dengan youngjae..

Baru je youngjae bagitahu yang dia pun suka kat aku..tapi bila dia tahu berita ni dia terus jauhkan diri dari aku..ishh kesian dia...semua ni si harap tu punya pasal..

"You kan kiss your bride"

Kata paderi berambut dan berjanggut panjang itu..
J-hope dengan pantas kiss aku..

Lepas kiss aku tu dia sempat bisik aku..

"Habislah kau malam ni hahahahah~"

Katanya dengan ketawa yang menakutkan..

Aku harap aku hidup bahagia dengan dia..okey itulah kisah hidup aku...😘✌✌✌

Choi Yuna 😋💕

………………………………………………..

Yuhope couple

Vote

Comment

BTS GFRIEND IMAGINE (MALAY)Where stories live. Discover now