14.část

313 24 1
                                    

O pár dní později

Probudila jsem se a vedle sebe uviděla spícího Iana. Dneska je sobota a s Ianem chodím už skoro dva týdny. Najednou zatřepotal víčky a usmál se ,,Nedívej se na mě" Zachraptěl a já se usmála ,,Ale mě se libí jaký mám výhled" Řekla jsem a on omotal jeho ruce kolem mého pasu a oba nás přetočil. ,,Teď je to lepší" Řekl a já se zasmála. Omotala jsem mu ruce okolo krku a přitáhla si ho do polibku. Najednou někdo zaklepal a vešel. Rychle jsem se od Iana odtrhla a můj pohled spadl na Matta. ,,Víš, že si to umíš načasovat?" Zeptala jsem se ho ,,Ne to bych nezvládl..už od šesti ráno sedím před tvojim pokojem a čekám na tuhle chvíli" Řekl ironicky

,,Dobře..co potřebuješ?" Zeptala jsem se

,,Dneska pořádá můj kámoš párty... půjdete?" Zeptal se a skenoval mě pohledem. Nerada chodím na párty.. ,,Mě se moc nechce.." Řekla jsem

,,Dan prosím.. Ian půjde že?" Řekl a podíval se na Iana ,,Klidně..když půjde Dan" Řekl. Nesnášela jsem když to dělal. Nechci ho omezovat. ,,Klidně běžte.." Řekla jsem ,,Ale Dan prosím.." Řekl Matt a já protočila oči ,,Dneska má přijet Lucy.." Řekla jsem. ,,Máme teď dva týdny prázdniny a tak jsem se s Lucy domluvila, že dneska přijede. ,,Super.. vem ji" Řekl Matt

,,Nevím jestli se jí bude chtít" Řekla jsem ,,Prosím tě.. Lucy a nejít na párty.. to si vzala kde?" Řekl a měl pravdu. Lucy narozdíl ode mě miluje párty. ,,Tak fajn pod podmínkou, že mě zavezeš na letiště a zpátky abych nemusela s Lucy taxíkem.." Řekla jsem ,,Fajn..v kolik?" Zeptal se ,,Ve tři" Řekla jsem a Matt poodešel ke dveřím ,,Dneska v půl deváte..počítám s vámi" Řekl a odešel. Podívala jsem se na čas. Půl jedenácté. Rodiče odjeli na dva týdny do New Yorku. Chtěli abysme jeli taky, ale upřímně..mě se nikam nechce. Šla jsem do šatny a oblekla si kraťase a tílko. Vlasy jsem si zapletla do rybího copu a vrátila se do pokoje. Ian na sobě měl černé rifle a tričko s krátkým rukávem. Vzala jsem si ještě lehkou mikinu a nechala ji rozepnutou a obula si tenisky.

,,Matte deme pro oběd. Dal bys sis radši čínu nebo pizzu?" Zeptala jsem se ho ,,Čínu" Řekl a zaujatě se díval na televizi. Vzala jsem si peníze a s Ianem jsme vyšli před dům. Naštěstí bydlíme kousek od čínské restaurace takže jsme šli pěšky

,,Jak dlouho tu bude Lucy?" Zeptal se Ian

,,Myslím, že říkala týden.." Odpověděla jsem a vešla do restaurace. Objednala jsem jídlo a pak zaplatila a čekali až jídlo udělají. Jeden z pánu mi podal objednávku tak jsem poděkovala a vyšli jsme z restaurace.

Ian mě chytil za ruku a propletl si prsty s těmi mými. Usmála jsem se a s Ianem jsme si povídali. Potom se ode mě "odpojil" a šel domů a já taky. Vešla jsem dovnitř a dala jídlo na talířky a šla za Mattem do obýváku. Podala jsem mu talíř a sedla si na gauč vedle něj. Vzala jsem ovladač a přepla to na hudební kanál. Matt mi chtěl vzít ovladač a přepnout to zpátky, ale zarazilo nás co říkala moderátorka

,,Bývalá známá skupina..víte o čem mluvím? Přeci o One Direction. A jestli vám to nic neříká tyhle jména určitě ano. Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne, Niall Horan a Harry Styles." Řekla a domem se rozezněla hudba. Byl to táta.

Ta písnička dohrála a já Mattovi vrátila ovladač. Hrali dobře, celkem mě to překvapilo. Dojedla jsem a vzala i Mattův talířek a odnesla je do dřezu. Bylo půl druhé tak jsem si vzala notebook a šla k době do pokoje. Otevřela jsem twitter a facebook a jen projížděla fotky a tak. Kolem půl třetí jsem se oblekla a šla říct Mattovi, že za deset minut musíme jet. 

***

,,Lucy!" Zakřičela jsem a podla jí kolem krku ,,Dan!" Řekla a silně mě objala. Chvíli jsme tam stáli a v objetí a pak jsme se odtáhli a nastoupili do auta ,,Ahoj Lucy" Řekl Matt ,,Čau Matte" Řekla a sedla si na zadní sedadlo a já na přední. 

Dojeli jsme k nám domů a já po cestě Lucy řekla, že jdeme na párty. Samozřejmě souhlasila a Matt si neodpustil to svoje ,,Já sem ti to říkal" Vysedli jsme z auta a pak jsem Lucy provedla po domě. Zavedla jsem ji do jejího pokoje a ona si sedla na postel. Sedla jsem si vedle ní a zeptala se ,,Jáký byl let?" Lucy se zamračila a začala se smát ,,O tomhle se nebudeme snad bavit když jsme se neviděli já nevim jak dlouho" Řekla a já se taky zasmála ,,Co Ian?" Zeptala se a sedla si do tureckého sedu ,,Skvělí!" Řekla jsem a kousla se do spodního rtu při spomínce na něj. ,,Co Josh?" Zeptala jsem se ,,Vyhodili ho.." Řekl pokojně ,,Cože?!" Zeptala jsem se ,,Pohádal se s učiteli...nic novýho a pak k nám přišla nová holka a on se na ni chystal vylít barvu, ale omylem to vylil na ředitelku.." Řekla a já se začala smát ,,Ještě teď má červenou hlavu" Smala se Lucy. Chybělo mi tohle. Jak jsme se společně smáli až nám tekly slzy a Lucy jak se snažila uklidnit, ale vůbec jí to nešlo...

Takže omloubám se, že teď nebyla nová část, ale byli jsme na horách a ještě jsme tam měli být, ale sestra si zlomila koleno a tak jsme museli zpátky. Budu teď přidávat rochu míň, protože jí budu muset pomáhat a ještě chodit do školy.. Snad to pochopíte..

Jestli se vám líbila část dejte vote a komentujte..budu ráda.. :))

You And I?Where stories live. Discover now