2.Bölüm

236 17 16
                                    

Medyada Rüzgar var.

Bütün okul bizim kavgamızı izliyordu.Tabi iş böyle olunca gaza geliyordum.En sonunda Bereni yere savurdum. Yere düşünce çığlık attı tabi kankaları heveslisi gibi hemen koştular. O ara onları izlerken gözüm Rüzgara kaydı . Rüzgar , Beren'in yanına gidip "İyi misin AŞKIM ?" Dedi ben şok bunlar çıkıyorlar mı? Görmemiş gibi yapıp arkamı döndüm. İçimden aşırı ağlamak geliyordu. Ama yapamadım. Koşarak okuldan çıktım. Çantam deri ceketim kulaklığım vs. hep okulda kalmıştı. Bizim okulun dışında sessiz bir sokak var. Ama bazen tinerciler, bonzaiciler, sigaraya dadanmış Kişiler , içki içenler hatta sapıklar bile olurdu. Ama şuan umrumda değil.

O sokağa girdim baya karışık bir sokak. Aslında buraları fazla bilmiyorum. Ben öyle mal mal gezerken bilmem kaç kişi beni tuttuğu gibi ...

Gözlerimi açtığımda sandalye ve içkiden başka bişey olmayan odada sandalyeye bağlı yaşam mücadelesi veriyordum. Ağzım bile bağlı sanki bağırsam biri kurtaracak😞 İçeri birinin girmesini bekledim...

Uyumuşum kim bilir saat kaç . Odada bi kaç kız daha vardı benimle birlikte 3 kişiydik. Ama ama Beren ne alaka? Beren'i de kaçırdılar büyük ihtimalle . Salak şeytan uyuyo . Baygında olabilir . Canı cehenneme! İnşallah ölmüştür. Beren'in yanındaki kızı tanımıyordum ana masum birine benziyor o da Beren gibi uyuyor herhalde.
Ben böyle düşünürken kapı açıldı. İçeri saçları uzun yakışıklı biri girdi. Ağzında sigara. Burda napıyoruz acaba yakışıklı dedim bende şuan rezil ortamdan çıkmak için çabalıyorum. Yani beyin bedava.
"Sen.. Rüzgarın sevgilisi misin?"
"Hayır sevgilisi şurda duran diğer sarışın "dedim.
Bana baktı ve yaklaştı.
"Niye korkmuyorsun?"
"Niye korkuyum?"
"Ben seni şuan taciz bile edebilirdim . Ama yapmıcam sevdim seni BAD Girl !"
"Saol . Adın ne?"
"Ateş. Senin?"
"Rüya. Tanıştığıma çok memnun oldum ."
"Bende Rüya " dedi. Ve yaklaştı saçımı Arkama attı omzuma bir buse kondurdu ve kapıyı açtı gitti .
Beren ve diğer kız uyanmıştı. Beren bir an afalladı hani neredeyim ben diye ama yanındaki kızı görünce rahatlamış olmalı ki bana laf sokmaya başladı.
"Aaa Rüya! Sen napıyorsun burada?"
"Berencim  hiç samimi davranamıyosun. Azıcık sıcakkanlı ol. Ayrıca asıl sen burada napıyorsun?"
"Saol canım iltifatların için. Ben ben bilmiyorum neden burda olduğumu arkadaşımla Bardaydık. Sonrasını hatırlamıyorum. "
"Bende aynı şekil. Bende kafa dağıtmak için okuldan kaçtım. Buraya geldim sonrası yok. " Diğer kıza adını sordum . Adı Lara . Sonra konuşmadan bekledik yaklaşık 30 dk . Sonra sessizliği ben bozdum ben ben 😈Beren'e soru sordum .
" Şeytan yüzlü kız . Sen Rüzgarla çıkıyor musun?"
Alınmadı ilk şeytan diyince ama rüzgarı duyunca bakmasıyla ölümcül bakışı bi anda ortaya çıktı.
" Evet tatlım tam 2 aydır. "
İki mi çok fazlaymış diyip dalga geçtim Lara konuşmaya başladı bu sefer.
" Niye rüzgarı sordun ? Sende mi onu seviyorsun ? "
Kıza şaşırdım ilk kez konuştu benimle ve dalga geçerek.
"Hayır Sessiz Şeytan. Rüzgar bu manyak kızla nasıl birlikte onu merak ettim.Ayrıca sanane??"
Of çok sıkıcısınız diyip ayağa kalktı Beren. Bende orda "Aynı sen" diyerek sitem ettim. Ama Beren'in ayakları neden bağlı değil?

Ateş içeri girdi . Bana göz kırptı . Yerim ben bu çocuğu . Beren'in yanına gidip Rüzgar senden artık nefret ediyor güzellik dedi. Ben kahkaha attım galiba sesli olmuş ki hepsi bana baktı . Ortam kızışsın diye güldüm dedim . Ateş bana yaklaşıp ellerimi ayaklarımı çözdü . Bana elini uzattı .Beren de şaşkın şaşkın bize bakıyordu Lara da bize " sevgili misiniz?" Dedi. Ateş ve ben birbirimize baktık. Ben tam hayır dicekken Ateş dudaklarımdan öptü beni. Kızlar ağızları açık şaşkın şaşkın baktılar bize . Ateş beni bırakıp Evet dedi . Beni odadan çıkarttı kendi odasına getirdi. Ben Ateşe teslim olmuştum artık.  Odada yatağa bıraktı beni . Ateş dedim . Efendim dedi tişörtünü çıkarırken . Yapamam ben dedim .Bana döndü. Bişey yapmıcaz Rüya sakin ol , ben senin sandığın erkeklerden değilim , evlenmeden zaten yapmam bide ben öyle kızlarla yatan erkeklerden değil kızlar için kavga edenlerdenim dedi . Rüzgardan iyi valla dedim bende içimden .sonra soru sormaya başladım.
"Kızları niye kaçırdın ? Ne iş yapıyorsun?"
"Kızları Rüzgar yüzünden . Ben mafyayım ama ayrıca fitness salonum var . "
"Rüzgar niye?"
"Benim lise 1 deki kankamdı . Aynı okul . Hatta mahalle arkadaşıyım ben onun. Ama bir kız yüzünden lisede kavga ettik. Ondan bu yana okumuyorum. "
"Yani sen şuan okumuyor musun?"
"Okumuyorum neyse sen dinlen . Benim işlerim var istersen Beren'lerin yanına gidebilirsin ."
Dedi beni öptü ve çıktı .Ben napıcaktım şimdi şu an şu dakika okul vardı . Ve annemler bugün Türkiye ' ye dönüyordu . Eğer müdür bugün okuldan kaçtı derse babam bana nasıl söverdi kim bilir . Benim acil burdan kaçmam gerek şuan aklıma gelen tek şey bu . Odada cam bile yoktu ama Ateş bana güvendiği için kapıyı açık bırakmıştı . Ama yeni tanıdığı kişilere güvenmemeyi öğrenmesi lazım sonuçta .
Kapıdan çıktım . Beren'leri de kurtarmam gerekiyordu aslında ama ben bunu yapmıcam . Okula gidip Rüzgar Beren için napıyo bilmem lazım diyip yürümeye başladım. Yaklaşık 10 dakika yürüdüm. O pis sokaktan çıktım sonunda .

Okulun önüne geldim . Teneffüstü şuan. Beni gören bi kaç kişi "Ooooo Rüya ? Beren nerde ? Naptın kıza ? Gibi saçma sapan şeyler söylediler. Rüzgarda bir bankta arkadaşlarıyla o okulun ağası gibi oturuyorlardı. Yanındaki , Rüzgara bişeyler dedi ki Rüzgar bana baktı. Sonra  hışımla o tatlı yüzünü bozarak bana doğru yürümeye hatta koşmaya başladı...

Dibimdeydi artık. Göz göze burun buruna ayhh ... Onun tatlı sesi ortamı bozdu tabi ben hala okulun girişindeydim.
"Rüya bak Beren nerde söyle !"
"Çok mu seviyorsun onu ciddi ciddi."
"Hayatımda pişman olmayacağım birisi. Çabuk söyle !"
"Rüzgar tamam bağırmana gerek yok. Arka taraftaki sokaktaki kulübe. "
"Oha orda şerefsiz,  öç :), Ateş malı var !!"
"Şerefsiz deme sevgilime!"
"Yok artık Rüya bunu yapamazsın onu tanısaydın şu an dediğin cümleye pişman olurdun !"
"Senden fazlasıyla iyi " diyip okula doğru koştum .Sınıfa girdiğimde kızlar bana şiddet uygulayacakmış gibi bakıyorlardı . Ama aldırmadan sırama geçtim . İstemsiz ağlamaya başladım .

Ya lütfen yorum yapın beğenip beğenmediğinizi yazın  🌸

KOLEJ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin