Arkadaşlar duyumlarıma göre bölümlerim kısa oluyormuş bundan sonra daha uzun tutmaya çalışacağım ...✨
Rüyadan devam 🦄
Niye her seferinde gözümü açtığımda kendi yatağımda uyanmıyorum? Bu sefer Köşk yada başka bir deyimle saray gibi bir evde yatak odasında yatıyordum. Burası ateşin diğer evi falan mıydı acaba? Ayağa kalkıp terliklerimi giydim. Yatağı da toplayıp odadan çıktım. Merdivenlerin başında birileri konuşuyordu.
Tabi Ateşle ilgili bilmediğim bir şey varsa dinlemem gerek .
"Burak abi kız hamile falan kalamaz !"
Bi dakka bi dakka kim ben mi hamile kalamaz mışım ? Neden ? İnanmayıp dinlemeye devam ettim.
"Lan Gerzek! Nasıl hamile kalamaz ? Kısır mı ? Ney lan ?"
"Burak abi , Ateş'i hapise gönderdik ZAten . Kız şuan senin elinde artık yurt dışında mı tedavi ettirirsin bilemem!"Ben şimdi o sapığın mı elindeydim ? Ateş niye hapiste? Ben neredeyim ? Bu soruların tek cevabı Burak denen şerefsizi oyuna getirmekti. Allah'ım sana şükürler olsun ki bu Şerefsizden çocuğum olmayacak çok mutlu oldum .
Merdivenlerden aşağı indim. Burak beni görünce hemen gülümsedi.
"Günaydın Hayatım ."
"Pardon kimsin sen ?"
"Ben Burak . Ateş'in kankası."
"E bana niye hayatım diyosun ? Ben onun sevgilisiyim ! !"
Sırıttı . Sanki bilmiyoz senin Sapık Burak olduğunu salak şey. Oyun oynuyorum şurda 😉"Bak gülüm Ateş dün ki saldırı da hayatını kaybetti. Sen bana emanetsin . Şimdi seninle ABD ' ye gidiyoruz. Okey ?"
"Olamaz ! Ateş ölemez ! Beni sana emanet eden kim Köpek ?!"
"Bak hayvanlara acıyorum canım şuan da " deyip güldü hemde kahkahalarla beni sinir eden tek canlıydı şuan haySiyetsiz !Evden kaçmaya çalıştım . Ama bir süre sonra yakaladı beni.
"Bırakkk !"
"Hayırrr! Niye kaçmaya çalıştın güzelim ?"
"Sana ne?"
Artık çıldırma seviyesine gelmiştim. Şuan siyah bir BMW bizi kapıda bekliyordu neymiş güya ABD de tedavi olacakmışım. Asla ! Bu yüzden odamın camından atlamaya çalıştım . Ama tam o esnada Burak şerefsizi odaya gelmişti . Kaçamadım. Neyse şimdi bi oyuna daha ihtiyacım var. Ayıptır söylemesi tuvalette düşünüyorum bunu yoksa başka yerde Burak var olmuyor.Bavulumu da kendi toplamıştı. Şimdi sadece tuvaletten çıkmamı bekliyordu. Hiç bir oyun aklıma gelmiyor. Benim burdan kaçıp ateşe sonrada okula dönmem lazım . Okulu bayadır asıyorum çünkü . Tuvaletten çıktım. Aklıma bir şey gelmeyince hasta muamelesi yaptım.
"Ay Of karnım çok kötü ağrıyor ! Galiba bayılıcam şimdi ! " bunu burağın benim başımda durması için tuttuğu hizmetçiye söylüyordum. Safoz kız bana inandı. Burağın yanına gitti. Bir süre sonra Burak'la birlikte geldi .
"Hayırdır hatunum bu ne hal?"
"Ya sorma hiç iyi değilim ."
"Tamam sen azıcık yat . Akşama doğru gideriz artık..."
Gözümü devirip odama geçtim. Hizmetçi de benim peşimden gelince kızın yakasına yapışıp ağzını sıkıca kapattım.
"Bana bak hizmetçi kız ! Beni bu evden kurtar! Eğer kurtarmazsan ilk kurtulduğum anda polise bu beni kaçırdı diye seni ihbar ederim ! Ömrün hapiste geçer zıkkımın dibi ! " diye sessizce kulağına söyledim. Ağzında tuttuğum elimi çekmemi istedi.
"Rüya hanım asıl sizi kaçırırsam Burak bey beni mahveder. "
"Kes sesini ! Beni seviyor o . Ben hallederim senin işini . Ben 17 yaşındayım salak . Beni hamile bırakmaya çalışıyor bu sapık. Maalesef çocuğum olmayacak . Benden dolayı . O yüzden beni Türkiye dışına götürecek. Beni kurtar nolur !"
Kız elini ağzına götürdü. Benim dediklerime baya şaşırmıştı. Ama niye ?
"Tamam... " kelimesi döküldü ağzından.
Burağın nerde olduğunu kontrol ettikten sonra benim odama geldi . Camı açtı. Önce ben atladım sonra kendisi . Beni arkasına alarak bahçede ilerledik. Havuzun başında 6 ya yakın koruma vardı. Hizmetçi kız onların yanına gitti. Bir yalan uydurmuş olacak ki bütün korumalar koşarak eve gitti. Bende kızın yanına gittim. Evden çıktık. Kıza
"Ne dedin onlara koştular ? "
"Burak bey bayıldı dedim ."
"Sen var ya sennn " dedim gülerek. Evden caddeye çıkınca kızla vedalaştım. Taksiye bindim.Karakolun önündeydim şimdi . Burak şerefsizini ihbar edicektim. İçeri girdim. Üvey babamın arkadaşı Serkan komser ordaydı. Onun yanına gittim .
"Selam .. Serkan Abi . "
"Ooo bizim prenses gelmiş."
"Ama iyi bi haberle değil ne yazık ki"
"Babana mı bişey oldu ?"
"Yok abi beni kaçırdılar . Zorla . Sevgilimi de hapise göndermişler . Güya sevgilim beni kaçırmış. Oysa boşu boşuna yatıyor içerde. Abi aramızda kalsın beni kaçıran benden 3 yaş büyük Ve beni hamile bırakmaya çalıştı. "
"Ne diyorsun kızım sen ?"
"Burak Taş ! Bunu ihbar ediyorum . "
"Tamam evin adresini biliyor musun. ?"
"Evet hizmetçi kız yazmıştı . Buyur abi " diyerek kağıdı masaya bıraktım.
"Tamam biz gidiyoruz onu almaya seni de sevgilinin yanına gönderelim de onu da kurtar."
"Saol abi ."
"Önemli değil kızım ."Ateşin olduğu ceza evine geldim. İçim çok yanıyordu. Çocuk benim yüzümden hapislere düşmüştü. İçeri girdim . Polislerle birlikte birde benim avukatımla. Ateşin yanına gittim. Ateş beni görünce deyim tabiriyle havalara uçtu . Ellerimiz demilerin arasından buluştu.
Ateşi hapisten çıkardığıma o kadar sevinmiştim ki. Ama şimdi Burağın yüz ifadesini görmek istiyordum. O yüzden ateşle karakola gittik. Burak Ve korumaları tutuklanmıştı. Ateşe bakıp gıcık bir kahkaha patlattım. Ateşte güldü benimle.
Ateşle eve gittik . Annemlerden özür dilemem gerektiğini biliyordum ama yaklaşık 2 hafta küs kalmıştık. . Bizim eve gittik. Ateşi aşağıda bırakıp eve çıktım . Zile bastım. Annem açtı kapıyı. Açar açmazda " oyyyy benim kuzum gelmiş , balım , fıstığım , meleğim benimmm . " diyerekten ağlamaya başladı. Annemle barışıp içeri girdim . Babam tv izliyordu.
"Baba... "
Bana hiç bakmadı .
"Babacım ..."
"----"
"Baba özür dilerim affet beni "
Bu sefer dönüp baktı.
"Çoktan affettim ben seni kzıım .."
Deyince koşarak sarıldım onlara . Başıma ney geldiğini duysalardı baya üzülürlerdi. Hemen odama çıkıp duşumu aldım. Yeni üstler de giyinip yatağıma yattım.2 saat sonra ...
Telefonum ne yazık ki yoktu . Babamın yanına indim.
"Babacım ..."
"Efendim kızım ?"
"Bana telefon alır mısın ??"
"Telefonuna Noldu kızım ?"
"Baba kampta ateşin içine düşürdüm . "Dedim yalandı Tabiki .
"Tamam Arif abine söyliyim arabayı hazırlasın . Sende giyin üstüne başına bişey. Gidip alırsınız son model telefon."
"Ay çok teşekkür ederim babaların babası ..."Hemen odama çıkıp altıma kısa siyah etek giydim . Üstüme de siyah bir bluz. Saçlarımı da at kuyruğu yaptım.
Bahçeye çıktım.
Arif abi arabada bekliyordu.
Arabaya binince 200 e bastı .Şimdi eski telefonum iPhone 7'ydi. Ama en son model alacağım için iPhone 7 Plus. Aldım.
Arif abiye de beni okula bırakmasını rica ettim .
Okula gelince ne kadar özlediğimi Yen'i anladım . Hemen koşa koşa müdürün odasına çıktım .
Tık tık tık ...
Gir !
"Hocam ben kaç gün devamsızlık yaptım acaba ???"
"Dur bakıyım rüya . Ama derslerinden çok geride kaldın .bak seneye sınavın var . "
"Maalesf biliyorum hocam ."
"14 gün kızım . Daha yapma olur mu ?"
"Hocam ben rapor getirsem bu yok yazılma şeyleri kalkar mı ?"
"Tabi ki kalkar ."
"Tamam. İyi günler hocam ."
"Sanada iyi derler Rüya "Dedikten sonra sınıfa geçtim . Sınıf baya karışıktı . Hani iki sosyete kız kavga ediyordu . Derler ya KIZ KAVGASI .
kimin kavga ettiğine bakınca benim Yağmurla , Benim Beren'i gördüm . Birbirlerine girmişlerdi .
Çantamı sıraya koydum . Rüzgar beni kesiyordu durduğu yerde . Tabi onun grubunda kim varsa hepsi beni kesiyordu.
Yağmurların yanına gittim . İkisini de birbirinden ayırdım.
"HOP kızlar durun . Noluyor ya ??"
Yağmur beni görünce hemen boynuma atladı . Çok özledim cümlesi döküldü ağzından ... omzumu ıslattı göz yaşları ..Beren de saçını başını düzeltip geldi sarıldı . Sarılma Faslı geçtikten sonra ....
🐰🐰 🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ AŞKIM
ChickLitHayatıma başka bir okulda devam etme isteğine karşı çıkmadım. Çünkü bana nasıl arkadaşsız nasıl mutsuz nasıl eskisi gibi olamayacağını Hayat öğretti. Bununla oynamak istedim. Çünkü ben ne zaman iyi bişeyler oluyor desem kötü şeyler mutlaka çıkardı...