13.část

298 26 0
                                    

DANIELLIN POHLED

Ráno mě probudil Matt. Skákal na posteli a něco řval. ,,Dělej Dan.. vztávej!!" Křičel a skákal na posteli ,,Matte!! Nech toho a vypadni!" Zakřičela jsem rozzespale a hodila po něm polštář ,,Ne až vztaneš!" Řekl a já si sedla ,,Jsem vzhůru...co chceš?" Zeptala jsem se otráveně a Matt si sedl vedle mě. ,,Máš dneska čas?" Zeptal se ,,Mám"

,,Tak jo domluvil jsem se s Ianem a zařídil dvojrande.."Řekl ,,Co?!"

,,Pojedete na loďky... ve dvě" Řekl a já se na něj dívala jako na zjevení. ,,Nikam nejdu" Řekla jsem a dala si ruce na prsa ,,Bože si jak Ian.. Prosím dal jsem si s tím záležet..." Řekl a udělal psí oči ,,Fájn..du napsat Adamovi" Řekla jsem a on se usmál a odešel pryč. Vzala jsem mobil a napsala Adamovi jestli má čas. Hned napsal, že jo takže jsem vztala a dala si sprchu. Oblekla jsem si tepláky s tílkem a sešla dolů na snídani. Po snídani jsem se šla naučit, protože zítra je zase to prokletý pondělí. Vzala jsem učebnici Biologie a začala se učit.

***

Oblekla jsm si bílé šaty a k tomu sandálky a byla připravena jet. Najednou jsem uslyšela zvonek, tak jsem rychle seběhla dolů a otevřela. Stál tam Adam hned co mě uviděl si mě přitáhl pro polibek. Po chvíli jsem se odtáhla a pozdravila. Taky mě pozdravil a oba jsme nasedli do jeho auta a já mu dala papírek s místem kam máme jet,co mi dal Matt. Po asi hodinové jízdě, jsme dorazili na louku s jezerem. Vystoupili jsme a u jezera stál Ian s nějakou holkou. Typuju že je to Cher, nikdy jsem ji neviděla takže... Došli jsme k nim a pozdravili. ,,Jsem Cher" Podala mi ruku, takže jsem se trefila ,,Jsem Danielle, ale říkej mi Dan" Řekla jsem a podala si s ní ruku. Chvíli jsme si povídali a pak jsme nasedli na loďku. Nikomu jsem to neřekla, ale neumím plavat tak doufám, že se nic nestane. Je to šlapací loďka takže kluci začali šlapat a já s Cher jsme si sedli dopředu. Byli jsme už hodně daleko od břehu a bylo to tu hodně hluboký a já dostala strach. Nic jsem na sobě nedala znát, ale fakt jsem se bála. Kluci si dali pauzu a já se podívala do vody a uviděla něco třpytivýho. Nahla jsem se abych viděla, ale převážila jsem se a skončila ve vodě a začala se topit.

IANŮV POHLED

Díval jsem se jak daleko jsme od břehu když Cher začala ječet. Podíval jsem se co se děje a uviděl jak se Dan topí. Adam začal vyvádět a já nevěděl co mám dělat. Neumím plavat. Kašlu na to pro Dan se objetuju. Skočil jsem do vody a snažil se nějak dostat Dan na loď. Bylo to hrozný když jsem se sotva držel abych se nezačal topit taky. Cher ji ode mě rychle vzala a pomohla mi na loďku. Dan ležela bez života na loďce. Najednou se hluboce nadechla a začala kašlat. Cher ji poplácala po zádech a pak ji zabalila dekou. Adam jenom seděl a díval se na to. To je takovej kretén on by ji nechal se utopit...  Dojeli jsme  loďkou na břeh a chvíli jsme se tam s Dan sušili a pak jsme nastoupili do aut a rozhodli se jet domů. Dan jela s Adamem a já s Cher. Nemůžu být s Cher. Dneska jsem si uvědomil, že jak se topila Dan jak kdyby uvnitř mě něco umíralo. Dan řeknu co k ní citím aji kdyby to ona tak necítila. Musí to vědět. ,,Cher.. musím ti něco říct.." Začal jsem, ale ona mě přerušila ,,Nemusíš nic říkat..vidím to. Seš do ní zamilovanej až po uši" Řekla ,,Neboj Iane.. přeju vám to a myslím si, že Dan to cití stejně... každopádně můžeme být přátelé.." Dodala a já se na ni podíval jestli to myslí vážně ,,Každej rozchod nás přibližuje k tomu pravýmu a my dva k sobě prostě nepatříme.." Řekla a já se usmál. ,,Takže přátelé.." Řekl jsem a ona kývla. Zbytek cesty jsme byli potichu. 

***

Dneska byla ve škole Dan hrozně divná. S nikým nemluvila..ani se mnou a ani s Nicol. Večer za ní chci jet a říct jí to... Začalo zvonit na konec hodiny tak jsem si zbalil věci a šel si je zanýst do skříňky. vyšel jsem ze školy a jel autem domů. Doma na mě čekala máma a táta byl někde pryč. Dal jsem si věci do pokoje a šel se dolů najíst. 

***

Kolem sedmé jsem si vzal klíče od auta a jel k Dan 

DANIELLIN POHLED 

Celý dnešní den jsem přemýšlela jestli to mám Ianovi říct. S Adamem se asi brzo rozejdu..On by mě nechal utopit.. S nikým jsem se ve škole nebavila. Musela jsem nad tím pořád přemýšlet aji když už jsem nechtěla. Někdo zaklepal na dveře tak jsem se otočila a řekla ,,Dále.." Stál tam Ian. ,,Ahoj" Řekla jsem a usmála jsem se a položila mobil. ,,Ahoj"Řekl a přisedl si za mnou na postel. ,,Víš Dan chci ti něco říct..." Řekl a já nadzvedla obočí ,,..už to nevydržím Dan...hrozně tě miluju s Cher jsem chodil jen abych na tebe zapoměl..no nestalo se a když si se začala topit cítil jsem jako by ve mě něco umíralo... Asi to necítíš stejně, ale musel jsem ti to říct..." Řekl a tím mi zlepšil náladu o sto procent. Nevěděla jsem co na to říct..tak jsem jsem jen přitiskla svoje rty na ty jeho..Když jsem se odtáhla řekla jsem ,,Taky tě miluju.." A Ian znovu přitiskl svoje rty na ty moje. Najednou někdo začal tleskat. Rychle jsem se od Iana odtáhla a uviděla ve dveřích Matta. ,,Že vá to, ale trvalo!" Řekl ,,Ty si to věděl a nic si mi neřekl?!" Řekla jsem naštvaně ,,Hmm....tak já půjdu.." řekl jen a odešel a já se usmála a přitiskla svoje rty na ty Ianovi. 

You And I?Where stories live. Discover now