Multi de Rüya var 💕
Sarılma Faslı geçtikten sonra yerlerimize geçtik . Rüzgar Beren'le oturmuyordu . Acaba neden ? Bende yağmura döndüm.
"Neden kavga ettiniz ?"
"Ay hiç sorma kardeşim..."
"Ya daha da meraklandım ya söyle ."
"Rüzgar ... Bana çıkma teklifi etti."
Ağzımı açabildiğim kadar istemsiz açmıştım. Rüzgar bana yakın olmak için yağmuru mu kullanacaktı ? Asla izin veremezdim.
"Eee sen ne dedin?"
"Evet dedim ."
"Oha Oha Oha pes ! Yağmur manyak mısın sen . Rüzgar seni bana karşı kullanılan kardeşim bu kadar saf olma lütfen 🙏🏻"
"Ya ne ya ne Of sende Beren gibi bıktım ya bıktım . Ben rüzgarı seviyorum !"
Ben ne diyeceğimi bilemezken yağmur böyle bağırınca sınıfın bize bakması bir oldu .tabi Beren'inde .
Beren bi hışımla ayağa kalkıp yanımıza geldi .
"Bana bak Yağmur ! Seni evire çevire yerin dibine sokarım sen kimsin ki Benim sevgilime göz koyarsın !!!!"
Beren saçını başını yolmaya başlayınca ayağa kalktım . Son ses bağırdım.
"Rüzgar kim ki !"
Rüzgarın bana bakışlarını ateşle sevgili olmadan önce bildiğim için rüzgarın bana arkadaşça bakmadığını biliyordum.
Ben böyle bağırınca rüzgar ayağa kalktı . Gülerek hatta kahkaha atarak sınıftan çıktı. Beren bana bakınca korktum abi . Beren'den korkulur çünkü. Beren benim koluma girerek .
"Ha birde yağmur , Rüyada benim kardeşim senin değil ok ?????"
Yağmur daha fazla dayanamayıp sınıftan ağlayarak çıktı . Vende Beren'e döndüm .
"Ne bu şimdi Beren !"
"Sadece intikam !" Deyip sırasına geçti. Bende yağmurun peşinden gittim .Herkes derse girince koridor bomboş oluyordu . Ne bir hizmetli ne de bir hoca hiç kimse olmuyordu. Dolabıma gittim kapağı açınca gözüme ilişen mektubu açtım .
Gönderen belli değildi .
Yazanlarsa şöyleydi.
"Yağmur sadece oyunun kurallarından birisi. Beren'de oyunun altın kurallarını oynayan oyuncu . Ya Ateş ? Ateşse oyunda geberip bu dünyadan defolan oyuncu . Bu ne şimdi değil mi ? Sen de oyunda ki saf kız . Bu oyunda kim Yok sence rüya ? Ben yokum Rüzgar . Ben ateşle çıkmana müsade etmiş olabilirim ama ben sana okula ilk geldiğin günden beri aşığım . Bunu biliyorsun . Sana aşığım . Ve bu günden sonra senin sapığın olucam . Yağmura niye çıkma teklifi ettiğimi de çok iyi biliyorsun güzelim . Seni seviyorum ...."Bu mektupta neydi şimdi ? Rüzgar bana açılamıyor diye mektup mu yaZmıştı ? Mektubu ceketimin içine sokup dolabımı kapattım. Koridorda yürümeye devam ettim . Ta ki bahçeye çıkan kapının oraya kadar . Bahçeye çıktım . Okul bomboş gibiydi . Ben de mektupta yazan oyun meselesini düşündüm . Başımı sağ banka çevirince görmek istemeyeceğim bir şey gördüm. Rüzgar Ve yağmur öpüşüyorlardı . Bu ne ya bana yapılan bir oyun ben biliyorum . Ayağa kalkıp sol tarafa doğru yürümeye başladım . Bugün okulda bir şey eksikti . Tabiki Ateş o nerdeydi ??? Ateşi aradım .
"Aşkım sen nerdesin ?"
"Rüya b-ben ..."
"Ney sen ?"
"Ben özür dilerim ."
"Ne için aşkım ?"
"Ben okula devam etmicem . Yurt dışına gidicem . Özür dilerim ."
"Saçmalama Ateş ! "
"Ve gerçekten özür dilerim ama ben seni hiç bir zman sevmedim ."
Telefon yüzüme kapandı .
Ne diyordu bu Ateş ? Ben hiç bişeye anlam veremeden rüzgarın sesini duydum .
"Hep ben sevdim seni . Ateş bana inat seninle çıktı . Yemin ederim seni aşırı seviyorum Rüya !"
"Rüzgar kes sesini ! Az önce gördüklerim ney o zman ?"
"Yağmurla geçmişimiz var ."
"Ne !?!? "
"Rüya aşığım ya anla aşığın halini ."
"Ya mal mısın serseri ! Madem bana aşıksın kızı niye okula rezil ediyorsun !"
"Yağmur zorladı beni ."
"Sana inanmıyorum . Ben ateşi seviyorum . O da beni anladın mı geri zekalı anladın mı ! Çıldırıcam ya !"
Deyip üstüme gelen rüzgarı ittim . O da benim kollarımı sıkıca tutup kendine çekti . Çok hızlı çektiği için okulun bahçesinde şuan öpüşüyor durumundaydık. Rüzgarı itmeye çalıştım. Ama kas yığını olduğu için itemedim . Ama ben ona asla karşılık vermedim . Rüzgar öpüşmeyi bıraktığı zman benim yüzümü iki avucunun içine aldı . Gözlerime baktı .
O an mesaj geldi .
Telefona bakınca öpüştüğümüz anki video gelmişti telime . Ama kim izledi de çekti bizi ? Rüzgarı ittim . Ağlayarak okula koştum. Tam sınıfın önüne geldiğimde zil çaldı . Hoca sınıftan çıkınca sınıfa girdim . Herkes bana çok çirkin birşeymişim gibi bakıyordu . Sıramdan çantamı aldım . Tam sınıftan çıkarken bir el kolumu tuttu.
Arkamı dönünce baran olduğunu gördüm .
"Rüya ..."
"Efendim baran ?"
"Video .."
Gösterdiği videoyu izleyince rüzgarın beni öpmüş olduğu video olduğunu görünce kalbim dursun istedim . Yeniden ağlayınca baran sımsıkı sarıldı bana. Ve kulağıma
"Seni seviyordum ..."
"Ne ne diyorsun baran ! Yeter kimse bana aşık olmasın . İstemiyorum kimseyi ."
Deyip Baran'ı ittim . Koridordaki dolabıma gidip dolabımdakileri de aldım . Bir paket çikolata gelmişti .
İçindeki nota bakınca Ateş olduğunu gördüm . Midemde kelebekler uçuştu bi anda . Seviyormuşum ben cidden bu çocuğu . Notta ;
"Neden ? Neden yaptın ! Rüya ben seni aradıktan sonra eğer o herifi öpmeseydin senin yanına gelip o konuşmanın şaka olduğunu söylicektim . Al bu hediye sana en son ki hediyem . Yersin çikolatayı biter aynı sevgimiz gibi !"Yani ateşte mi beni görmüştü . Ağlıcaktım bana gülmek haram oldu bu saatten sonra. Ateş hala okulda olmalıydı hatta rüzgarı dövüyor olabilirdi dimi şuan . Evet evet . Merdivenlerden koşarak aşağı indim . Bahçeye çıkınca rüzgar Ve grubunun bir bankta ayıla bayıla güldüklerini gördüm . Rüzgarla göz göze gelince gülmeyi kesti. Ben ona bakmayı kesip ateşi aradım . Yoktu ortalıkta nerdeydi sevgilim ? Rüzgar bana yetişip kolumdan tuttu .
"Kimi arıyon sevgilim ?"
"Ne sevgilisi be hayırsız namussuz rezil !"
"Nası ya sevgili değil miyiz? "
"ASLA !"
"Ama rüya .."
Onu daha fazla dinlemeyip arabama doğru koştum. Ağlamak istiyordu canım ...Arabaya binince anahtarı taktım . Bir el vitese uzandı . Arkamı dönünce arka koltukta Ateşi gördüm.
"Aşkım ..."
"Bana aşkım deme !"
"Ama Ateş dinle beni ben öpmedim o pisliği hatta itmeye çalıştım . Anla .."
"Hayır sen onu itmedin . Sen onu .."
Ban bakınca gözleri doldu .
"Ateş bak konuşabiliriz ."
"Hayır asla !"
Deyip arabadan inince bende arabadan indim .🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
Bölüm biraz kısa oldu ama . 🤛🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ AŞKIM
ChickLitHayatıma başka bir okulda devam etme isteğine karşı çıkmadım. Çünkü bana nasıl arkadaşsız nasıl mutsuz nasıl eskisi gibi olamayacağını Hayat öğretti. Bununla oynamak istedim. Çünkü ben ne zaman iyi bişeyler oluyor desem kötü şeyler mutlaka çıkardı...