Pocałowałam ich w policzek i mocno przytuliłam dając im przy tym dużo swojego wsparcia i życzyłam powodzenia.
Kiedy przytuliłam Liama i chciałam pocałować go w policzek, w ostatniej chwili ruszył głową przez co moje usta dotknęły jego kącika. Uśmiechnął się później do mnie słodko, będąc przy okazji lekko zawstydzonym. Jego twarz sprawiła, że mimowolnie się uśmiechnęłam.
Kiedy chłopcy byli już na scenie, ja poszłam do strefy VIP, którą zarezerwowali mi chłopcy. Kłóciłam się z nimi kiedy się o tym dowiedziałam, ale niestety było już za późno.
Kiedy koncert się zaczął, cały zespół stał się jednością, a tłum fanek i fanów stał się rodziną. Było to cudowne uczucie, patrząc z jaką miłością śpiewają każda z piosenek oraz ile serca i duszy wkładają w każde, pojedyncze słowo.
Jednak przez cały koncert miałam wrażenie, że ktoś mnie obserwuje. Kate, popadasz w paranoję, śmiałam się z siebie.
Kiedy koncert się skończył, poszłam do chłopaków , aby zapytać się jak się czują i czy mają ochotę teraz się zabawić po wielkim sukcesie. Wszyscy się zgodzili. Poszli po resztę swoich rzeczy, a ja pokierowalam się w stronę samochodów chłopców.
Kiedy szłam, czułam że ktoś za mną idzie. Odwróciłam się za siebie i zobaczyłam przez ułamek sekundy jakiegoś bruneta. Postanowiłam przyspieszyć tempo. Będąc na parkingu, wyjęłam swój telefon i zobaczyłam jedną nową wiadomość.Od: Zastrzeżony numer
Ślicznie dziś wyglądałaś na tym koncercie. Jesteś najpiękniejszą kobietą jaką kiedykolwiek ujrzałem.
xx
Mój oddech przyspieszył, gdyż w mojej głowie zaczęły formować się czarne scenariusze, a najgorszym scenariuszem była obecność Pana Irwina.
-Co tak przyśpieszyłaś nagle? Przestraszyłaś się kogoś czy co ? - Zapytał lekko przychrypniętym głosem brunet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dodaję bonusowo jeszcze jeden rozdział. Jest to coś podobnego jak retrospekcja z ogniska. Druga część już niedługo.
Dziękuję za czytanie.
Wasza Autorka ;*
CZYTASZ
19 Years Into The Future | L.Payne & A.Irwin | (book one)
FanfictionKate to normalna dziewczyna, pragnąca ciekawie przeżyć swoje życie, zostawiając swoją przeszłość daleko z tyłu. Postanawia więc założyć "Pamiętnik Kate" i opisywać w nim wszystkie przeżycia. Robi to aby mieć siłę, podnieść się, gdy przeszłość ją nie...