Ognisko (Part 1)

28 4 1
                                    

Impreza jest bardzo udana, sądząc po pijanych już ludziach śpiących w ogródku oraz na podłodze. Na ognisku jest bardzo zabawnie, gdyż graliśmy w prawdę czy wyzwanie, którą zaproponował wstawiony już lekko Niall opierający się o Louisa. Ja siedziałam na wprost nich, wtulona w Liama, który gładził swoją ręką moje plecy, próbując mnie ogrzać, gdyż zrobiło mi się zimno. Harrego nigdzie nie było widać. Obok Liama siedziały dwie, wtulone w siebie dziewczyny, które zdążyłam już poznać. Wysoką brunetkę o pięknych, zielonych oczach- Angel oraz niższą od niej, a nieco wyższą ode mnie blondynkę o niebiesko-szarych oczach- Victorie. Pierwszy kręcił Niall, a butelka wypadła na Angel. Kazał jej pocałować Victorie. Dziewczyny popatrzały się na siebie i zaczęły się śmiać, po czym zbliżyły się do siebie i szybko pocałowały po czym zakręciła butelką. Kilka osób musiało się pocałować. W pewnym momencie, wypadło na Nialla, który musiał pocałować mnie w policzek. Zbliżył się i szybko pocałował mnie w policzek, lecz poczułam, że ręka Liama już nie gładzi mnie po plecach tylko ułożona jest na jego kolanach, a jego mięśnie na torsie napinają się. Odsuwa mnie od siebie, kładzie swoją kurtkę na moje ramiona. Następnie wstaje i szybko kieruje się w stronę domu. Zdezorientowana patrzę się jak odchodzi, lecz wracam do zabawy, mając nadzieję, że zaraz wróci.

19 Years Into The Future | L.Payne & A.Irwin | (book one)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz