***
DANIELLIN POHLED
Ráno jsem se vzbudila u sebe v posteli a vedle sebe spícího Iana. Takže je jasný kdo mě sem přenesl když jsem usnula v obýváku na gauči. Vztala jsem z postele a byla vděčná, že už nemám ty berle. Došla jsem do kuchyně a vzala si snídani. Otevřela jsem zahradní dveře a sedla si do trávy. Seděla jsem chvíli a najednou uslyšela jak se zavřeli dveře. Otočila jsem se a uviděla Lucy.
,,Dobrý ráno" Řekla a sedla si vedle mě ,,Dobrý.." Řekla jsem.
,,Čaute holky!" Přisedl si za náma Matt. ,,Včera jsem si psal s Tomem a dneska s Darci přijedou.." Řekl, ale tohle určitě nebude vše ,,A?" Zeptala jsem se a nadzvedla obočí.. ,,A...a přijedou, protože dneska u nás bude párty.."
,,Co?!" Řekla jsem
,,Dan prosím, prosím, prosím" Řekl a kledkl si na kolena
,,A nebude to mámě s tátou vadit?" Zeptala jsem se ,,Nemusí o tom vědět." Řekl ,,Ale uklízíš ty" Lucy se začala smát ,,Co?" Zeptala jsem se
,,Dan vždycky když tohle řekneš uklízíš, protože Matt, bez urážky, se ožere a zítra bude rád když se dostane k záchodu" Řekla a smála se. Když se dosmála přišel Ian a my mu řekli náš plán. Jen souhlasil a pak jsme se vrátili dovnitř.
Po obědě jel Matt koupit něco na pití a my zatím čekali na Darci s Tomem. Slyšela jsem jak někdo klepe tak jsem si stoupla a šla otevřít. ,,Ahoj" Pozdravila jsem ,,Ahoj" Řekla Darci a objala mě. To samé probíhalo i u Toma. Dovedla jsem je za Lucy a Ianem a pak je představila Lucy.
,,Dáte si něco k pití nebo k jídlu?" Zeptala jsem se a Tom jen zakroutil hlavou a dál se bavil s Lucy
,,Jen vodu..diky" Řekla Darci a já šla do kuchyně. Vzala jsem sklinku a nalila do ní vodu, zanesla jsem ji Darci a pak se posadila zpátky k Ianovi.
***
Bože vážně se těším až tohle budu uklízet. Všude byli nějací lidi a v rukách červené kelímky. ,,Dan!" Zakřičel někdo přes hlasitou hudbu. Otočila jsem se a uviděla jsem Amy. ,,Ahoj" Zakřičela jsem ,,Čau..bavíš se?" Jen jsem kývla a ona mi do ruky taky strčila kelímek. Celý jsem ho vypila a pak mi Amy ještě dolila.
***
Ani nevím po kolikáte už jsem si dolila. Nohy se mi pletli a já si sotva uvědumuju co dělám. Nakonec jsem skončila s kelímkem v ruce a na gauči s lidma co ani neznám. Oči se mi zavýrali, tak jsem se zvedla, že si půjdu lehnout, ale zamotali se mi nohy a já bych spadla nebýt Toma. Pomohl mi nahoru a jelikož Mattův pokoj je nejblíž tak jsem šla tam a lehla si na postel a usnula.
Ráno jsem se probudila a strašně mě bolela hlava. Najednou se mi udělalo špatně a já vletěla na záchod.
Vyčistila jsem si zuby a došla dolů pro nějaký prášek na bolest hlavy. Zapila jsem ho vodou a šla se podívat do obýváku. Matt s Ianem leželi na gauči a zbytek nevím. Bylo tam pár lidí ze včerejška tak jsem je poslala domů. Najednou se mi udělalo zase špatně takže jsem zase skončila v koupelně s hlavou nad záchodem. Vypláchla jsem si pusu a pak se vrátila. Vzbudila jsem Matta ať mi jde pomoct. Ale on jen kývl a zase usnul. Šla jsem do kuchyně a začala jsem vyhazovat všechny kelímky. Vytřela jsem zem a mezi tím utíkala asi třikrát na záchod. Umyla jsem linku a už to vypadalo jako normální kuchyň. ,,Prášek" Přišel Matt
,,A jak se říká?"
,,Prosím" Řekl a já mu podala prášek a vodu. Zapil prášek a pak šel zpátky do obýváku. Vzala jsem pytel na odpadky a šla za ním. Dala jsem mu pytel do ruky a on se na mě podíval ,,A musím?" Řekl a já se usmála ,,Kdo pořádal párty?"
,,Já"
,,Kdo zavolal všechny ty lidi?"
,,Já"
,,Tak vidíš" Řekla jsem a šla k sobě do pokoje. Naštěstí jsem zamkla skoro všechny pokoje. Převlekla jsem se a pak šla do pokojů pro hosty.
Posbírala jsem všechny kelímky a pak jsem dala povlečení do pračky. Sešla jsem dolů kde už bylo překvapivě uklizeno. ,,No páni!" Řekla jsem a políbila Iana který už taky uklízel. Lucy uklízela nahoře.
***
S Lucy jsme moc nebyli spolu tak jsem se rozhodla, že půjdeme na nákupy. Lucy souhlasila tak jsem se šla převlíct.
IANŮV POHLED
Dan jela s Lucy na nákup tak jsem šel domů. Odemkl jsem a vyzul si boty. Došel jsem do kuchyně a máma tam něco pekla. ,,Ahoj zlato..jak bylo?" Zeptala se a já si nalil džus.
,,Dobrý" Řekl jsem a šel nahoru. Zapl jsem televizi a začal hrát videohry.
***
Slyšel jsem jak mě máma volá na večeři. Přišel jsem do jídelny a v tichosti jsme začali jíst
,,Tak Iane.. s tvojí mámou bysme si s tebou chtěli promluvit" Promluvil táta a já zvedl pohled od jídla
,,Stala se taková věc a já dostal vyhazov, ale hned na to jsem dostal nové místo..je mnohem lepší než to staré." Řekl a já moc nechápal proč mi to říká.. když ho povýší oznamuje to radostně a ne tak vážně.
,,A v čem je háček?" Zeptal jsem se
,,Ta práce je v New Yorku a my se za dva týdny stěhujeme." Řekl
Tak jak se vám líbí díl? Chtěla bych vám jen říct, že teď nebudu týden přidávat díly protože jedeme na hory a nevím jestli se dostanu na net. Jinak komentujte a hvězdičkujte :))
YOU ARE READING
You And I?
FanfictionTento příběh je o dívce co se zamiluje, ale vůbec neví jestli správně.. Ale pak se v jejím životě objeví někdo jiný, kdo za ní stál už hodně dlouho, ale ona ho brala spíš jako kamaráda...Pak se stane, ale zvrat.. a budou ještě někdy spolu? Snad se...