7.BÖLÜM

155 12 1
                                    

BERENE ÖZEL BÖLÜM;

Çok güzel oldu şu Ateş işi . Rüzgar beni bırakamıyo çünkü bıraksa peşinde çirkin kızlar var. O yüzden ben bırakıcam Rüzgarı aynen aynen çok mantıklı . Sırada hocanın dürtüklemesiyle kendime geldim.Yaklaşık 3 saatlik bir yoldu. Rüzgarla oturmak varken bensiz ne yapacağını düşündüğüm için Denizle oturuyorum. Rüzgar beni kolumdan sıkıca tutup kenara çekti.
-Niye benimle oturmuyosun?
-Rüzgar kolumu bırak acıyo
Rüzgar çok sinirlenmişti. Kolumu kurtarınca Rüzgara baktım. Ateş ve Rüyaya bakıyordu. Ne yazık ki ...

Servise geldik. Herkes sırayla oturuyordu. Benim tam önümde Rüya vardı cam kenarında . Rüyanın da yanında Ateş vardı. Benim arkamda Rüzgar vardı. Rüzgarın yanında bizim gruptan Elif vardı. O kız çok sinsi şimdiden söyliyim. Aynı gruptayız ama ben onunla kavgalıyım öyle bişi . Herneyse benim yanımda da Deniz var.

Hoca çadırlarda kimlerin birlikte kalacağını söylüyordu. Ben tabi en meraklısıyım inadıma en sona yazmışlar beni pislikler. Birlikte olan gruplar şöyle;
"Deniz-Rüzgar-Berkay."
"Ben-Rüya-Elif"
"Ateş-Berk."
"Yağmur-Ece-Selin"

Ya ben niye Bunlarla kalıyorum ? Dedim hocaya aslında bağırdım. Hadi Rüya neyse de Elif?? Ya bıktım bu kızdan!

Rüya ayağa kalktı bu sefer
-Hocam ben yağmurlarla kalabilir miyim?
-Hayır kızım böyle ayarlamış müdür bey.
-Offf dedim. Yerime oturdum. Denize
-Sen kimle kalıyosun? Dedim
-Rüzgar ve berkayla dedi.
Hm deyip cama baktım. Dışarda inekler koyunlar öküzler bilmem ne bir sürü hayvan vardı. Deniz Rüya ya
-Rüya bak kimi gördüm kanka anladın sen deyip güldü. Bunlar ne ara kanka olmuşlardıı??
-Bende ayağa kalkıp Rüzgara döndüm.
-Bak Rüzgar sende varsın orda deyip güldük servisçe.

Çadırlar elimize verildi. Hoca nasıl kuracağımızı anlattı. Çadır Rüyanın kucağındaydı. Yanına gittim Kolundan tuttum.
-Hadi rüya nereye kuralım çadırımızı??
-Sen bana şuan blöf mü yapıyosun yoksa içinden mi geldi?
-Yok ya içimden geldi hadi hadi millet kurdu deyip bu sefer koluna girdim . Ateş buna öpücük attı çok tatlılar ya .
Rüyada öpücük attıktan sona yerimizi belirledik.
Ben nolucam ?? Diyen elife baktım.
Defol şurdan dedim .
-sen cehennemden mi düştün buraya hayrola dedi rüyada
Güldük. Elif te rüzgarın yanına gitmişti . Bu çok canımı sıktı . Bavulları çadıra koyduk çadırın içine girdik. Yataklarımızı falan ayarladık. Rüyaya dönüp
-Rüya ?
-Hı?
-Bundan sonra kankiş olalım mı?
-Biz mi kanka olucaz saçmalama Beren dedi .
-Ya niyeki??
-Sen çok kötüsün!
Ben bişey diyemedim haklıydı sonuçta.
-İyi dedim çadırdan çıktım...

Rüya bir Sevinç'le Ateş ve Yağmurun yanına koştu.
Bende boş boş tek başıma gezmeye başladım. Boş dağlık bir yere geldim . Aslında ben kaybolmuştum. Nerden geldiğimi bilmiyorum. Kayboldum ben huuu diye bağırmaya başladım. Bir sürü çiçeğin olduğu tarlaya girdim. Üstümde bunlar vardı..

Kısa kot yüzünden çiçekler hep battı ama napıyım burda yatacaktım ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa kot yüzünden çiçekler hep battı ama napıyım burda yatacaktım ben . Rüzgarın beni kolumdan çekmesiyle çiçeklerin aasından çıktım.
-Beren napıyon knki ?
-Rüzgar kanka mı olduk pardon?
-Hayır yani sen şuan burda olduğunu açıklamıyorsun knkiye şaşırıyorsun saçma deyip ilerledi.
-Kanka mıyız??
-Evet! Sana sevgilim dicek halim kalmadı.
-Ya rüzgar kimle çıkıyorsun sen beni bırakmazdın!!
-Elifle çıkıyorum tatlı kankam .
-Pardonn???
-Elif Kur'anın ilk harfi. Hani .
-Elif şu sinsirellayla mı?
-Ya evet tatlım ya şu senin kavgalı olduğun kız ELİF! Hadi git saçını başını yol.
-Ya rüzgar ben manyak mıyım bu saçma plana inancam? Saçmalama Elif kim sen kim?
Şuan Şaşkınlıktan Elifin arkasınındaydım biliyorum tam bir malım ...
-Nasıl ya dövmicek misin onu?
-Yo Elif çok tatlı bir kız. Ben ilk öyle kavga ederim mesela Rüyayla da aynı şeyi yaşadım .
-Banane rüyadan ?
-Yo ben sana rüya demedim . Elif diyorum çok Şebek ya aynı çadırdayız artık gece senin dedikodunu yaparız tatlım dedim yanağını sıktım.
Yürümeye devam ettim....

Çadırların oraya gelmiştik. Bizim matematikçi erkek . Sevgilisi de kimyacımız. Ateş yakmış herkes başında oturuyordu. Koşarak bende Denizin yanına oturdum. Rüzgarda benim yanıma oturunca ben anladım elifle çıkmadığını.
-Aaa Rüzgar Elif karşıda oturuyo dedim.
-Ya yok knk ya canım oraya oturmak istemedi dedi yüzüme bakmayarak.
Güldüm. Matçımız 23 yaşında yani daha çok genç bizim abimiz gibi. Burak hoca bizlere bakarak hadin doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım dedi.
Tamam dedik. İlk şişe ben ve ateşe geldi.
Sordu DC?
-D dedim.
-Şuan Rüzgara karşı ne hissediyorsun dedi.
Rüzgara baktım. O da bana.
-Hiç bişey artık biz kankayız kızlar Rüzgar boşta dedim.
Rüzgarda bana bakarak cidden mi dedi.
Hııı dedim yüzüne bakmayarak. Şişe çevrildi. Bu sefer Deniz ve Rüyaya geldi.
-Deniz sordu DC?
-C dedi Rüyada.
-Denizde hmmm o zaman Burak hocayı öp dedi. Burak hoca Buse hocaya döndü sonrada bizlere.
-Asla olmaz çocuklar dedi.
-Peki o zaman En sevdiğin tişörtünü ateşe at dedi Rüyaya bakarak.
Rüyada ayağa kalktı gülerek " Çok zor bir görev panpaya dedi."
Çadıra girdi bi tane tişörtle geri geldi . Ateşe attı. Yerine geçti .

En son şişe Burak hoca Ve Buse hocaya geldi. Burak hocaya sordu DC?
-C dedi Burak hocada .
-Buse hoca da beni öp deyince bizler şok olduk. . Ateş rüzgar deniz falan oooooo lamaya başladılar. Kızlar da ÖP ÖP diye bağırdılar ben tabi izlemeden çadıra gittim. Peşimden BERKAY geldi.
-Kanki ya üzülme ben yanındayım dedi.
-Berkay kanka sen Yağmuru naptın ?? Korkuyor mu hala senden . Diyerek konuyu değiştirdim.
-Sabah konuşalım panpa dedi yanağımı sıktı Ve gitti. Çadırlara dağılıyordu millet. Tabi Rüya ve Elif te bizim çadıra geldiler hemde gülerek ve yan yana.
Onlara bakmayarak yatağa girdim arkamı döndüm onlara . Canım çok sıkılıyor ya ...

Benim yatağımda benimle uĞraşan iki mal beni yataktan çıkarmaya çalışıyorlardı. Elif rüyaya ;
-Kız Rüya gel Rüzgarı Bulak bunu ancak o iyileştirir dedi.
Rüyada
-Ben gitmem asla o malın yanına dedi.
Elifte puflaya puflaya Rüzgarların çadırına gitti. Geldiğinde Rüzgar yanındaydı onlara dönmüyordum çünkü Onlar çadıra gelene kadar ağlamıştım. Gözlerim falan şişmişti. Aslında utanıyordum.

Rüzgar Rüyayı ve Elifi çadırdan çıkardı. Benim yatağıma oturdu Ve konuşmaya başladı.
-Beren , bi dön bana bak hiç kimse Yok dök içini. Ben senin dökeceğin şeyi de biliyorum ama neyse.
Bende hala inadına Ve söylediği yalana karşı onun sevmediği şeyi yaptım.
-Bon sonon dokocoğon şoyo do boloyorum omo noyso dedim .
Rüzgar güldü . Bende yüzümü döndüm ona .
-Oha amk bu ne hal diye tepki verdi.
-Bak senin yüzünden oldu bunlar Rüzgar dedim ve yine ağladım. Rüzgar bana sarıldı. Sonrada zaten uyumuşum...

KOLEJ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin