13.BÖLÜM

84 7 0
                                    

Medyada Ateş var .
🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰

Rüyayı neden mi dinlemiyorum ? Çünkü Bunu bana yapmasını hiç beklemezdim. Benim ezeli düşmanımla öpüştü. Kamp zamanı rüzgarla aramız iyi olabilirdi. Fakat Burak'la rüzgar iş birliği yaptı . Bunun açıkça sebebi de Burağın rüyayı kaçırmış olmasının altında bir işbirliğinin olduğunu ben hapiste düşündüm . Ki haklı da çıktım .

Neyse konu rüya . Rüzgar hıyarı değil .

-Aşkım , Ateşşş ! Aç şu camı ! Konuşucaz!!
Kafamı sağa sola salladım .  Arabaya son gaz bastım ...
Rüyada arabaya tutunduğu için benim gaza basmamla yere kapaklandı . İçim yandı ya ben bu kızı seviyorum abi . Arabayı durdurup arabadan çıktım . Rüyaya birisi elini uzatmış rüyanın Kalkmasını bekliyordu ama kim o hıyar ?
Az daha yaklaşınca o kişinin rüzgar olduğunu net bi şekilde gördüm .
-Lan şerefsiz az dikkat Etsene kızı düşürmüşsün !
Şimdi başdan aşağı sinir geldi işte ben bu hıyarı öldürüp katil olmazsam bu dünyada bana huzur yok abi ..
-Benimle düzgün konuş hormonları bozuk gerizekalı hıyar !
Rüya rüzgarın eline vurup kendi kendine ayağa kalkıp yanıma geldi . Küçük Emrah gibi bakıp hemen sarıldı. 
-Atarlı sevgilim benim . Ama çok hödüksün .
-Bak seen hemen de sokul .
-Ama ben seni çok seviyorum hödüğüm ..
-Rüya konuşmamız lazım .
Rüya bi anda omzumdan başını kaldırıp bana baktı . Zaten o anda da hemen musallatımız olan rüzgar o yamuk ağzını açtı .
-Rüya sevgilim saçmalama . Ateş seninle ne konuşur ki . Odun kendisi konuşmayı bile bilmez.
-Ne sevgili lan ağzına sı*arım bak !
-Ne oldu Bay Odun rüyayın benimle sevgili olmasına mı karşı çıkıcaksın şimdi de ??
-Bana bak Rüzgar Rüyayı zorla öptüğünün farkındayım. Ona sevgilim deyip durma senin bo*unu çıkartırım haberin olsun !

Rüyanın elinden tutup arabama götürdüm .
Rüyayı bindirip rüzgara döndüm . Bi güzel de el hareketi çektikten sonra arabaya bindim .

-Niye buraya geldik Ateş ?

...

-Rüya ben seni  kıskanıyorum . Sen benim sevgilimsin . Benimsin .. Ben odunum kalasım hödüğüm ama romantik hiç değildim . Ben senin sayende romantikliği öğrendim. Benim ne kadar mal varlığıma el konulmuş olsa da sen hep yanımda kald-
-Ateş ben seni her halinle seviyorum Bunu bil olur mu?
-Bak benim okulum dahi Yok . Sen okula hatta şuan koleje gidiyosun . Benim artık oraya gelme fırsatım da kalmadı . Sen o okulda rüzgarla ... söylemek hatta düşünmek bile istemiyorum .
-Canım hödükcüğüm .. Ben sadece seni Seviyorum . Sanki benim babam zengin. babam da üvey zaten . O gidince bizde zengin olmayacağız . İstersen seninle devlet okuluna bile gelirim .
-Seviyorum seni .
-Bende seni .

Rüyayı evine bıraktıktan sonra rüzgarla bitmeyen işimizi bitirmek için okula gittim . Okul rüzgarın babasının olunca malum babayı beklemekte adet oluyor sanırım .
Okula girince benim tayfanın da rüzgarın yanında olduğunu gördüm . Ya bu rüzgar ne dedi de herkesi elde etmeyi başardı abi ?
"Ooo Ateş kardeşim hoş geldin ." Bunu diyen Berk Tabiki .
"Lan gerzek Rüzgarın yanında ne işin var ?"
"Abi ya Rüzgarın Şu eski sevgilisi Beren'e çıkan teklifi etcem de ona rüzgar nasıl etmiş onu soruyordum sen geldin."
"Yalan söyleme lan bana . Ben seni tanırım söyle !"
"Ateş ben artık yapan söylemek istemiyorum. Ben Rüzgarın kılıbıklığını senden daha çok seviyorum . Sen harbi ODUNSUN."
"Sen benim kardeşimdin La ne çabuk sildin beni . Tamam harbi harbi kalasım biliyorum ama bi ezik için beni sildin ya aferin sana bi daha gözüme gözükme !"

Rüzgar da arkada Deniz'le bana bakarak konuşuyordu . Göz göze gelince Rüzgara uçan tekme Atmak için hızlıca yürüdüm .

Berk benim kolumdan tutup kendine çevirdi . Yüzüme kafa attı. Ben afalladım tabi . Lan kardeşim gibi sevdiğim kişiden bi mal için kafa yedim lan az önce . Düşüncelerime depar attıktan sonra ayağa kalkmak için elini uzatmış Berkayın elinden tutup ayağa kalktım. Rüzgar Ve Berk ortalıkta yoktu .  Onları aramak için koridorda yürüdüm . Berkayda peşimden geldi.

KOLEJ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin