26.část

246 24 2
                                    

Dva dnypřed odjezdem do New Yorku

,,A fakt musíš jet?" Posmutněl Ash
,,Jo.." Řekla jsem a vtiskla mu malý polibek na rty.

,,Proč si radši nanejdeš školu tady?"
,,Protože na školu v Londýně mě nevzali..říkala jsem ti to" Usmála jsem se

,,No měl bych jít ségra má narozky.." Zasmál se
,,Tak to si pohni! Ještě by na tebe byla naštvaná!" Řekla jsem a doprovodila ho ke dveřím. Když odešel rozhodla jsem se dobalit si ještě nějaké věci. Vešla jsem do pokoje a na posteli ležel Matt.

 ,,Co potřebuješ?" Zasmála jsem se
,,Musím si tě užít když pozítří odlítáš" Usmál se a já si sedla na postel. ,,A co by si chtěl dělat?"

,,To nevím..." Zamyslel se. 

,,A co kino?" Zeptala jsem se a Matt se usmál. ,,To beru jdeme" Řekl a vyskočil z postele.

,,Musím se převlíct" Zasmála jsem a ještě jsem slyšela jak si Matt povzdychl a pak už jsem vešla do šatny a hledala něcoi co si obleču. 

***

,,Budeš mi chybět" Sklopil pohled Ash

,,Ty mě taky, ale neboj za deset dní jsem tady a ani nemrkneš" Zasmála jsem se a on začal mrkat. Zasmála jsem se a vtiskla mu polibek a pak popadla Nicol za loket a odvedla ji k našemu letu než se před Ashem rozbrečím. Dali jsme lístky té paní a ta nás pustila do letadla. Vešli jsme a kufry dali do přihrádky nad námi. Obě jsme se posadili na sedačky a zachvíli už nám letuška oznamovala, že budeme vzlítat. 

*** 

Po dlouhé cestě jsme konečně doletěli do New Yorku. Vystoupili jsme z letadla a počkali si na zbylé kufry co jsme neměli na palubě. Když jsme měli všechno vyšli jsme z letištní haly a venku už čekal taxík. Nastoupili jsme a Nicol řidiči nadiktovala adresu hotelu, protože já si to nepamatuju.. Když jsme dojeli k hotelu zaplatili jsme řidiči a vystoupili jsme. Z kufru jsme si vzali kufry a šli dovnitř. Zastavila jsem se u recepce a promluvila na paní kolem třiceti

,,Dobrý den, měla bych tu mít rezervaci na jméno Niall Horan" Řekla jsem, protože si pamatuju, že mi to táta zařizoval na jeho jméno. 

,,Samozřejmě... pokoj 325." Řekla a něco naťukala do počítače před sebou a pak mi podala dvě karty. ,,Prosím..hezký pobyt" Řekla a já jí poděkovala a pak jsme s Nicol našli výtah a jeli do třetího patra. Chvíli nám trvalo než jsme pokoj našli, ale nakonec se nám to podařilo.. Odemkla jsem kartou dveře a vešla dovnitř. 

,,Páni" Vydechla Nicol. Prošli jsme si celý byt a pak mi hrozně zakručelo v břiše. 

,,Nicol nepůjdeme se někam najíst?" Zeptala jsem se 

,,Jo...jsem hladová!!" Řekla a taky jí zakručelo v břiše. Vzala jsem si kabelku a obě jsme vyšli z bytu a pak ho Nicol zamkla. Došli jsme k výtahu a dojeli do přízemí. 

***

Když jsme dojedli tak jsme si objednali ještě dvakrát latté a zapovídali se. 

,,Kdy máš pohovor?" Zeptala jsem se ,,Ve středu... ty?" Optala se

,,Já v úterý" Řekla jsem a mladý číšník nám donesl kafe. Poděkovali jsme a dál se bavili mezi sebou. 

,,Co budem dělat?" Zeptala se ,,Zítra bysme to tady mohli projít.. pak bysme ty dva dny šli na pohovory.. pak nákupy a tak...co myslíš?" Zeptala jsem se 

,,To zní dobře.." Řekla a odpila si kafe. Když jsme měli dopito tak jsme zaplatili a vyšli do rušných ulic New Yorku. Byla už tma a tak jsme si vzali taxi a dojeli k hotelu. Tam jsem si dala rychlou sprchu a šla spát, protože jsem byla unavená a taky to bylo tím posunem času. Zalezla jsem do peřin a hned usnula. 

Ráno mě vzbudila Nicol, která dělala něco k snídani. 

,,Brý ráno" Zavolala na mě z kuchyně ,,Dobrý...co to děláš?" 

,,Nám snídani...dneska jdeme po památkách musíš mít sílu..." Zasmáala se a já vyšla z postele a došla ke stolu kde už byla nachystaná míchaná vajíčka se slaninou a džusem. Vzala jsem si vydličku a hned to snědla. Pak jsem se osprchovala a oblekla se.

***

Šli jsme snad do pěti muzeii a pak umění a to je teprve pět odpoledne! 

,,Nicol prosím.. už nemůžu" Řekla jsem a chodila jsem tam jak mumie. ,,Ještě jedno muzeum a pak zajdem na večeři..okay?" Jen jsem kývla a vešli jsme do nějakého muzea. Když jsme to přírodopisný muzeum konečně prošli zašli jsme do nějaké restuarace a objednali si nějakou z jejich specialit. 

Dneska zase krátká... no co myslíte, že se stane? (to už ví asi všichni :DD) A jak se vám líbila část? Všechno mi to prosím napiště do komentáře.. Jinak jak jste se měli přes výkend? Já v celku dobře...:DDD takže komentujte a dávejte vote budu ráda :))

You And I?Where stories live. Discover now