25.část

251 24 4
                                    

Díl chci věnovat ValiTomlinson (snad jsem to dobře napsala) 

Večeře byla výborná! Seděli jsme v Ashově autě na cestě domů. Když jsem uviděla jeho dům usmála jsem se a on zajel na příjezdovou cestu a zaparkoval. Odepla jsem si pás a vystoupila z auta. Počkala jsem na Ashe a pak jsme společně došli ke dveřím. Odemkl je a já vešla dovnitř. Zula jsem se a došla za Ashem do obýváku.

,,Co chceš pustit?" Zeptal se

,,Nemáš PS Miluju tě nebo 21 jump street?" Odpověděla jsem otázkou

,,Mám obojí takže... komedie nebo romantika?"

,,Vždycky vybírám já takže vyber ty" Řekla jsem a posadila se pohodlněji na gauč.

,,Dneska jsem romantickej Ashton" Zasmál se a já s ním. Zapl PS Miluju tě a posadil se vedle mě. Vzala jsem deku a přikryla nás.

V polovině filmu jsem okem sledovala Ashtona jak ten film kvůli mě trpí. Asi ho tu má jeho sestra.. Rukou jsem zajela pod deku a stiskla mu stehno. Pokračovala jsem nahoru když jsem se najednou ocitla pod ním. Usmála jsem se a hladově se přisála na jeho rty. Začal mě líbat na krku. Ucítila jsem jak mi saje kůži a došlo mi, že mi dělá cucflek! Odtrhla jsem ho od sebe a zatlačila do jeho hrudě takže spadl do zadu na gauč a já jsem si lehla na něj.

Líbala jsem ho na krku a pak se objevil problém. Jeho tričko. Chytla jsem ho za tričko a vyslekla mu ho. Pokračovala jsem níž a mezitím mu rozepínala kalhoty. Když se mi to povedlo, ucítila jsem jak mi rozepíná zip na šatech. Vyslekl mi je a oba jsme byli už jen v našem spodním prádlem. Líbala jsem ho na hrudi a pak se otřela o jeho bouli v boxerkách. Schválně jsem pokračovala až na stehnech a užívala si jak ho tím mučím. Vrátila jsem se k jeho rtům a něžně ho políbila

,,Víš že mě mučíš?" Zeptal se a já se usmála.

Otřela jsem se o jeho bouli a on hlasitě zavzdychal. Prstem jsem jeho od jeho krku přes hruď a dostala jsem se k jeho boxerkám. Sundala jsem mu je a rukou přejela po jeho přirození. Olízla jsem ho a pak si ho dala do úst. Začala jsem se pohybovat nahoru a dolů a on si po chvilce začal sám určovat tempo. V puse jsem ucítila tekutinu a poznala jsem, že se udělal. Převalil mě pod sebe a rozepl mi podprsenku. Odhodil ji někam za mýma šatama. A do úst si vzal jednu moji bradavku a jazykem si s ní hrál. Zavzdychala jsem a on pak jel níž a níž. Celé moje tělo obdarovával pusinkami a pak se zastavil u posledního kousku oblečení co jsem měla na sobě. Kalhotky mi sundal a odhodil je někam pryč. Roztáhl mi nohy a jazykem kroužil u mého vchodu. Vrazil do mě dva prsty a já jsem se prohla v zádech.

Začal zrychlovat a když jsem skoro byla vyndal ze mě prsty. Zamračila jsem se na něj a on se jen usmál a dal mi malou pusu. Vnikl do mě a já jsem ucítila tlak v podbříšku, ta se pomalu měnila v něco užasného. Ash mě chytl za boky a tvrdě přirážel. Celkem mě stisk na mých bocích bolel, ale teď jsem na to vůbec nemyslela. Po chvíli se udělal a já k tomu neměla daleko. Ještě párkrát přirazil a já jsem se udělala. Svalil se ke mě a jelikož měl celkem velký gauč. Leželi jsme tam oba a on nás přikryl dekou. Dodívali jsme konec filmu a mě se už zavírali oči.

Probudila mě krásná vůně. Otevřela jsem oči a protáhla se. Sedla jsem si a deku si přitáhla víc k sobě. Vstala jsem z postele a posbírala jsem si svoje věci. A chystala jsem se najít Ashtona říct mu, že se jdu převlíct, ale on se hned objevil přede mnou.

,,Jak se ti spalo?" Usmál se

,,Výborně" Řekla jsem a vtiskla mu malý polibek ,,Půjdu se převlíct" Řekla jsem a šla do koupelny. Oblekla jsem si spodní prádlo a šaty a pak šla do kuchyně za Ashtonem. Byl ke mě otočený zády a dělal čaj. Potichu jsem šla za ním a objala ho kolem pasu. Otočil se a usmál. Pak jsem si sedla na židli a on přede mě položil talíř s míchanými vajíčky a slaninou. 

,,Hmm díky" Usmála jsem se. Posadil se naproti mě a začal jíst. Taky jsem začala a po chvilce tam už nic nebylo ,,Co ta škola?" Zeptal se 

,,Pojedu tam s Nicol 3.7. a vrátím se 13.7." Řekla jsem 

,,A půjdeš tam když tě vezmou?" Zeptal se ,,Neboj ještě není nic jistý" Usmála jsem se, ale on byl vážný

,,Já jen nechci abys mi odjela" Posmutněl ,,Ashtone.. podívej se mi do očí" Řekla jsem a chytila ho za ruku ,,Nemusí mě tam ani vzít a kdyby jo.. tak to vyřešíme, ale neboj neopustila bych tě kvůli tomu" Řekla jsem a přes stůl jsem se nahla a spojila naše rty. 

Ták... no nevím jestli se mi to povedlo.. snad se vám to aspoň trochu líbí.. Normálně jsem se styděla když jsem to psala! :D Byla bych ráda kdyby jste komentovali.. Můžete okomentovat i část 13+ chtěla bych vědět co si o ní myslíte :D No takže dávejte Votes a komentujte. Budu moc ráda :))

You And I?Where stories live. Discover now