Rüyadan devam 🦄
Çadırda Rüzgar Beren'le konuşuyordu. Bu aralar bana bulaşamıyordu pislik. Elifle bekledik dışarda . Hava soğumaya başlamıştı . Bende üşümeye . İçeri girdim
"Ay elif bunlar uyumuş. Gel dedim . Elifte peşimden geldi . Ohooo benim yerime yatmış beyefendi diye küfür ettim Rüzgara . Sinirlenip çadırdan çıktım.Burak hoca çadırları dolaşıyordu . Elifle beni de dışarda görünce "Kızlar siz niye çadırda değilsiniz bakın hava esiyo." Dedi. Elif bana baktı sonrada Burak hocaya "hocam Beren uyuyo bizde dedikodu yapıcaktık onu uyandırmamak için dışarda duruyoruz " diye yalanlar attı. Bende onayladım. Burak hoca çadırın perdesini açtı Ve gördüğü manzarayla bize geri döndü. Elifle bende koşarak çadıra baktık. Beren ve rüzgar öpüşüyordu. Ve buda bizim sonumuz olmuştu. Burak hoca hemen Beren'lerin yanına gidip "Şşşşt ! N'oluyo lan burda !" Diye bağırınca uyuyanlar da uyandı . Ateş koşarak yanıma geldi. Sarıldık . Burak hoca o sinirle bziide ayırdı.
Hepimiz tek ayak üstünde mal gibi duruyorduk. Ve ellerimize cetvelle vuruyordu Burak hoca . Hep Beren'lerin yüzünden 34 kişi ceza yiyorduk.
Ateşe döndüm . Burak hoca bana bağırdı "Rüya önüne dön!!!" Kafa sallayıp önüme döndüm.
Ceza sabaha kadar deyip giden Burak hocaya saymaya başladık. Abaza .. sabaha kadar tek ayak üstünde kim beklerdi ki? Herkes Burak hoca gidince yere bastı. Birbirimizin sırtına yaslanarak uyumuşuz ...
Burak hoca ve FARUK hoca herkesi uyandırıyodu. Beni dürtünce kısa süreli şok yaşadım . Hep belim falan tutulmuştu. Ateş ayakta elini uzatmış beni bekliyordu. "Ay rüya hadi kolum ağrıdı ya " diye sızlandı bende ayağa kalktım hemen . "Gerek yoktu" dedim hızlıca. Sırıttı..
Bugün kampın 2. Günüydü . Benim çadırda Elif , Beren ve ben kalıyorduk yine. Çadıra koştum . Unicornlarımı özlemiştim çünkü. Çadıra koşunca Elif arkamdan koştu. Çadıra girince Unicornlarımın birinin olmadığını fark ettim. Şhaile diye çığlık attım. Elifte "O kim ?" Diye sordu gerekliymiş gibi. Unicornum diye cevap verdim. Beren almıştı kesin o kız arkamdan kuyu kazıyordu ama yok ben anlamıştım.
Beren dışarda Rüzgar, Deniz, Baranla falan oturuyordu. Beren'in yanına hışımla yürüdüm Ateş kolumdan tutup beni durdurdu.
"Noldu Rüya ? Niye sinirlendin ?"
"Beren malı unicornumu çalmış!!"
Deyip Ateşe sarıldım . İçimden ağlamak geliyordu . Biliyorum peluş bi oyuncak için mi diyorsunuz ama o benim bana alınan ilk oyuncağımdı. Benim için çok değerli yani .Ateşten ayrılıp Beren'e yürüdüm.
"Beren Şhaile nerde???"
"O kim aq?" Diyen Rüzgara döndüm. "Sana ne aq?" Ateş beni tutup Onunla konuşma ! Diye sitem etti.
Ay Ateş şuan unicornum mesele . Senin atarınla uğraşamam! diye bağırdım. Ateş bana sinirlenip "Ne halin varsa o bokla gör o zaman !" Diye bağırınca Rüzgar ayağa kalktı. "Sen kime bok diyosun Amk ! " diyince kavga çıkacağını hemen herkes anladı. Ateş ve Rüzgar birbirlerine kafa atarak başladılar kavgaya.Bende fırsattan istifade Beren'e yürüdüm .
"La kokoş ! Unicornum nerde??????"
"Ay Rüya ben ne biliyim ? Ayrıca artık kankan değil miyim bana güvenmiyor musun?"
"Güvenmiyorum çünkü sen Rüzgarla berabersin!"
"Rüzgarı mı kıskanıyosun ?"
"He işim gücüm Yok Rüzgarı kıskanıyorum !"Yere oturdum çaresizce . Rüzgar Ve Ateş'te aşırı kavgadan sonra zor ayrılmışlardı. Ateş yine dayanamayıp yanıma gelmişti.
"Aşkım bulucam unicornunu söz "
"Kim aldı Ateş kim??"
"Ben rüzgardan şüpheliyim ama .."
Doğru ya dedim Ayağa kalkıp Rüzgarın yanına doğru hızlıca yürüdüm. Rüzgar sandalyede oturmuş başında Beren ve diğer kızlar kanıyan yerlerine buz tutuyorlardı. Rüzgar beni görünce sırıttı. sonrada Yanındaki kızı itip bana doğru gelmeye başladı. Beren de garibim bayılma numarası yapıyordu neymiş güya rüzgar onun yanına gidecekmiş."Bak Hödük! Unicornum nerde söyle yoksa seni burda çok pis rezil ederim !"
"Hödük ne ya ... Bak Rüya bende bilmiyorum nerde olduğunu ayrıca niye bu kadar uzatıyorsun ki?"
Ağlamaya başladım çünkü rüzgarda çok inandırıcıydı. Çimlere oturdum . Yanıma Yağmur koşarak geldi . Hemen sarıldım ona . Omzuna başımı koydum ağladım..."Ayyy Pamukşekerim uyan! Valla omzum tutuldu kız !"
Ben ağlayınca kıyamamış o da orda oturmuştu salak kankam benim.
"Mal mısın Yağmur uyandırsaydın ya!"
"Of kıyamadım pardon !"
Güldük ... Aklıma unicornum gelmişti. Elif te karşıda telefonla konuşuyordu . Yağmurla onun yanına gittik. Elifte bizi görünce telefonu kapattı. Sonrada yağmurla benim arama girip sarıldı bize.
"Noldu Cadı? " diye takıldım.
"Ufff başıma dert geliyo ! Eski okulumdan sevgilim burda kampa geliyorlarmış okulca . Ve o çocuk beni ..."
"Yuh ! Yatağa mı-" Yağmurun sözünü kestim .
"Yuh aq! Eee sende Özel GİRİŞİM KOLEJİ'ndensin kızım havaları kime ?"
"Ya hava değil de bilmiyorum korkuyorum."
"Ben yanındayken hiç kimse size benim kankalarıma bişey yapamaz !" Diyip son noktayı koydum.Bizimkilerin yanına geldik. Mangal yapıyordu Burak hoca yanında da Baran , Deniz , Furkan falan vardı. Rüzgar bi sandalyede kısa şortuyla karpuz yiyordu tabi yanında Berkay vardı.
Ateşte Berk'le iyi anlaşmıştı . Onunla Ve bi kaç kişiyle futbol oynuyordu.
Yağmura döndüm aklıma bişey gelmişti ve bu çok tehlikeliydi.
"Kız Noldu? Diyen Elife düşünceli bi bakış attım.
"Selin nerde??????"
"Oha ! Selin yok!"
Burak hocanın yanına koştuk . Burak hocada telaşlandı adam haklı çünkü İzmir'in başında gelen en zengin iş adamlarından birinin kızı kaybolmuştu . Hemen hızlıca anlattım herşeyi Burak hocaya . Herkese emir verdi . "Herkes Selini arasın hemen !!!" Beren'in sesini duydum Burak hocaya bağırıyordu.
"Amaaan iyi oldu hocam boşverin aZcık otlansın ! " diye söylenmişti ama ne fayda hemen Beren'in yanına gittim . Kolundan tuttum .
"Bana bak kızım o da bizim okuldan biri her ne kadar sevmesen de bizim sınıftan arıcaksın!!! diye hiddetle bağıran bendim evet.Herkes bir yere gönderilmişti. Bir grupta 6 kişi vardı...
Selam okurlar sösmzöözöz. Nabıyonuz kaç gündür yazamadım özür diliyorum . Ama inş bölümümü beğenirsiniz .
Sizleri çoooooooooooook seven bir ponçik yazarınız var😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ AŞKIM
ChickLitHayatıma başka bir okulda devam etme isteğine karşı çıkmadım. Çünkü bana nasıl arkadaşsız nasıl mutsuz nasıl eskisi gibi olamayacağını Hayat öğretti. Bununla oynamak istedim. Çünkü ben ne zaman iyi bişeyler oluyor desem kötü şeyler mutlaka çıkardı...