10. BÖLÜM

93 8 4
                                    

Ateşten devam 🦄

Bana bakın siz daha çocuksunuz diye azarlayan hocayı .. Tövbe yarabbim.Selin karakola gitmişti e bizde onunla gitmiştik . Burak'ta hastaneye gitmişti . Selin de orda her boku anlatınca polis Burağa ceza verecekti. Selin ise bebeği aldırmak için polislerle hastaneye gitti. Bizde rüzgarla kamp yerine geri dönmüştük. Şimdi de Burak hoca hepimizi azarlıyordu. Özellikle de beni ve rüzgarı. Neymiş efendim Selin'i kurtarmamışız. AMaa burağı da kimse tanımıyor abi biz napalım . Çadırlara dağılırken kızlar koşturdu . Artık bizden de korkuyorlardı. Sevgilim bile benden korkuyordu.
"Rüya benden korkuyo musun ?"
"Hayır aşkım. Sen o cani gibi değilsin . "
"Saol bitanemm."dedim sonrada rüyayı çadırına bıraktım . Rüzgarla konuşacaklarım vardı . Onun da benimle . Bana baktı yürüdü. Çimlere oturduk.
"Rüzgar sence Burak niye böyle yaptı ?"
"Valla Ateş bilmiyorum bence Selin zorlattı . Çünkü Burak böyle biri değil abi sende biliyon ."
"Ya ama Selin niye bıçaklasın bence Burak zorlattı abi . Kız bide hamile kaldı. Bence bu işte bi iş var ama hayırlısı. "
Biz böyle konuşurken Bengisu diye bir kız var o çığlık çığlığa bağırıyordu . Ağlayarak hemde . Rüzgarda bende hemen ayağa kalktık . Koştuk kızın yanına . Çadırda uyuyanlarda çıktı . Burak hoca Ve Buse hocada .
Kız çok ağlıyordu.
"Hocam Selin ..."
Burak hoca hemen Bengisunun yanına gitti. Anlat kızım anlat dedi aceleyle .
"Selin intihar  etmiş. Hocam arkadaşım öldü ya " diye ağlarken bizim okul hepten şoka girdik . Buse hoca fenalaştı . Rüzgarla bende birbirimize baktık. Rüya çok korkmuştu belli . Benim yanıma geldi hemen sarıldım ona.
"Aşkım sakin ol . "
"Ya aşkım Selin ..." diye ağlamaya başladı . Berende yere oturmuş ağlıyordu . Rüzgarda onun yanına gitti . Burak hoca Buse hocanın yanında ...

Selin nasıl intihar etti kızım anlattttt ! Diye hepimizi sinema izler gibi oturtturan Müdüre bakıyorduk. Rüya bana sarıldı .
"Hocam valla hastaneden aradılar beni . Selin hastane odasında intihar etmiş öyle dediler bana . "  diyen Bengisu da çok korkmuştu belli.
Beren bile sevmediği kıza nasıl ağlıyordu anlatamam. Bütün kızlar hocaya yalvarıyordu gidelim burdan diye . Rüyayı da alıp çadırların arkasına gittim .
Rüyanın çenesi düştü yine tabi.

"Ya Ateş neden buraya geldik bak ben korkuyorum !"
"Aşkım bi dk ." Deyip telefonumu çıkardım nedense Bengisu bana samimi gelmiyordu . Selin intihar edemezdi. Benim o kızla bi geçmişim olmuştu tanıyordum ben Selin'i öyle bi kız değildi. Hastaneyi aradım .Rüya da telefonuma kulağını dayandırdı.
"Alo ben bişey sormak için aramıştım."
"Tabi beyefendi buyrun ?"
"Selin Sağlam'ın odası kaç numarada ?"
"Beyefendi galiba haberiniz Yok . Selin hanım intihar etmişti . Odaya girince bizde çok kötü olduk."
"Gerçekten öldü mü şimdi ?"
"Siz nesi oluyorsunuz ?"
Rüya bana baktı .O da inanmıyordu .
"Ben arkadaşıyım "
dedim.
"Üzgünüm başınız saolsun ."
"Peki bişey daha sorabilir miyim hanımefendi ?"
"Tabi ?"
"Nasıl intihar etti ?"
"Odaya girince bizim gördüğümüz şekil Selin hanım yatakta kanlar içinde yatıyordu. Bizde hemen polisi felan aradık ama çoktan kaybetmiştik ."
"Peki yanındaki bıçak falan yada silah da mı yoktu?"
"Vardı. Kasaplardaki büyük bıçaklardan vardı.
"Tamam saolun." Deyip telefonu kapattım . Et bıçağıyla kendini mi öldürmüştü ? Burak şimdi hiç yaşamayacaktı şerefsiz ne yaptıysa kızı bu kadar korkutacak??
Rüya bana sarıldı .
"Aşkım sende bana bunları yaşatma tamam mı ?"
"Aşkım saçmalama daha reşit bile değiliz seni hamile bırakmayı geçtim ben bu yaşımda yatamam bile . "
Sarıldım ona . Çünkü gerçekten bunu Rüzgarda yapmazdı hani hamile bırakacak kadar ileriye gitmezdi. 

Burak hoca çadırını topluyordu. Yanına gittim .
"Hocam gidiyor musunuz?"
"Ateş arkadaşlarına söyle çadırlarını toplasınlar artık okula gitme vakti çoktan geldi."
Tamam dedim herkese haber verdim. Şimdi de toplanmış servisle gidiyorduk. Eski düzen geri dönüyorduk.

Okula 2 saat sonra vardık şükür.Okula gidince herkes evine gitti. Bende rüyayı aldım. Rüya korkuyordu benden . Ama belli etmiyordu. Haklıydı abi . Burak benim arkadaşımdı sonuçta. Şoförü aradım .
"Faruk arabamı okula yolla"
"Tamamdır Ateş bey."

Arabaya bindik. Evime geldik. Eve girince hizmetçi Ayten'e rüyaya odasını göstermesini söyledim . Bende odama çıktım. Kapı kapalıydı. Ben hiç bi zaman kapatmazdım. Kapıyı açtım Ve manzara...

Eski sevgilim Alya yatağımda çırılçıplak yatıyordu. Kapıyı yeniden örttüm. Kitledim hatta. Alyanın yanına gittim. Uyuyordu.
"Alya uyan !"
"Ay aşkım gelmiş!"
"Bana bak hemen üstünü başını giy defol evimden !"
"A-Ateş iyi misin ? Ben sevgilin alya !"
"Alya biliyorum ama şuan Yen'i sevgilim evde şimdi defol!"
Alya şaşkın şaşkın bana bakarken ayağa kalktı belliydi ne yapmaya çalıştığı. Yanıma geldi .
"Alya üstünü giy!"
"Giymicem !"
"Of alya of !"
İçkiliydi bide . Üstlerini bulup giydirdim. Sonrada merdivenlerden tuta tuta indirdim. Rüya televizyon izliyordu.
"Aşkım o kim ? " diyen Rüyaya baktım.
"Kardeşim aşkım " dedim yalan söyleyerek. Alyayı arabaya bindirdim. Faruk'a da onu evine götürmesini söyledim. Alya da gittikten sonra eve girdim. Rüya uyuyakalmıştı . Onu kucaklayıp odasına çıkardım. Sonrada kendi odama geçtim. Odaya girince aklıma takılan tek şey Rüya yağmurlarla kalacağını söylemişti. Neyse yarın sorarım onu . Telefonuma bakarken mesaj geldi anlık .
"ADAM OL !"

Bu kimdi şimdi ? Ayrıca bana adam ol diyemezdi. Bende mesaj atan numaraya geri döndüm.
"Adam olmayı senden öğrenecek değilim !"
Mesaj atmadı kimse o şerefsiz . Rüya uykulu uykulu odama girdi.
"Aşkım ben uyuyamadım .."
Çok tatlı duruyordu. Kendi yatağıma yatırdım. Bu sefer de ben onun odasına gittim . Gizli bi numara beni arıyordu. Açtım.
"ADAM OL!"
"La piç kimsin La sen !" Telefonu çoktan kapatmıştı bide yüzüme kapattı . Ben bu şerefsizi bi elime geçirirsem .

Ayten koşarak odaya daldı.
"Ateş bey dışarda silah atılıyo . Galiba eve de isabet etti . Ben çok korkuyorum . "
"Ayten sen benim odama git rüyada orda kapıyı da kilitleyin. "
"Ama siz?"
"Beni boşver ! Rüya sorarsa da işi çıktı de"

Hemen silahlarımı alıp adamlarımı aradım.
"Alo Hakan eve saldırı düzenlendi . Hemen gelin!"
"Tamam Ateş bey."

Arka kapıdan dışarı çıktım. Etrafta kimse yoktu. Ama silah sesleri baya yakından geliyordu. Hemen bi el ateş attım . Ses geldi . Ben tam yürürken başıma silah dayandı. Arkamı döndüğümde Burak olduğunu gördüm.
"Oooo abi hoşgeldin gel kahve içelim." Dedim baya adamı vardı hepsi de silahını bana doğrulttu.
"Ama Burak !" Bu sefer sesim çok çıkınca ayağımı sıyıracak şekilde Ateş açtılar. Burak dur işareti yaptıktan sonra alnını alnıma denk getirdi.
"Bak Ateş ! Adam ol! Mafyasın diye havalara girme ! Evdeki kızı bana vericeksin !"
" pardon ?"
"Ne pardon !! Bak sinirlendirmeden kızı yanıma getirt!"
"Olmaz abi biz birbirimizi çok seviyoruz hatta evlenmeyi bile düşünüyoruz !"
"Lan ! Selin yüzünden hapise düşüyordum hiç gelip kurtarmaya tenezzül bile etmedin haysiyetsiz! "
"Rüzgar geldi mi ?"
"Evet!"
"Ciddi misin abi ?"
"Bak Ateş eğer bana kızı getirmezsen bütün mirasını elinden alırım !"
Ben ne yapacağımı şaşırmış durumda bakarken hakanlar bana yetişti. Bildiğiniz savaş çıktı . Ben içeri kaçtım . Rüyanın yanına gittim. Rüya bana rengi benzi atmış şekilde bakıyordu.
"A-Ateş ! B-beni verme o sapığa lütfennnn !!!"
"Niye kekeliyorsun aşkım hiç verir miyim seni ?" Dedikten sonrasını hatırlamıyorum bile ...

Uyandığımda hastanedeydim ....

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

Sizleri sevirem 🌷❤️

KOLEJ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin