1.Bölüm

435 18 14
                                    

Medyada Rüya var...
Dream yazan kupamla denize bakan balkonumda kahve içiyordum. Annemler yurt dışına daha yeni gitmişlerdi.Köpeğim bahçede bir anda -köpekler tanıdıkları kişiyi yada bir şeyi görünce havlarlar ya hani öyle- havladı. Balkona bu şekil çıkamazdım. Çünkü üstümde pijamalarım vardı . Şu an yaz tatilindeyiz o yüzden evde patlıyorum. Herneyse.Hemen odama gidip üstüme yırtık beyaz jeanımı , üstüme de siyah bir bluz geçirdim. Saçlarımı da hemen at kuyruğu yaptım. Makyaj sıfır. Aşağı koşarak indiğimde ilkokul kankamı gördüm.
" Rüya ! " diye koşarak gelen işte. Çok seviyorum la bu kızı.
"Böceğim ... seni çok özlemişim. "
"Ah biliyorum Rüya sen beni görmeye gelme zaten."
"Handem bana atar da mı yaparmış.."
"Ayh böyle dikilecek miyiz Balım."
"Yok .içeri gel."
Biraz hasret giderdik. Siz şimdi diyorsunuz Hande nerde yaşıyor ki diye. Biz İzmir de yaşıyoruz . Hande İstanbul'da. Yani benim çocukluğum da bu kadar zenginlik içinde geçmedi. İstanbul'da bir tane rastgele mahallede yaşadık biz yıllardır.Şimdi tam olarak bilmiyorum ama benimde üvey babam zengin. Galiba mafya. Bilmediğim yer bura.Şimdi yaklaşık olarak okulların açılmasına 1 hafta var. Ben GİRİŞİM KOLEJİ'ne yazıldım. Burası İzmir'in en zenginlerinin gittiği yer. Şimdi boşverin bunları.

Hande'yle odama çıkıp çocukken yaptıklarımızdan birini yaptık. Makyaj! Bayılırız makyaja . İlk o bana yaptı . Snapten çekindik fln instagrama attık. Çok işsiziz! Makyajları da yaptıktan sonra En sevdiğim en eğlenceli şeyi yaptık. ADAM İŞLETMEK! Rastgele bir numara çevirdim. Benim yaşlarımda  bir erkek açtı telefonu.
Ben başladım konuşmaya tabisi.
"Alo?"
"Alo"
"Ben Yağız'la görüşecektim."
"Ne Yağız'ı mal."
"Şey ben kiminle konuşuyorum?"
"Ben Efe. "
"Kaç yaşındasın?"
"17.Niye sordun?"
"Bende 17. Hangi okul yada hangi şehirde yaşıyorsun?"
"Benimle sevgili olmaya falan mı çalışıyon?"
"Amacım o değil!"
"Hıhı. İzmir de yaşıyorum."
"Ohaaa!BENDE!"
"Hangi okuldu ?"
"Şuan Yeni bir okula yazıldım.Ama söyliyim GİRİŞİM KOLEJİ."
"Vay vay. Seninle tanışırız artık ."
"Pardon?"
"Bende Tatlım bende Girişim Koleji'ne  gidiyorum. Ama şuan sevgilim yanımda kapatmam gerek"

Çocuğun yüzüne kapattım . Handeyle gülme krizine girdik. Allah'ım!! Şimdi sıra Handede ;
"Alo? Kiminle görüşüyorum amcacım?"
"La kaç yaşındasın gavat ? Ben 23 yaşındayım ne amcası ??"
"Çok pardon"

Telefonu kapatır kapatmaz Kahkaha atmaya başladık. Anırıyorduk ya resmen...

Handeyi havaalından yolladıktan sonra eve döndüm. Ve geçen günlerden bi bok anlamadım...

Yaklaşık 1 hafta sonra...

Tabiki annemler yok. Hala gelmediler. Bugün okul var yaaa.. En çokta o çocuğu merak ediyorum doğrusu. Kahvaltı yapmadan üstümü yani okul formalarımı giydim. Saçımı geçen gün maşa yapmıştım. O yüzden ellemedim bile . Parfümü üstüme boşalttım. Telefon kılıfımı değiştirip bahçeye çıktım. Azıcık köpeğim Max le oynadım. Açıkcası acıktım ama kahvaltı hazırlamaya aşırı erindiğim için yapmamaya karar verdim. Sonunda okul saatim gelmişti . Üvey babam bana araba aldığı için ( yani içinde şoförü de var o sürüyor )okula servisle falan gitmiyorum.

Okula geldim. Çok şeker bir okuldu aslında. Ama bi an eski okulum aklıma geldi ... Seviyodum ben orayı:(

Sonuçta 1 yıl sonra üniversite sınavım var . Kolejde okumam gerek yoksa ders falan yalan bana . Kendimden emin bi adımla açıkcası gıcık tavırlarla okula girdim. Herkes bana bakıyordu. Yeni olduğum çok belliydi acaba? Saçımı savurarak müdürün odasına gittim.
Kapıyı tekmeleme isteği geliyo ama ilk günden disiplin cezasına annem çok kızar. Annem kızmasa yaparım vallahi.
Tık tık tık...
"Gir!"
"Merhaba hocam ben Rüya Kara . Sınıfımı soracaktım ama ?"
"Merhaba kızım. Bende müdür Murat Dal. Sınıfın 11-B "
"Tanıştığıma memnun oldum hocam . Ben derse geç kalmıyım en iyisi"

Adamın bana öyle bi bakışı var ki . TÖBEE!
Sınıfın önünde durdum.Koridorda kaç tane mal varsa hepsi ilk defa güzel görmüş gibi bakıyordu. Sınıfa girdiğim an başıma kağıttan yapılmış top geldi. Ben gözümü kaydırarak baktığımda sınıftaki erkeklerden en öndekiyle göz göze geldim. Çok yakışıklıydı. Galiba o attı bana topu. Kızlardan biri bakışmalarımızı kıskanmış şeytan gibi o yakışıklının yanına gitti.
"Aşkım Yeni kıza bulaşmazsan sevinirim!"
Kıskanmış baya😂 Boş bir sıra buldum gittim hemen oturdum. Saçma sapan bir zil çaldı ama galiba ders ziliydi. Hoca girdi sınıfa . Herkes oturuyo mal gibi HOCA geldi ya?! Bende mal gibi ayağa kalktım. Herkes gülmeye başladı . Komik bir durum aslında. Ama ilk günden rezil olamazdım. Cesaretimi toplayıp ayakta bağırmaya başladım .
Hoca geldi kalksanıza!!
O yakışıklı bana bakarak sırıttı yerim ben onun gülüşünü. Sonrada yanındaki kız ;
"Canım burası kolej " diyerek beni rezil etmeyi düşündü tabikide  başaramadı çünkü bende ona laf soktum.
"Az terbiye varsa onu takın CANIM!"
Sınıfta ooooo sesleri yükseldi. Bu ne biçim hoca insan bi susturur yaw?
Nihayet ses geldi.
"SUSUN!"
Hoca yanıma gelerek benim kendimi tanıtmamı istedi. Bende HAY HAY dedim ve eğlenceli bir şekilde ayağa kalkarak kendimi tanıtmaya başladım. Şakasına da bişey dedim.

Adım RÜYA soyadım KARA . Öğrenciyim .17 yaşındayım. Bekarım. Taliplerimi bekliyorum.. 😂 Sınıftan gülme sesleri, arada ben gelirim talip olurum sesleri kaynadı sınıf...
Hoca yeterli bu kadar dedi . Ders Fizikmiş . İğrençç. Sevmem yani. Dersi  o yakışıklı çocuğu seyrederek yedim. Çocukta beni kesiyordu ama . Zil çalınca yanımdaki kıza ;
"Gezelim mi biraz ?" Dedim kızda (heveslisi gibi ;) )hemen olur dedi. Bahçeye çıktık . Bir bank seçip oturduk. Kızla tanışma evresine geçtim.
"Ben rüya sen kimsin tanıt bana kendini."
"Biliyoruz onu Rüya. Adım Zeynep. Bu kadarını bilsen yeter."
"Peki o çocuk kim?"
"Kim?"
"Şu bana top atan derstede yanındaki kız güya laf soktuya o çocuk. "
"Haa sen Rüzgar'ı diyosun. Bende diyom ne diyo bu. Rüzgar okulun 1 numaralı yakışıklısı. Ayrıca havalısı. Popüleri. Okulda çıkmadığı kız yok yok yani . Babası holding sahibi. Öyle . Niye hoşuna mı gitti?"
"Evet . Yalan söylemicem valla . TAŞ TAŞ."
"Aynn"
"Kankayız bundan sonra .."
"Tabi kanka "

Kendime kanka da buldum oh biz dedikodu yaparken kafama bu sefer futbol topu geldi. Bir an duraksadım. Yanıma Rüzgar geldi . Sesinden anladım.
"İyi misin yeni kız?"
"Kim attı o topu ?"Ama öyle bir bağırmışım ki Zeynep kolumdan dürtüklemese anlamazdım.
Rüzgar gayet sakin bir cevapla ;
" Ben" dedi. İçim yandı ya . Söylemez olaydım La ..
"Çok özür dilerim bi anda kabalıştığım için."
"Asıl ben özür dilerim Rüya . Ben Rüzgar. "
( Ayh benimle tanışmak istiyo. )
"Memnun oldum."
"Bende."
Dedi ve futbola geri döndü. Sarışınım benim... 
Bu seferde erkeklerin dikkatini çekmek için eteğini göğsüne kadar çekmiş Şeytanı gördüm. Bana doğru Bahar Candan gibi yürüyerek geldi. Ayağıma yani ;)
"Sevgilimle konuşma bir daha aptal kız."
"Öncelikle kiminle konuştuğuna dikkat et bu biiir .Ayrıca sevgilin benimle tanışmak istedi. Buda İki. "
"Ayhh yesinler . Sana mı dikkat edicem be?"
" Tabiki . Adım Rüya canım. Küçük aklın almadıysa diye söyleyeyim dedim."
" Rüzgaar!! Bu beni çıldırtıyoo ! Aşkım !!"
Rüzgar yanımıza gelip o gıcığa sokuldu. ( Kıskanıyorum Amaaa! )
Kız bana bakarak gözleriyle Ih Rüzgar benim dedi.
Göz devirdim sadece. Rüzgar gördü bu benim için fazla yeterli.

Zeynep'le yürümeye devam ettim.
Tabi bir el kolumdan tutana kadar yürüyorduk. Arkama bakmak bile istemedim. En sonunda Rüzgar sandığım çocuktan ses geldi. Rüzgar olmadığını anladığım için arkamı döndüm. Ve yakışıklı bir çocuk. La okuldada çirkin olsa bari.
"Efendim?"
"Şey ben sadece İkizimin hatasını düzeltmek istedim yanlış bişey yapmadım umarım?"
"İkizin kim ?"
"Rüzgarın sevgilisi Beren. İkizim ."
"O şeytanın ikizini geçtim kardeşi bile olmaz diye düşünüyodum valla .Senin adın ne?"
"Ben Baran"
"Tanıştığıma çok memnun oldum Baran." Dediğim anda Beren ve Rüzgar sarmaş dolaş yanımıza geldi. "Ya bura okul manyaklar "dedim valla iç sesim de sesi. Ne kıskanması?
Beren benim dibime gelip kolumdan tuttu. " Bırak Şeytan yüzlü bacak!"
"Saçını başını yolarım senin!!!"
Beren'e bakıp Hıhı dedim . Sonra bir hamle yapıp ben onun saçını kavradım. Elime doladım . O tabi Rüzgar , Baran diye ağlıyo ama ne yazar?

Arkadaşlar! Lütfen beğenip beğenmediğinizi yorum şeklinde atın. Birde oylarınızı bekliyorum...💜

KOLEJ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin