21.část

274 27 4
                                    

Ráno mě vzbudil zvuk ohlašující sms.

Nezašla bys někam? PS:nudíím se!!- Nicol

Zasmála jsem se a odepsala

Jasně za hodinu v parku?-Dan

Odpověděla jsem a po chvíili mi přišla sms se souhlasem. Vztala jsem z postele a udělala si ranní hygienu. Když jsem se osprchovala vyčistila jsem si zuby a pak se šla oblíct. Oblekla jsem si kraťase s tílkem a vlasy si vyčesala do culíku a na nos dala černé sluneční brýle. Obula jsem si sandálky a do kapsy dala mobil a nějaký peníze. Dole jsem se nasnídala a pak jsem se rozloučila a šla do parku. Sedla jsem si na lavičku a čekala na Nicol.

,,Co tady taková pěkná holka dělá sama?" Zeptal se někdo a já pootočila hlavu a uviděla kluka s světle hnědými vlasy a celkem vysokého.

,,Čekám na někoho" Řekla jsem a dál si ho nevšímala.

,,A mohl bych ti dělat společnost než ten někdo příde?" Zeptal se a já se podívala do jeho oříškových očí. Pokrčila jsem rameny a on si sedl

,,Jsem Ashton" Řekl a podal mi ruku

,,Danielle" Řekla jsem a podala si s ním ruku. Chvíli jsme si tam povídali a pak přišla Nicol.

,,Ahoj" Pozdravila mě a pak si pohledem přeměřila Ashtona.

,,Ahoj" Taky jsem ji pozdravila. Ashton zatím vztal a rozloučil se se mnou. Ještě si teda stihl říct o moje číslo tak jsem mu ho nadiktovala a pak už šel.

,,No páni Dan ten je krásnej!" Zavýskala Nicol

,,Nicol máš Marka" Řekla jsem a ona protočila oči a já jsdm se zasmála a pak jsme obě zašli na točenou zmrzlinu. Vzala jsem si vanilku a jahodu a s Nicol jsme procházeli parkem. 

,,Kdo je ten kluk?" Zeptala se po chvilce ticha

,,Ashton?" Zeptala jsem se a ona kývla ,,Nevím jen si ke sedl a chvíli jsme si povídali...nebudeme se zítra brát" Řekla jsem a Nicol se zasmála. Prošli jsme parkem a ocitli se před mojim domem. 

,,Co zajít do bazénu?" Zeptala jsem se 

,,Tak fajn, ale zajdu si ještě pro plavky" Řekla a já kývla a pak jsme šli každá jinou stranou. Došla jsem domů a hned šla do kuchyně a vzala jsem si jablko. Šla jsem nahoru a jak jsem zjistila nikdo krom mě není zase doma. Šla jsem do svého pokoje a kolem Mattova pokoje jsem slyšela 

,,Jo Matte!....boože!!" Křičela a podle hlasu usuzuji, že Amy ,,Amyyy!!" Jo je to Amy. Rychle jsem vběhla do svého pokoje a zavřela dveře. Né, že bych měla něco proti tomu co dělají, ale když si představím jak tam Matt s Amy....a né rychle pryč! Vzala jsem si svoje neonové plavky a oblekla si je a na to jsem si jen dala tílko a šla dolů a čakala na Nicol.

Vzala jsem si si džus a nalila si ho do sklenice. Pila jsem a uslyšela klepání. Rychle jsem položila sklenici a utíkala otevřít. Byla to Nicol. Jak nečekané. Pozvala jsem ji dál a pak jsme šli do obýváku.

,,Kde máte koupelnu? Potřebuju se převlíct.." Ukázala na tašku ve které měla nejspíš plavky. 

,,Di rovně a pak vlevo a třetí dveře ...chápeš?" Usmála jsem se  a ona kýla a odešla. Dopila jsem džus a slyšela jak se zaklaply hlavní dveře. Nahla jsem se z kuchyně a uviděla Matta jak jde ke schodům. ,,Ani nepozdravíš?" Zeptala jsem se a on nadskočil. 

¨,,Bože Dan tohle mi nedělej..." Řekl a chytl se za hrudník kde měl srdce. Zasmála jsem se a zetala se ,,Nepůjdeš se mnou a Nicol do bazénu?" Zeptala jsem se a on kývl a já jsem dala sklenici do dřezu. 

,,Ahoj Danielle nezašla bys někdy někam?- Ashton

,,Ó tak Ashton" Řekl a já jsem se rychle otočila a vzala mu můj mobil z ruky 

,,Copak je ten Ashton zač?" Řekl a já jen protočila oči. Začal si ze mě dělat srandu tak jsem mu to oplatila ,,Joo Matte!!...Boože!´" Napodobila jsem Amyin hlas a zlomyslně se usmála. Matt polkl a znervózněl ,,T-ty si ná-nás slyšela?" Zeptal se koktavě a byl rudý jako rajče 

,,Aji přes čtvery dveře bych to slyšela..." Poznamenala jsem a on se ještě víc začervenal 

,,Nebudu řešit tvůj milostnej život když těď půjdeš a oblečeš si ty plavky....?" Řekla jsem a konec věty převedla do otázky ,,Stejně bych šel...ale nikomu ani muk" Řekl a šel nahoru. Vzala jsem si mobil a rozhodla se Ashtonovi odpovědět. 

Moc ráda..-Danielle

Odpověděla jsem a mobil položila jsem mobil a mezitím Nicol přišla a obě jsme šli do bazénu a po chvilce přišel aji Matt. Večer když Nicol odešla jsem si psala s Ashtonem a pak jsem si lehla a spala.. 

Tak co si myslíte o Ashtonovi? Chcete aby byli spolu? Prosím napiště mi váš názor moc by mě to potěšilo! Tak komentujte nebo dávejte vote..klidně obojí :D Ashton na boku ----------------> (5sos)

You And I?Where stories live. Discover now